Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Den tydliga trenden är att kvinnor inte dejtar för ekonomiska resurser utan enbart utifrån ren attraktion och den sitter inte pengar utan i personlighet
Fast det där är struntprat. Har inte en kille socialt kapital (många vänner, våldsam, psykopatiska drag) eller ekonomiskt kapital så är det kört. Tjejer kan bli tillsammans med en kille för att han har spännande vänner, kanske t.o.m. ingår i ett kriminellt nätverk.
Svenska kvinnor dödade kärleken med sin feminism, så man kan inte annat än att rekommendera unga killar att utbilda sig, arbeta hårt och samla välinvesterat kapital på hög. Senarelägga njutningen och bida sin tid. Sedan kan de behandla tjejerna lika mycket som skit när de blir äldre, som tjejerna gjorde med oss när vi var unga. De kommer att flockas runt dem ändå, precis som Babianen beskriver.
De dissade, mobbade, hånade och förnedrade de flesta av oss från sina höga hästar, med sin fitthybris och med sitt feministiska manshat. Men what goes around comes around. En del män har minne som elefanter. Jag ser fram emot att utveckla mina mest sadistiska fetisher och se till att unga vackra kvinnor ska få göra allt för att tillfredsställa dem. Då är det jag som har makten, och de som kryper som slavar runt mina fötter.
Är ni feminister nöjda med maktanalysen?