2019-11-11, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Fast om du var en man med hög sexdrift, och såg den här synen på stan varje dag, så skulle du nog förstå.

https://i.pinimg.com/originals/3d/3c/dc/3d3cdcee56b05a6215dde8ee7e52726f.jpg
Huuu en blekfet svensk feministröv. Nej tack, ballen tar ju suicid.
Citera
2019-11-11, 02:41
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Klart de butiksanställda ser trötta ut ibland de kanske varit uppe halva natten med ett barn som haft nattskräck eller också har det varit en kaosmorgon med ,2-åringen som vägrade det mesta

Nu är det alltså unga tjejer jag pratar om, de har inga barn. Men visst de kanske har varit ute och festat, kanske..

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Bordeller för ensamma flyktingmän och de där 30% incels skulle alltså slutresultatet bli dessutom med ansökningar hos soc. för de som inte har och som kan visa på att de inte på annat sätt kan hitta någon att ha sex med
Liten psykolog utredning som visar att Tomas har så stora svårigheter att närma sig kvinnor att han är berättig till ett bidrag för att besöka bordell en gång i kvartalet .
Blir lite som en vårdinrättning det offentliga täcker upp så de som säljer får en rimlig lön medan fattiga får bidrag för att köpa sex

Jo, detta låter bra, mycket bra faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Naturligtvis skulle man inte hora på heltid. Det skulle vara ett extraknäck som gav en guldkant.

Klart du ska hora på heltid. Om inte annat kan du ju börja knarka så kommer du garanterat börja hora på heltid.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag skulle aldrig tolerera att någon spottar i min mun. För i helvete. Vad tror du?

Citat:
Jag gillar dominanssex, kan gilla stryptag (inte för hårda), att man drar lite i håret, smisk och allmän hårdhänthet men förnedring är jag inte det minsta intresserad av. Viktigt är dock att mannen är naturligt dominant, och det märks rätt fort om han är eller inte. Jag vill inte behöva berätta för honom att han ska göra det ena och det andra, och jag vill inte ha en man som frågar. Testa först-se vad som händer-fråga vid behov.

Det där låter lite omodernt. Ska inte du vara en modern feministisk kvinna? Här har jag hittat en kar som passar dig, mjuk och feminin..

https://www.youtube.com/watch?v=qAIvmwMeRjI

Citat:
Jag tycker det är helt sjukt när jag läst prislistor på nätet, som om det vore en pizza eller nåt annat man beställer. Surrealistiskt.

Bäst vore om man kunde klicka hem en hora via nätet på samma sätt som man klickar hem varor. Bara välja tjej, tjänst, leveranstid och så och vänta att det ringer på dörren. Leverans från de lokala bordellen.
Citera
2019-11-11, 03:21
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Är du trött på det trista butiksjobbet/städjobbet/vårdjobbet?

Jag ser ibland unga snygga tjejer som ser ganska uttråkade ut där de står och plockar varor i någon butik. Tjejer som skulle kunna sälja sex men istället tillbringar en tredjedel av sina liv på ICA.

En del kan se bittra ut, som om de tyckte att någon man borde försörja dem. Dessa tjejer borde uppmuntras till att sälja sex. Synd att snygga tjejer ska kasta bort sina liv på ICA-butiksjobb.

Jag hade gärna frågat dem men jag törs inte.

Så är det. Tjejer på bordeller ser, trots att de med största sannolikhet är fattiga, utsatta och tvingade, ofta mycket gladare ut än tjejerna på ICA.

Citat:
Kvinnor vill ha både sex och kärlek, män vill ha sex

Rättelse:

Män vill ha sex och kärlek, kvinnor vill ha pengar och ett bekvämt liv.
Citera
2019-11-11, 03:30
Medlem
Custom_mades avatar
Det finns män som också aldrig skulle kunna tänka sig att köpa sex, som jag.

Haft chansen otaliga gånger, men det har aldrig känts bra.

Jag tänder på när tjejen njuter och när det är pengar inblandat blir det svårt för mig att njuta skulle jag tro. Har som sagt aldrig testat det.

En sjuk företeelse i samhället idag är att många män ser ner mer på att typ röka en holk än att köpa sex.... så jävla sjukt faktiskt!
Citera
2019-11-11, 05:28
Medlem
Ungefär 30-40% av svenska män mellan 20-30 år är incels.

Vilket inte är bra , man kan se att den mentala hälsan sjunker.

De får varken sex eller känslomässigt utbyte med kvinnor.

Lösningen är dock inte bordeller . Även i Tyskland med bordeller så försämras den mentala utvecklingen , om man googlar så ser man det.Sex löser inte problemet. Däremot skulle fler relationer göra saken bättre.

Så man kan knappast säga att de som röstar på MP , C och V är empatiska. Utan tvärtom ! De vill göra saken än värre.

Det mest empatiska partiet är SD sen M och KD.
Citera
2019-11-11, 06:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Ungefär 30-40% av svenska män mellan 20-30 år är incels.

Vilket inte är bra , man kan se att den mentala hälsan sjunker.

De får varken sex eller känslomässigt utbyte med kvinnor.

Lösningen är dock inte bordeller . Även i Tyskland med bordeller så försämras den mentala utvecklingen , om man googlar så ser man det.Sex löser inte problemet. Däremot skulle fler relationer göra saken bättre.

Så man kan knappast säga att de som röstar på MP , C och V är empatiska. Utan tvärtom ! De vill göra saken än värre.

Det mest empatiska partiet är SD sen M och KD.

1) Kvinnor vill inte ha relationer med män som tjänar mindre än dem eller har lägre social status än dem.

2) Kvinnor vill också vänta med relationer tills de är 30 så att de kan resa och festa först.

3) Det betyder att en stor del män kanske 50% kommer att vara incels fram till 30 års åldern. Då får de tillgång till en kvinna som är over the hill.

4) Det här är dåligt för män obv men det är det samhälle som kvinnor och cucks har röstat fram.

5) Jag håller med om att bordeller inte kommer att lösa problemet för att incels är för hämmade för att köpa sex.
Senast redigerad av Babianen 2019-11-11 kl. 07:00.
Citera
2019-11-11, 07:00
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Kvinnor vill inte ha relationer med män som tjänar mindre än dem eller har lägre social status än dem.

2) Kvinnor vill också vänta med relationer tills de är 30 så att de kan resa och festa först.

3) Det betyder att en stor del män kanske 50% kommer att vara incels fram till 30 års åldern. Då får de tillgång till en kvinna som är over the hill.

Du får lägga till att högstatusmän inte vill ha 35-åringar.
De vill ha 25-åringae som inte behöver stressa med barnafödandet.
Citera
2019-11-11, 07:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Du får lägga till att högstatusmän inte vill ha 35-åringar.
De vill ha 25-åringae som inte behöver stressa med barnafödandet.

1) De män som var decent blev tagna på universitetet när jag var ung.

2) Det betyder att det finns inga högstatus män som är singlar vid 30.

3) Så de kvinnor som har väntat till 30 för att de hoppats få Christian Grey (lol) måste settle med en man med låg status.
Citera
2019-11-11, 07:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Det finns män som också aldrig skulle kunna tänka sig att köpa sex, som jag.

Haft chansen otaliga gånger, men det har aldrig känts bra.

Jag tänder på när tjejen njuter och när det är pengar inblandat blir det svårt för mig att njuta skulle jag tro. Har som sagt aldrig testat det.

En sjuk företeelse i samhället idag är att många män ser ner mer på att typ röka en holk än att köpa sex.... så jävla sjukt faktiskt!

1) Sätt dig in i tjejens situation. Titta på lite kvinnlig POV porr. En stor och hårig man kör upp en kuk i ditt ansikte. Sen lägger han sig ovanpå dig och kör in kuken i dig.

2) Kommer han i dig får du gå runt med sperma som rinner ur dig då och då för resten av dagen. Känns det som något du skulle njuta av?

3) Tror du att bara för att man har bröst är det här något som man automatiskt tänder på?
Citera
2019-11-11, 08:09
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
1) Sätt dig in i tjejens situation. Titta på lite kvinnlig POV porr. En stor och hårig man kör upp en kuk i ditt ansikte. Sen lägger han sig ovanpå dig och kör in kuken i dig.

2) Kommer han i dig får du gå runt med sperma som rinner ur dig då och då för resten av dagen. Känns det som något du skulle njuta av?

3) Tror du att bara för att man har bröst är det här något som man automatiskt tänder på?
Tror du har citerat fel då inget av det du skriver verkar vara relaterat till det jag skrev.
Jag tråden handlar om sexköp och inte porr.
Kan du läsa igenom mitt inlägg igen så kanske du ser att det enda jag skrev var att jag själv aldrig köpt sex och har svårt att förstå att många män idag set lättsammare på att köpa sex än t.ex. röka en holk.

Men jag vet vilken sorts figur du är... jag ska inte säga allt för mkt då det mkt väl kan ha varit en felcitering. Men märk väl jag skrev inte ett ord om porr. Tråden har inte med porr att göra.
Så kika över mitt och ditt inlägg.
Citera
2019-11-11, 08:12
Medlem
Citat:

4) Det här är dåligt för män obv men det är det samhälle som kvinnor och cucks har röstat fram.

5) Jag håller med om att bordeller inte kommer att lösa problemet för att incels är för hämmade för att köpa sex.

Visst är det dåligt. Även fast man inte drabbas själv borde man se dåligheten.

Jag tror t.ex de män som röstar på MP kan inte ha en normal sexualitet , utan snarare är de mer i en kvinnas personlighet.

Prostituerade ger ingen känslomässig tillfredsställelse.

Jag känner mig illa berörd över män som betalar tusentals kronor för sex.

Bättre vore att vi öka andelen kvinnor med några procent så kvinnor känner att de måste skapa relationer tidigare och andelen incels går ner. Nu kan kvinnor vänta till 35 utan problem.

En del svenska män har blivit som att de prioritera alla andra än just dem själva.
Citera
2019-11-11, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Nu är det alltså unga tjejer jag pratar om, de har inga barn. Men visst de kanske har varit ute och festat, kanske..

Jo, detta låter bra, mycket bra faktiskt.

Klart du ska hora på heltid. Om inte annat kan du ju börja knarka så kommer du garanterat börja hora på heltid.

Det där låter lite omodernt. Ska inte du vara en modern feministisk kvinna? Här har jag hittat en kar som passar dig, mjuk och feminin..

https://www.youtube.com/watch?v=qAIvmwMeRjI

Bäst vore om man kunde klicka hem en hora via nätet på samma sätt som man klickar hem varor. Bara välja tjej, tjänst, leveranstid och så och vänta att det ringer på dörren. Leverans från de lokala bordellen.
Det är där det verkar gå fel vid användning av dejtingappar somliga letar som om de skulle klicka hem en vara och blir arga när ingen av de tjejer de lagt i sin varukorg är intresserade av ens den minsta kontakt. År efter år försöker de lägga flickvän i sin tomma varukorg genom sitt swipande utifrån lägre och lägre kriterier, till slut finns det bara kvinna, ålder och inte för långt från ens ort kvar.
För den som ägnat år att försöka dejta via nätet och aldrig fått varan de swipat på är det inte så där konstigt att nästa steg blir att betala för en kvinna genom att välja den från nätet likt det sätt dejtingen inte fungerade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in