Citat:
Så du menar att det fanns fullt med korruption, men att shokin inte lyckades få fram det så därför ville man bli av med honom? Utredningen lades ju ner därefter, så på vilket sätt fick dom saken mer uträttat efter att man har fått shokin sparkad? Varför är det okej att IMF och andra hotar med att hålla inne bidrag för att man ogillar en åklagare som har utsetts utav Ukrainas ledare? (Förmodar att han blev vald av ukrainska politiker)
Citat:
KlockrentOk, boomer. Låt oss kolla på dina tidigare "analyser"?
Axplock:
2019-10-25:
2019-10-11
2018-11-06
2017-07-02
2016-08-30
Om man ska tro Lucas och andra TDS befinner Trump sig i ett konstant panikläge.
Det enda de har rätt i att Trump är lika "hotad" nu som han någonsin varit.
Axplock:
2019-10-25:
2019-10-11
2018-11-06
2017-07-02
2016-08-30
Om man ska tro Lucas och andra TDS befinner Trump sig i ett konstant panikläge.
Det enda de har rätt i att Trump är lika "hotad" nu som han någonsin varit.
. Att det fortfarande finns personer som tar honom seriöst är en gåta. Ont: Jag följde russin-gate tråden dagligen, och där var det dagligen inlägg om hur det nu var kört för Trump. Nu så hade man honom på kroken. Dagligen. Mueller rapporten blev en enda stor pannkaka.
Jag läser inte dagligen i den här tråden, men jag följer spektaklet. Även här läser jag att det nu är kört för Trump. Vart och vartannat inlägg handlar om att det nu är slut för Trump. Men jag kan inte se att demokraterna kommer att lyckas den här gången heller. Detsamma säger väl många som ogillar trump också? Dvs att det inte kommer att bli nåt utav det här. Det hela känns som en repris på russia gate.
När torde allt det här vara klart och vi får konkreta besked? Kan det här också ta uppemot 2-3 år?