2019-11-10, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jaså, är det? Var har du fått detta ifrån?
Lilla hjärtat, vad eller vem har fått dig att tro att det inte är så?
Citera
2019-11-10, 23:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Fast du kanske skulle prova för att få en blick från insidan så att säga? Vem vet, du kanske skulle gilla det rentav? Spännande att kunna ha det skönt och tjäna bra med pengar samtidigt. Åtminstone kanske du skulle bli mindre fördömande.

Jag hade nog definitivt horat ut mig om jag vore en attraktiv ung kvinna. Fan vad spännande det skulle vara!

Jag måste fråga några saker gällande besök hos en prostituerad. Nu tänker jag på lite mer ordentliga ställen, som har vissa regler.

Förhandlar man alltid fram vad som ska utföras innan?

Används kondom vid avsugning?
Citera
2019-11-10, 23:52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Lilla hjärtat, vad eller vem har fått dig att tro att det inte är så?

Nä alltså jag är ju själv kvinna och mitt liv har inte varit en lång kontaktannons.
Varför skulle jag tro att det är så?
Citera
2019-11-10, 23:59
Medlem
Citat:
Nä alltså jag är ju själv kvinna och mitt liv har inte varit en lång kontaktannons.
Varför skulle jag tro att det är så?
Självinsikt är inte den moderna kvinnans mes framstående egenskap.

Vad har ditt snygga ansikte med ämnet att göra? Varför visar du bilder på dig själv för andra debattörer?

Du kan förbjuda hortorsken men aldrig ta horan ur kvinnan.

Ett tips; kanske skulle du vila lite? Du har extremt många inlägg på kort tid. Det ter sig inte särskilt hälsosamt.
Citera
2019-11-11, 00:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag måste fråga några saker gällande besök hos en prostituerad. Nu tänker jag på lite mer ordentliga ställen, som har vissa regler.

Förhandlar man alltid fram vad som ska utföras innan?

Används kondom vid avsugning?

Ofta har stället en fast prislista med grundläggande tjänster som alla som arbetar från lokalen och under det gemensamma varumärket förväntas ställa upp med för att få tillgång till kundkretsen.

Det som ingår brukar vara oralt med kondom, vaginalt samlag i olika ställningar och avrunkning. Det är vad man får när man betalar grundpriset för 30-60 minuter.

Extratjänster avhandlas med tjejen. Inte alla tjejer accepterar extratjänster, men de flesta gör det. Extratjänster kan vara avsugning utan kondom, ta satsen i munnen, och analt samlag. Vill man ha mer avancerat än så så får man pynta multi, eller gå till ett sådant ställe som erbjuder detta.

Sex utan kondom är tyvärr mot lagen i Tyskland, men så gott som alla erbjuder det oralt. I andra länder inget problem. Spanien och Tjeckien är också bra destinationer. Senast jag var på FKK i Tyskland så blev jag erbjuden "cum in mouth" av en väldigt liten blond tjej som såg ut att gå på gymnasiet (givetvis var hon 18+ och id-kollad).

Normalpriset för att komma i munnen är 30 Euro, men hon ville ha 90 Euro. Jag tog det, för det är inte varje dag man får spruta en high-school-girl i munnen. Hon slickade i sig med god aptit. 150 Euro totalt för att få kalasa på hennes fina lilla kropp, och avsluta med en skvätt på den rosa tungan.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-11-11 kl. 00:06.
Citera
2019-11-11, 00:08
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Självinsikt är inte den moderna kvinnans mes framstående egenskap.

Vad har ditt snygga ansikte med ämnet att göra? Varför visar du bilder på dig själv för andra debattörer?

Du kan förbjuda hortorsken men aldrig ta horan ur kvinnan.

Ett tips; kanske skulle du vila lite? Du har extremt många inlägg på kort tid. Det ter sig inte särskilt hälsosamt.

Ah din trams. Det var Babianen som började. Du har väl ingen aning om vad jag pratar om med andra användare? Det finns väl all anledning i världen att visa en bild för någon man pratat med länge om allt mellan himmel och jord.
Citera
2019-11-11, 00:10
Medlem
Citat:
Ah din trams. Det var Babianen som började. Du har väl ingen aning om vad jag pratar om med andra användare? Det finns väl all anledning i världen att visa en bild för någon man pratat med länge om allt mellan himmel och jord.
Nej.

"Det var hon som bööööörjaaade, buuuuäää".

Konstigt att läraryrket har låg status idag .......
Citera
2019-11-11, 00:11
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ofta har stället en fast prislista med grundläggande tjänster som alla som arbetar från lokalen och under det gemensamma varumärket förväntas ställa upp med för att få tillgång till kundkretsen.

Det som ingår brukar vara oralt med kondom, vaginalt samlag i olika ställningar och avrunkning. Det är vad man får när man betalar grundpriset för 30-60 minuter.

Extratjänster avhandlas med tjejen. Inte alla tjejer accepterar extratjänster, men de flesta gör det. Extratjänster kan vara avsugning utan kondom, ta satsen i munnen, och analt samlag. Vill man ha mer avancerat än så så får man pynta multi, eller gå till ett sådant ställe som erbjuder detta.

Sex utan kondom är tyvärr mot lagen i Tyskland, men så gott som alla erbjuder det oralt. I andra länder inget problem. Spanien och Tjeckien är också bra destinationer. Senast jag var på FKK i Tyskland så blev jag erbjuden "cum in mouth" av en väldigt liten blond tjej som såg ut att gå på gymnasiet (givetvis var hon 18+ och id-kollad).

Normalpriset för att komma i munnen är 30 Euro, men hon ville ha 90 Euro. Jag tog det, för det är inte varje dag man får spruta en high-school-girl i munnen. Hon slickade i sig med god aptit. 150 Euro totalt för att få kalasa på hennes fina lilla kropp, och avsluta med en skvätt på den rosa tungan.

Okej too much information. Jag kommer aldrig aldrig aldrig aldrig att kunna förstå det fenomen som kallas prostitition och köp av sexuell tjänst.
Nu går jag och lägger mig.
Citera
2019-11-11, 00:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej.

Amen snälla du, vad har nu läraryrket med detta att göra?
En professionell person klarar utan problem av att vara en person i tjänst och sitt vanliga jag privat. Och precis så är jag förstår du, när jag kliver in på jobb så är jag en maskin, mer eller mindre.
Citera
2019-11-11, 00:23
Medlem
Citat:
Nej.

Babianen är ett välkänt trollkonto, vad folk skriver till det kan man gott ta med en stor nypa salt och allra helst ignorera så man inte dras med i trollandet.
Citera
2019-11-11, 00:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Okej too much information. Jag kommer aldrig aldrig aldrig aldrig att kunna förstå det fenomen som kallas prostitition och köp av sexuell tjänst.
Nu går jag och lägger mig.

Fast om du var en man med hög sexdrift, och såg den här synen på stan varje dag, så skulle du nog förstå.

https://i.pinimg.com/originals/3d/3c/dc/3d3cdcee56b05a6215dde8ee7e52726f.jpg
Citera
2019-11-11, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Babianen är ett välkänt trollkonto, vad folk skriver till det kan man gott ta med en stor nypa salt och allra helst ignorera så man inte dras med i trollandet.
Exakt. Att då ge sig in i någon form av catfight om vem som är snyggast visar ju rätt tydligt vem man är.

Organismen har över 7000 inlägg på ett år, påstår sig vara yrkesverksam lärare. Det bara skriker ohälsa.

MM22, projicera inte din patologi på torskar. Det är du som är problemet, inte hortorskarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in