2019-11-10, 23:18
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Står detta tidigare i tråden eller har du "hört" detta?

Varken eller. Jag har hört.
Citera
2019-11-10, 23:18
Medlem
AmirMekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
7 polisbilar för att bevaka en brottsplats.

Är det nu i skrivande stund? Såg 3 där bara idag.

Dock är jag 100% säker på att mördarna återvänt dit, hade inte varit förvånad om dom var i BO:s närmaste bekantskap.

PS: Enligt Facebook är offert två nu också död. Bekräftat?
Citera
2019-11-10, 23:20
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Vet du det eller är det egna slutsatser?
Det låter rimligt.

Det har nämnts i media under kvällen bla
Citera
2019-11-10, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmirMekky
Är det nu i skrivande stund? Såg 3 där bara idag.

Dock är jag 100% säker på att mördarna återvänt dit, hade inte varit förvånad om dom var i BO:s närmaste bekantskap.

PS: Enligt Facebook är offert två nu också död. Bekräftat?
kan du länka fb?
Citera
2019-11-10, 23:25
Medlem
Hahaha, hjärta av guld som sen blev hjärta av bly. Nej, dessa arabkräk med Tony Montana som förebild står o säljer vid möllan och många butiker ger dem skydd.

Må han ruttna i helvetet och den andra araben kommer dö 100%
Citera
2019-11-10, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StopAtNothing666
Blir man pepprad med 7.62 i magen från nära håll så krävs det Nobel Prize klass på läkarna.

Allt blir ju bara köttfärs, garanterat dödförklarad om en eller två timmar. Dom håller väl igång hjärtat och lungorna med maskiner.

Men hur vet du att det va 7.62?
Jag är ingen vapenexpert men vad som framkomit i tråden så sköts dom med en pistol.
Finns det ens pistoler med 7.62mm?
Citera
2019-11-10, 23:26
Medlem
Det konstiga är att en tillsynes erfaren och kompetent yrkesmördare skjuter så unga personer. Man undrar vad det är för en person.

Och det alla undrar över: Vad är motivet bakom detta? Vem betalar någon rätt mycket (enl vissa i tråden) för att knäppa två tonåringar?
Senast redigerad av Kulturman 2019-11-10 kl. 23:29.
Citera
2019-11-10, 23:29
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Varken eller. Jag har hört.

Ok, låter underligt dock. Hade du betalat en skuld om dom först sköt ihjäl din, ja vi säger brorson? Du förstår säkert hur jag resonerar, det gör snarare det svårare att få sina pengar om man börjar mörda familj till den som ska betala.

Låter mer som att det är personligt emot killen som blev skjuten, fast jag spekulerar bara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturman
Det konstiga är att en tillsynes erfaren och kompetent yrkesmördare skjuter så unga personer. Man undrar vad det är för en person.

Och det alla undrar över: Vad är motivet bakom detta? Vem betalar någon rätt mycket (enl vissa i tråden) för att knäppa två tonåringar?

Min hjärna säger att trots att de var kriminella, förtjänade de inte dödsstraff. Speciellt med tanke på åldern.

Men jag känner ingen sympati för dem. Jag har fått nog av kriminella invandrare.

Var får ni ifrån att det är kompetenta yrkesmördare, de är oftast i samma ålder och påtända och bara gör det av rent hat, ilska utan någon empati.
Citera
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturman

Min hjärna säger att trots att de var kriminella, förtjänade de inte dödsstraff. Speciellt med tanke på åldern.

Men jag känner ingen sympati för dem. Jag har fått nog av kriminella invandrare.

Erfaren yrkesmördare? Nja..
Citera
2019-11-10, 23:31
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ok, låter underligt dock. Hade du betalat en skuld om dom först sköt ihjäl din, ja vi säger brorson? Du förstår säkert hur jag resonerar, det gör snarare det svårare att få sina pengar om man börjar mörda familj till den som ska betala.

Låter mer som att det är personligt emot killen som blev skjuten, fast jag spekulerar bara.

Som sagt det är inte mina påhitt. Det är så dom gör. Hur dumt vi andra än tycker att det låter..
Citera
2019-11-10, 23:32
Medlem
JeffDaviss avatar
Finns det någon möjlighet att det är samma GM som sköt morsan med barnet i somras? De plockade ju aldrig honom och han är uppenbarligen kapabel till att utföra något sånt här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in