Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Därför att man inte vill drabbas av klaustrofobi. Jag håller inte med dig, hemmet är mycket viktigt.
Jag har bott i 1or i flera år sammanlagt, har aldrig varit något problem. Känns dumt att offra möjligheten till regelbundna bordellbesök bara för att ha längre avstånd mellan soffan och kylskåpet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Vadå lata? De jobbar väl i allra högsta grad?
Tror du inte att det är ansträngande för dem??
Nej, inte särskilt. Det är garanterat betydligt mer ansträngande att jobba på Lidl.
Men poängen var att de vill kunna sluta jobba helt vid 35.