2019-11-10, 22:36
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Dom kan ha suttit vid fönsterplats, väldigt simpelt att träffa även om skotten kan avvika lite.

På 1,5m Spelar det ingen roll.

Nej dom var utanför båda två. Några skott träffade fönstren bakom killarna. Därför trodde man först att killarna var där inne. För det ser ut som man skjutit in genom fönstren för att skjuta nån där inne. Men så var det inte. De var som sagt båda där ute och när de blivit träffade ramlade en till backen och den andra sprang in i pizzerian men ramlade ihop där inne han också.
Citera
Medlem
Soterns avatar
Hur blev de skjutna på pizzerian? Genom fönstret, eller? Jag orkar inte plöja genom tråden.

Såg nu att jag fick svar av elva9tolv
Senast redigerad av Sotern 2019-11-10 kl. 22:39.
Citera
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Barn

Du får det att låta som om en femåring har blivit mördad på dagis.

Precis kommit in i ungdomen då. På gränsen till ungdom, du fattar väl min poäng din megaidiot? När du var 15 gick du antagligen i blöja och fick inte ta bussen in till stan.
Citera
2019-11-10, 22:38
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinc
Nej. Tror ingen vågar säga något till polisen på dagens Sverige. Även om man har sett något så tror jag ingen vågar vittna för ens säkerhet.
Vi behöver mer kameror för att polisen ska kunna lyckas lösa brott bland kriminella, pga av hotbild och tystnadskulturen och för att kunna få stopp på denna evighetsmaskin..
Citera
2019-11-10, 22:39
Medlem
Kriminella klannätverk från öst eller araber, snabba pengar på drogaffärer och skjuter alla konkurenterna. Går inte knäcka den här typen av brottslighet med poliser typ Kling och klang som landet såg ut på 50-talet. Behövs tuffare metoder.
Citera
2019-11-10, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmirMekky
Någon av er boende i Malmö borde kunna delge hur det är med BO2 Ahmed även kallad Ahmeto
kommer han överleva?

För tillfället är det en trådsanning att han kommer att stryka med.
Det kommer från olika konton så det ser ju inget vidare ut.
Citera
2019-11-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Man är kriminell om man säljer weed. Vad är det Du inte fattar?
Och därför är det helt förståeligt att man blir skjuten? De är 15 år, har DU någonsin träffat en 15-åring. Vad är det du inte förstår Arc-en -ciels?
Senast redigerad av Ze123 2019-11-10 kl. 22:46.
Citera
2019-11-10, 22:42
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Precis kommit in i ungdomen då. På gränsen till ungdom, du fattar väl min poäng din megaidiot? När du var 15 gick du antagligen i blöja och fick inte ta bussen in till stan.
Oj, vad ledsen jag blir över att någon som uppenbarligen vill skönmåla kriminella kallar mig för idiot. Jag får passa mig, annars så kanske Annie Lööf tar avstånd från mina åsikter också.

Att kalla den här typen av personer för barn görs givetvis mycket medvetet och med en baktanke. Man vill att människor skall tro att vem som helst kan råka ut för att bli skjuten på en pizzeria.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalfboy
Nej, pojkarna sköts inte för att de sålde schlife.
Markering? Förmodligen.
Mot en viss Gh#r#? Skulle kunna vara.
Frågan är vilka som har pungkulor till något sådant?

Inavlade snorungar. Sk "småttingar" de är psykopater uppfostrade av störda föräldrar i andra gen som ynglar av sig redan i 16-18 årsåldern. De får regelbundet stryk och de får se sin mor få stryk. Totalt dysfunktionella klaner. Grav inavel i Malmö typ "sista färden" atmosfär. Jag passerade avrättningsplatsen idag och det vara 150 arabiska män där. Pixxerian nedstängd. 6-7 polisbilar hela tiden och massor med poliser överallt. Gigantiska strålkastare överallt. Ljusare äm på dagen på möllan nu. Kameror överallt. Allt är precis som Löfvén vill ha det. Ingen skall utvisas, 10 000 nya poliser är lösningen. Ni ser själva hur tryggt och fint det är. Ystadgatan kallas sedan länge för "skjutbanan" i folkmun.
Citera
Medlem
Kan det vara en samband med mordet på Zaki på Rosengård 20180716?
Citera
2019-11-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernfeldt
Detta hände bara några meter från där en man blev ihjälskjuten förra året, och möllan är ändå centralt i Malmö. Tänk er ifall detta hade hänt i centrala Stockholm vilket liv det hade blivit. Politikerna hade minsann brytt sig då.

Inte ett dugg överraskad att detta sker på exakt samma plats som mordet 2017. Det står dagligen 5-10 smågangsters utanför Möllans pizzeria / Asraa livs och säljer knark.
Citera
2019-11-10, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
För tillfället är det en trådsanning att han kommer att stryka med.
Det kommer från olika konton så det ser ju inget vidare ut.

Blir man pepprad med 7.62 i magen från nära håll så krävs det Nobel Prize klass på läkarna.

Allt blir ju bara köttfärs, garanterat dödförklarad om en eller två timmar. Dom håller väl igång hjärtat och lungorna med maskiner.
Senast redigerad av StopAtNothing666 2019-11-10 kl. 22:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in