Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag måste fråga några saker gällande besök hos en prostituerad. Nu tänker jag på lite mer ordentliga ställen, som har vissa regler.
Förhandlar man alltid fram vad som ska utföras innan?
Används kondom vid avsugning?
Ofta har stället en fast prislista med grundläggande tjänster som alla som arbetar från lokalen och under det gemensamma varumärket förväntas ställa upp med för att få tillgång till kundkretsen.
Det som ingår brukar vara oralt med kondom, vaginalt samlag i olika ställningar och avrunkning. Det är vad man får när man betalar grundpriset för 30-60 minuter.
Extratjänster avhandlas med tjejen. Inte alla tjejer accepterar extratjänster, men de flesta gör det. Extratjänster kan vara avsugning utan kondom, ta satsen i munnen, och analt samlag. Vill man ha mer avancerat än så så får man pynta multi, eller gå till ett sådant ställe som erbjuder detta.
Sex utan kondom är tyvärr mot lagen i Tyskland, men så gott som alla erbjuder det oralt. I andra länder inget problem. Spanien och Tjeckien är också bra destinationer. Senast jag var på FKK i Tyskland så blev jag erbjuden "cum in mouth" av en väldigt liten blond tjej som såg ut att gå på gymnasiet (givetvis var hon 18+ och id-kollad).
Normalpriset för att komma i munnen är 30 Euro, men hon ville ha 90 Euro. Jag tog det, för det är inte varje dag man får spruta en high-school-girl i munnen. Hon slickade i sig med god aptit. 150 Euro totalt för att få kalasa på hennes fina lilla kropp, och avsluta med en skvätt på den rosa tungan.