2019-11-11, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Kvinnor vill inte ha relationer med män som tjänar mindre än dem eller har lägre social status än dem.

2) Kvinnor vill också vänta med relationer tills de är 30 så att de kan resa och festa först.

3) Det betyder att en stor del män kanske 50% kommer att vara incels fram till 30 års åldern. Då får de tillgång till en kvinna som är over the hill.

4) Det här är dåligt för män obv men det är det samhälle som kvinnor och cucks har röstat fram.

5) Jag håller med om att bordeller inte kommer att lösa problemet för att incels är för hämmade för att köpa sex.
Att människor gifter sig kring 30 år och får första barnet vid den tiden innebär inte att de inte haft relationer före den åldern. Kring 26-27 år är den ålder då människor som har högre studier startar sitt första gemensamma hem med en partner för den som inte studerat sker det tidigare eftersom de inte bott i studentkorridor på tillfällig studieort utan jobbat och skaffat egen bostad på den ort där de tänkt bo
Citera
2019-11-11, 09:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Tror du har citerat fel då inget av det du skriver verkar vara relaterat till det jag skrev.
Jag tråden handlar om sexköp och inte porr.
Kan du läsa igenom mitt inlägg igen så kanske du ser att det enda jag skrev var att jag själv aldrig köpt sex och har svårt att förstå att många män idag set lättsammare på att köpa sex än t.ex. röka en holk.

Men jag vet vilken sorts figur du är... jag ska inte säga allt för mkt då det mkt väl kan ha varit en felcitering. Men märk väl jag skrev inte ett ord om porr. Tråden har inte med porr att göra.
Så kika över mitt och ditt inlägg.

1) Självklart har du köpt sex. Du har bara köpt av civila.

2) Exemplet med porr handlade om att du skulle sätta dig in i kvinnors situation sexuellt och inse vad du har gjort mot de kvinnor som du haft sex med.

3) Det betyder att myten om den "kåta civila kvinnan" är fel. Sex är generellt värre för en civil kvinna än för en hora.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Visst är det dåligt. Även fast man inte drabbas själv borde man se dåligheten.

Jag tror t.ex de män som röstar på MP kan inte ha en normal sexualitet , utan snarare är de mer i en kvinnas personlighet.

Prostituerade ger ingen känslomässig tillfredsställelse.

Jag känner mig illa berörd över män som betalar tusentals kronor för sex.

Bättre vore att vi öka andelen kvinnor med några procent så kvinnor känner att de måste skapa relationer tidigare och andelen incels går ner. Nu kan kvinnor vänta till 35 utan problem.

En del svenska män har blivit som att de prioritera alla andra än just dem själva.

1) Det gör inte civila heller.

2) Män i relationer betalar mellan 5-20k per ligg har jag räknat ut tidigare.

3) Att öka andelen kvinnor gör inte kvinnor mer intresserade av lågstatus män.

4) Sen kommer det aldrig att gå att öka antalet kvinnor för att kvinnor kommer att rösta ner alla såna försök.

5) Nu har kvinnor rösträtt, de är majoriteten av röstarna, och de kommer att fortsätta rösta för import av MENA män och feminism för all framtid.

6) Det enda valet som du har är att ta ifrån kvinnor rösträtten.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Att människor gifter sig kring 30 år och får första barnet vid den tiden innebär inte att de inte haft relationer före den åldern. Kring 26-27 år är den ålder då människor som har högre studier startar sitt första gemensamma hem med en partner för den som inte studerat sker det tidigare eftersom de inte bott i studentkorridor på tillfällig studieort utan jobbat och skaffat egen bostad på den ort där de tänkt bo

1) Ja en del kvinnor har knullat runt och/eller försökt hitta en rik man men det är ingen seriös relation. Många kvinnor har också varit femcels fram till 30.

2) Jag skulle ha sagt att kvinnor inte är investerade i relationer före 30. En del kvinnor ser också relationerna efter 30 som tillfälliga tills de kan uppgradera till en rikare man.
Senast redigerad av Babianen 2019-11-11 kl. 09:32.
Citera
2019-11-11, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Ungefär 30-40% av svenska män mellan 20-30 år är incels.

Vilket inte är bra , man kan se att den mentala hälsan sjunker.

De får varken sex eller känslomässigt utbyte med kvinnor.

Lösningen är dock inte bordeller . Även i Tyskland med bordeller så försämras den mentala utvecklingen , om man googlar så ser man det.Sex löser inte problemet. Däremot skulle fler relationer göra saken bättre.

Så man kan knappast säga att de som röstar på MP , C och V är empatiska. Utan tvärtom ! De vill göra saken än värre.

Det mest empatiska partiet är SD sen M och KD.
Herregud Prepper, vad du svammlar totalt nonsens...

Bevis för att "30-40% av svenska män mellan 20-30 år är incels." tack!

"incels" står för något, kolla upp detta gärna innan du uttalar dig.

Här kan du uppdateera dig med lite mer verifierad fakta i saken.

Noter att den grupp som uppger aldrig ha sex, domineras av kvinnor inte män.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/var-tionde-svensk-har-aldrig-sex
Citera
2019-11-11, 09:45
Medlem
Citat:

2) Exemplet med porr handlade om att du skulle sätta dig in i kvinnors situation sexuellt och inse vad du har gjort mot de kvinnor som du haft sex med.

3) Det betyder att myten om den "kåta civila kvinnan" är fel. Sex är generellt värre för en civil kvinna än för en hora.

4) Sen kommer det aldrig att gå att öka antalet kvinnor för att kvinnor kommer att rösta ner alla såna försök.

5) Nu har kvinnor rösträtt, de är majoriteten av röstarna, och de kommer att fortsätta rösta för import av MENA män och feminism för all framtid.

1) Ja en del kvinnor har knullat runt och/eller försökt hitta en rik man men det är ingen seriös relation. Många kvinnor har också varit femcels fram till 30.

2) Jag skulle ha sagt att kvinnor inte är investerade i relationer före 30. En del kvinnor ser också relationerna efter 30 som tillfälliga tills de kan uppgradera till en rikare man.
Har gjorts mängder av studier på hur relationer ser ut och där ligger medelåldern för när människor investerar i seriös relation bland de som studerat kring 26-27 år eftersom det är då de har påbörjat sitt arbetsliv efter studierna och hamnat på de ort där de tänkt bo ett tag.
Tittar man på de stora studieorterna så ser man att en stor andel inte kommer därifrån och många gånger inte väljer att ha en relation som är tänkt att vara långvarig eftersom de som studerar tänker flytta 40-50 mil till sina hemtrakter när studierna är klara
Citera
2019-11-11, 09:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Herregud Prepper, vad du svammlar totalt nonsens...

Bevis för att "30-40% av svenska män mellan 20-30 år är incels." tack!

"incels" står för något, kolla upp detta gärna innan du uttalar dig.

Här kan du uppdateera dig med lite mer verifierad fakta i saken.

Noter att den grupp som uppger aldrig ha sex, domineras av kvinnor inte män.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/var-tionde-svensk-har-aldrig-sex

1) Här är bevis, https://i.dailymail.co.uk/1s/2019/03/30/01/11643056-6866649-image-a-14_1553909606461.jpg självklart ser det likadant ut i hela västvärlden.

2) Om du skulle titta på unga män skulle du se mycket fler killar än tjejer som aldrig har sex. I USA rapporterar 18% av tjejerna 20-30 att de aldrig har sex, medan 28% av männen gör det.
Citera
2019-11-11, 09:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Har gjorts mängder av studier på hur relationer ser ut och där ligger medelåldern för när människor investerar i seriös relation bland de som studerat kring 26-27 år eftersom det är då de har påbörjat sitt arbetsliv efter studierna och hamnat på de ort där de tänkt bo ett tag.
Tittar man på de stora studieorterna så ser man att en stor andel inte kommer därifrån och många gånger inte väljer att ha en relation som är tänkt att vara långvarig eftersom de som studerar tänker flytta 40-50 mil till sina hemtrakter när studierna är klara

1) Hur ändrar det faktumet att kvinnor mellan 15-30 väljer att göra annat än att ha sex med beta män?

2) Det gör att de här männen är incels i 15 år av sitt liv right?

3) Sen får de buxa en roast som knullade andra män gratis.
Citera
2019-11-11, 09:50
Medlem
Citat:
1) Här är bevis, https://i.dailymail.co.uk/1s/2019/03/30/01/11643056-6866649-image-a-14_1553909606461.jpg självklart ser det likadant ut i hela västvärlden.

2) Om du skulle titta på unga män skulle du se mycket fler killar än tjejer som aldrig har sex. I USA rapporterar 18% av tjejerna 20-30 att de aldrig har sex, medan 28% av männen gör det.

Att inte haft sex sista året, betyder inte att man därför är "incels" eller "aldrig haft sex".

Ditt "bevis" var alltså inget bevis, så oväntat kommet från forumets största troll.
Citera
2019-11-11, 09:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Att inte haft sex sista året, betyder inte att man därför är "incels" eller "aldrig haft sex".

Ditt "bevis" var alltså inget bevis, så oväntat kommet från forumets största troll.

1) Så män är inte incel om de har sex 0 gånger per år? Hur många år måste en man gå sexlös innan han räknas som incel av dig? 5 år? 10 år? 50 år?

a) "Att inte ha haft sex på 100 år betyder inte att mannen är incel, han kanske får ligga när han fyller 101 på hemmet"

2) Relationer där personerna har sex mindre än 10 gånger per år brukar räknas som sexlösa av psykologer och terapeuter.

3) Om vi använder den definitionen kan vi räkna med att ungefär 50% av männen under 30 är incels. Och det är kvinnors fel att det är så.
Citera
2019-11-11, 10:07
Medlem
Citat:
1) Hur ändrar det faktumet att kvinnor mellan 15-30 väljer att göra annat än att ha sex med beta män?

2) Det gör att de här männen är incels i 15 år av sitt liv right?

3) Sen får de buxa en roast som knullade andra män gratis.
Du inbillar dig att de som studerar i Uppsala, Lund eller annan ort med universitet inte har sex tillfälligt eller med kortare relation de har under studietiden du kan inte ha mer fel.
Att de killar som är udda inte har några relationer under sina studieår trots det enorma utbudet av aktiviteter på nationer och kårer beror ju på att de går utbildningar inom it och liknande tillsammans med andra mindre sociala människor som inte de heller är sociala
Citera
2019-11-11, 10:09
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:

Haha, jag borde ha förstått! Här är babianen i sin fulla prakt!

Bindgalen så det heter duga!

Jag litar nog mer på vad min sambo säger om sexet än random psyksjuk stackare på nätet haha.

Så som du beskriver sex har jag aldrig haft sex haha.

Brukar se till så att min tjej kommer först för det älskar jag.

Men jag överger dig i den här tråden till dina spöken och problem. Hoppas du kan få ro i din själ till slut!
Sex är vackert och jag är ledsen över att du är så skadad... måste vara förjävligt att vara just dig!

Men jag tycker du är festlig babianen, du trollar antingen sönder eller har tappat det för länge sen!

Jag försökte diskutera topic, men du vill ju diskutera porr av någon anledning haha, sök hjälp för guds skull innan det är för sent!
Senast redigerad av Custom_made 2019-11-11 kl. 10:15.
Citera
2019-11-11, 10:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du inbillar dig att de som studerar i Uppsala, Lund eller annan ort med universitet inte har sex tillfälligt eller med kortare relation de har under studietiden du kan inte ha mer fel.

1) Jag är säker att det var annorlunda på det glada 60 talet när du gick på universitetet. Men när jag och min man gick var alla incel as fuck både män och kvinnor.

2) Kvinnorna var det värsta jag nånsin har sett så jag kan inte tänka mig att sex förekom.

3) Dessutom var alla super-feminister så våldtäktsanmälan kommer som ett brev på posten för den som har sex med en sån tjej.

Citat:
Att de killar som är udda inte har några relationer under sina studieår trots det enorma utbudet av aktiviteter på nationer och kårer beror ju på att de går utbildningar inom it och liknande tillsammans med andra mindre sociala människor som inte de heller är sociala

1) Aktiviteter på nationer? Det är för nördar som inte har vänner. Jag kan inte tänka mig att de har sex.

2) Jag tror att du är gammal och inte har hängt med i tiden. Lägg tiden på korsord istället.
Citera
2019-11-11, 10:17
Medlem
Citat:
1) Så män är inte incel om de har sex 0 gånger per år? Hur många år måste en man gå sexlös innan han räknas som incel av dig? 5 år? 10 år? 50 år?

a) "Att inte ha haft sex på 100 år betyder inte att mannen är incel, han kanske får ligga när han fyller 101 på hemmet"

2) Relationer där personerna har sex mindre än 10 gånger per år brukar räknas som sexlösa av psykologer och terapeuter.

3) Om vi använder den definitionen kan vi räkna med att ungefär 50% av männen under 30 är incels. Och det är kvinnors fel att det är så.

1) "per år" betyder per år.....förstår du? "sista året betyder exakt detta....12 månader bak i tiden.
Har du tillräckligt vett i skallen så du kan förstå så enkla betydelser?

Att inte ha sex på 12 månader skulle jag hävda är normalt hos båda könen, under de perioder man är utan partner i vart fall. Och att alltså ca 15% av befolkningen i viss ålder 20-30 år? är i det läget just då man tillfrågas är verkligen inget konstigt.

Incels är man om man anser sig definieras som detta. Inte om DU anser att män ska definieras som detta. Begreppet betyder också mer idag än enkom ofrivilligt celibat för hetreosexuella män.

och grejen här är att nej, är du i ofrivilligt celibat och längtar efter sex med en annan människa, så ger detta dig absolut ingen rätt att ha sex med andra människor fast du vet att dessa inte vill.
Inte som kvinna och heller inte som man.

Och DET är vad denna lag är till för, att tala om för könet man, att nej ha sex med ofrivilliga är inte en manlig "rättighet".
Tills vissa män nu fattat den lilla detaljen i mänsklig interaktion, så får vi nog ha sexköpslag samt samtyckelagar ex.

bara lära sig bete sig respektfullt mot andra människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in