Citat:
Ursprungligen postat av
Custom_made
Tror du har citerat fel då inget av det du skriver verkar vara relaterat till det jag skrev.
Jag tråden handlar om sexköp och inte porr.
Kan du läsa igenom mitt inlägg igen så kanske du ser att det enda jag skrev var att jag själv aldrig köpt sex och har svårt att förstå att många män idag set lättsammare på att köpa sex än t.ex. röka en holk.
Men jag vet vilken sorts figur du är... jag ska inte säga allt för mkt då det mkt väl kan ha varit en felcitering. Men märk väl jag skrev inte ett ord om porr. Tråden har inte med porr att göra.
Så kika över mitt och ditt inlägg.
1) Självklart har du köpt sex. Du har bara köpt av civila.
2) Exemplet med porr handlade om att du skulle sätta dig in i kvinnors situation sexuellt och inse vad du har gjort mot de kvinnor som du haft sex med.
3) Det betyder att myten om den "kåta civila kvinnan" är fel. Sex är generellt värre för en civil kvinna än för en hora.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Visst är det dåligt. Även fast man inte drabbas själv borde man se dåligheten.
Jag tror t.ex de män som röstar på MP kan inte ha en normal sexualitet , utan snarare är de mer i en kvinnas personlighet.
Prostituerade ger ingen känslomässig tillfredsställelse.
Jag känner mig illa berörd över män som betalar tusentals kronor för sex.
Bättre vore att vi öka andelen kvinnor med några procent så kvinnor känner att de måste skapa relationer tidigare och andelen incels går ner. Nu kan kvinnor vänta till 35 utan problem.
En del svenska män har blivit som att de prioritera alla andra än just dem själva.
1) Det gör inte civila heller.
2) Män i relationer betalar mellan 5-20k per ligg har jag räknat ut tidigare.
3) Att öka andelen kvinnor gör inte kvinnor mer intresserade av lågstatus män.
4) Sen kommer det aldrig att gå att öka antalet kvinnor för att kvinnor kommer att rösta ner alla såna försök.
5) Nu har kvinnor rösträtt, de är majoriteten av röstarna, och de kommer att fortsätta rösta för import av MENA män och feminism för all framtid.
6) Det
enda valet som du har är att ta ifrån kvinnor rösträtten.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Att människor gifter sig kring 30 år och får första barnet vid den tiden innebär inte att de inte haft relationer före den åldern. Kring 26-27 år är den ålder då människor som har högre studier startar sitt första gemensamma hem med en partner för den som inte studerat sker det tidigare eftersom de inte bott i studentkorridor på tillfällig studieort utan jobbat och skaffat egen bostad på den ort där de tänkt bo
1) Ja en del kvinnor har knullat runt och/eller försökt hitta en rik man men det är ingen seriös relation. Många kvinnor har också varit femcels fram till 30.
2) Jag skulle ha sagt att kvinnor inte är
investerade i relationer före 30. En del kvinnor ser också relationerna efter 30 som tillfälliga tills de kan uppgradera till en rikare man.