2019-11-11, 00:24
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Jag vet väl inte hur många som betalar? Haha.... Har inte sagt något alls om huruvida denna metod funkar eller inte. Har bara sagt att det är så många kriminella opererar..

Ok men inte i syfte att få betalt iaf, det är ju samma som att avliva han me skulden.
Citera
2019-11-11, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Dom gick nog inte i skolan 🤦🏼‍♀️

Jo BO1 gick i Skola.
BO2 har jag ingen aning om.
Citera
2019-11-11, 00:25
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julkulan09
Det finns en minnessida på Instagram nu som heter jaffar0911 med bilder och hälsningar etc..
Jaffar verkar inte ha vaknat och ska genomgå 4 operationer i morgon. Då verkar han ju leva i alla fall och jag antar att de inte opererar ifall allt hopp är ute..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Nej att man mördar anhöriga för att få in skulden var frågan, pressa kan man göra men när det övergår till mord så kan man glömma pengarna precis som jag skrev förut. Vem fan betalar en skuld efter att dom mördat nån i din familj? Ingen.

Jag tror inte att dom går till polisen och snackar och litar på att polisen fixar problemet. Då återstår att betala skulden, eller försvara sig själva nästa gång, alternativt att de attackerar skuldindrivarna innan de blir attackerade igen. MENA-invandrarna har inte riktigt samma syn och tilltro till polisen som svenskar har.
Citera
Medlem
Citat:
https://www.instagram.com/p/B4s75T6hjvw/?igshid=1un02u305ts41

En fråga om denna brusha. Hur har han råd med märkeskläder? gucci? boss? på vad, barnbidrag? saftstånd?

hehe satt klart den lilla "brushan" är involverad i skit, högoddsare
...
Citera
2019-11-11, 00:28
Medlem
Kan Jafar ha varit en av Annies 9000 ensamkommande eller hade han familj i Sverige?
Citera
2019-11-11, 00:29
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ok men inte i syfte att få betalt iaf, det är ju samma som att avliva han me skulden.

Du kan gnälla på mig hur mycket du vill om att det är en skitdålig metod, det är fortfarande inte min idé Jag försvarar den inte. Säger bara att den används.
Och nu kommer du snart gå offtopic om du inte ger dig.
Citera
2019-11-11, 00:30
Medlem
Citat:
Någon skrev tidigare här att pappan redan är mördad han också... för nåt år sen eller hur det var. Jag vet ju dock inte om det stämmer.

Om det är sant så skulle det kunna vara pappans skuld som dom vill inkassera men sonen ville eller kunde inte betala den så då mördade dom honom också?
Citera
2019-11-11, 00:30
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Jag tror inte att dom går till polisen och snackar och litar på att polisen fixar problemet. Då återstår att betala skulden, eller försvara sig själva nästa gång, alternativt att de attackerar skuldindrivarna innan de blir attackerade igen. MENA-invandrarna har inte riktigt samma syn och tilltro till polisen som svenskar har.

Nej det tror inte jag heller, men är du skyldig pengar och nån mördar nån i din familj så betalar du ju knappast skulden efter det utan antingen köper du vapen själv eller ett kontrakt på mördarnas huvuden. Speciellt med en klanmentalitet och Malmö som bostadsort.
Menar bara att det är det näst sämsta man kan göra för att driva in en skuld.
Citera
2019-11-11, 00:31
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
En fråga om denna brusha. Hur har han råd med märkeskläder? gucci? boss? på vad, barnbidrag? saftstånd?

hehe satt klart den lilla "brushan" är involverad i skit, högoddsare
...

Det är oftast inte äkta grejer på de där ungdomarna. Och om det är det är det sannolikt stulet.
Citera
2019-11-11, 00:31
Medlem
Så BO nummer två Ahmeto har fyra livsavgörande operationer imorgon.
Överlever han dessa klarar han sig.
Citera
2019-11-11, 00:32
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Om det är sant så skulle det kunna vara pappans skuld som dom vill inkassera men sonen ville eller kunde inte betala den så då mördade dom honom också?

Det finns så många möjliga scenarion. Svårt att gissa utan info just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in