Citat:
Vi har redan förstått att du tror det, men inget har ändrat sig i impeachment och pga osaklighet av dig.Du borde pröva saklighet och objektivitet, då hade du lärt dig en hel del om ämnet.
Citat:
Försvaret är att prata om annat, då man tror det ändra fakta.Känns som Trump culten greppar efter halmstrån.
Ambassadör Taylor fick så många hypotetiska frågor ifrån republikanerna att jag började skratta för mig själv
Mot slutet fick han frågor om Paul manaforts lilla svarta bok med mutor.
Vilket inte har något med Trumps riksrättsåtal att göra.
Ambassadör Taylor fick så många hypotetiska frågor ifrån republikanerna att jag började skratta för mig själv
Mot slutet fick han frågor om Paul manaforts lilla svarta bok med mutor.
Vilket inte har något med Trumps riksrättsåtal att göra.
En vanlig i agenda att de tror, sen när verkligheten krossar deras fantasier, så blir de aggressiva och otrevliga också.
För verkligheten trollar dom så.
Citat:
Sondland får bevisa att han vill vittna, för man har ju hört lite hur han vandrat på demenslinjen ett tag.Att förbereda frågor och svar om Biden måste naturligtvis inte innehåll frågor om densamme.
I morgon kommer boken! Impeachments vara eller inte vara blir nog klarare till veckan. Men republikanernas inställning blir förmodligen likadan som den är i dag och i går och veckan för detta. Med lite andra talkingpoint. Sondland på onsdag är det mest intressanta.
I morgon kommer boken! Impeachments vara eller inte vara blir nog klarare till veckan. Men republikanernas inställning blir förmodligen likadan som den är i dag och i går och veckan för detta. Med lite andra talkingpoint. Sondland på onsdag är det mest intressanta.
Men som du säger, hela försvaret på impeachment ligger på talking points, och man har noll intresse om ad som faktiskt sker i impeachment förhören.
Det är ju så agenda funkar, den tål aldrig kritik från verkligheten.
Rätt roande de tror Hunter eller någon Biden kan hjälpta trumpen med hans brott.
Därför kommer de förlora bevisprocessen, de kommer inte ha en chans på bevisfrågan om det är försvaret.
(Och för frågan som dyker upp, vi har sedan decennier vetat om hur man röstar i en impeachemt hos R och i Senaten, för ni kommer inbilla er att det är en vinst, fast vi redan vet resultatet)
Det handlar om att tvätta trumpens byk i det offentliga, och det går MYCKET bra.
De har ingen konkret eller objektiv poäng att komma med, och försöker därför bara spela teater.