Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Klart de butiksanställda ser trötta ut ibland de kanske varit uppe halva natten med ett barn som haft nattskräck eller också har det varit en kaosmorgon med ,2-åringen som vägrade det mesta
Nu är det alltså unga tjejer jag pratar om, de har inga barn. Men visst de kanske har varit ute och festat, kanske..
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Bordeller för ensamma flyktingmän och de där 30% incels skulle alltså slutresultatet bli dessutom med ansökningar hos soc. för de som inte har och som kan visa på att de inte på annat sätt kan hitta någon att ha sex med
Liten psykolog utredning som visar att Tomas har så stora svårigheter att närma sig kvinnor att han är berättig till ett bidrag för att besöka bordell en gång i kvartalet .
Blir lite som en vårdinrättning det offentliga täcker upp så de som säljer får en rimlig lön medan fattiga får bidrag för att köpa sex
Jo, detta låter bra, mycket bra faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Naturligtvis skulle man inte hora på heltid. Det skulle vara ett extraknäck som gav en guldkant.
Klart du ska hora på heltid. Om inte annat kan du ju börja knarka så kommer du garanterat börja hora på heltid.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag skulle aldrig tolerera att någon spottar i min mun. För i helvete. Vad tror du?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag gillar dominanssex, kan gilla stryptag (inte för hårda), att man drar lite i håret, smisk och allmän hårdhänthet men förnedring är jag inte det minsta intresserad av. Viktigt är dock att mannen är naturligt dominant, och det märks rätt fort om han är eller inte. Jag vill inte behöva berätta för honom att han ska göra det ena och det andra, och jag vill inte ha en man som frågar. Testa först-se vad som händer-fråga vid behov.
Det där låter lite omodernt. Ska inte du vara en modern feministisk kvinna? Här har jag hittat en kar som passar dig, mjuk och feminin..
https://www.youtube.com/watch?v=qAIvmwMeRjI
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag tycker det är helt sjukt när jag läst prislistor på nätet, som om det vore en pizza eller nåt annat man beställer. Surrealistiskt.
Bäst vore om man kunde klicka hem en hora via nätet på samma sätt som man klickar hem varor. Bara välja tjej, tjänst, leveranstid och så och vänta att det ringer på dörren. Leverans från de lokala bordellen.