Citat:
Kollade på intervjun med JM utsläppt ur finkan och den är korkat nog klippt. Känslan att Johanna Möller och KL är samma skrot och korn växer sig starkare ju mer man läser om KL,s "bravader" och att KL likt Johanna Möller i princip skulle kunna gå över lik känns inte som en högoddsare direkt.
Jag tror att KL har lejt Billy, frågan är hur hon har fått kontakt med den i mitt tycke misslyckade existensen, hur fan kan man missa öppet mål som han uppenbarligen gjorde eller var det ett misslyckat hot som helt spårade ut när HOL gjorde kraftigt motstånd?
.
Jag tror att KL har lejt Billy, frågan är hur hon har fått kontakt med den i mitt tycke misslyckade existensen, hur fan kan man missa öppet mål som han uppenbarligen gjorde eller var det ett misslyckat hot som helt spårade ut när HOL gjorde kraftigt motstånd?
.
Hur som.haver:
Poliserna var "jättetrevliga".och ^jättebra". Nu betraktades hon hemskt nog som en mördare och tyckte det skulle bli " intressant att se vem de plockar in härnäst".
Men se det var du, gullet, som skulle in tillbaka efter span.
Det dummaste finns dock sparat.
"Vad har dom haft för bevis?
- Inga. Hörsägen, spekulationer. Ja så är det. Enbart spekulationer.
Så jag är ganska arg.
Men maten var väldigt god."
"Hur mår du efter det här som hänt med din pappa?
- Ja, hur mår man efter att ens pappa blivit brutalt misshandlad och avliden? Inte så bra såklart.
Men nu är det nya tag."
- Inga. Hörsägen, spekulationer. Ja så är det. Enbart spekulationer.
Så jag är ganska arg.
Men maten var väldigt god."
"Hur mår du efter det här som hänt med din pappa?
- Ja, hur mår man efter att ens pappa blivit brutalt misshandlad och avliden? Inte så bra såklart.
Men nu är det nya tag."
Citat:
Om den första anmälde henne, de andra två misslyckades helt - så kan det väl vara ett försök till "step up" på den kriminella fronten.
Den brinnande punkten är hur kopplingen till Billy ser ut, direkt eller via mellanhand, ju fler kockar desto sämre soppa heter det ju.
Om än skjutglad så är han nog inte nån avancerad assassin. Dock ständigt i behov av pengar.
Det är väl stölder på tapeten hela tiden skulle jag tro, ett evigt jagande.
Ja, vart möts de här om så.är fallet?
Jag tror det är fler inblandade, polare.