2019-11-10, 22:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Svenska kvinnor ställer inga krav ö.h.t. på män, de få de har är triviala så som att kunna sköta sin hygien och vara trevliga, kanske till och med vara roliga.
Det finns ju till och med svenska kvinnor som dejtar uteliggare.
De har lärt sig att vara jämställda och betala för sig själva vilket utländska män tolkar som att de är billiga slampor.

Svenska kvinnor är vansinnes-feminister som anklagar män för våldtäkt till höger och vänster. Just lol @ knulla en svensk kvinna idag.
Citera
2019-11-10, 22:34
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är annorlunda för yngre människor. De flesta tjejer får ingenting.

Jo jag misstänker att det har förändrats och att det kanske t.o.m.är tjejerna som får bjuda, speciellt om det är flyktingkillar de dejtar.
Citera
2019-11-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Är du trött på det trista butiksjobbet/städjobbet/vårdjobbet?

Jag ser ibland unga snygga tjejer som ser ganska uttråkade ut där de står och plockar varor i någon butik. Tjejer som skulle kunna sälja sex men istället tillbringar en tredjedel av sina liv på ICA.

En del kan se bittra ut, som om de tyckte att någon man borde försörja dem. Dessa tjejer borde uppmuntras till att sälja sex. Synd att snygga tjejer ska kasta bort sina liv på ICA-butiksjobb.

Jag hade gärna frågat dem men jag törs inte.
Klart de butiksanställda ser trötta ut ibland de kanske varit uppe halva natten med ett barn som haft nattskräck eller också har det varit en kaosmorgon med ,2-åringen som vägrade det mesta
Citera
2019-11-10, 22:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Precis, varför informerar man inte unga tjejer om detta är min fråga?

Ja det är egentligen en relevant fråga. Är väl så förbaskat cyniskt att informera om sådant kanske.
Jag hade nog uppskattat om det var så att någon talat om för mig hur killar skulle bete sig. Men nope, ingen som sa ett knyst.
Så där stod man och fattade ingenting en del gånger när man var i tidiga 20-års åldern.
Citera
2019-11-10, 22:37
Medlem
Citat:
Svenska kvinnor är vansinnes-feminister som anklagar män för våldtäkt till höger och vänster. Just @ knulla en svensk kvinna idag.

Snygga tjejer som alltid blivit trevligt bemötta av det motsatta könet och inte insett att män bara är trevliga mot dem som de vill ha något av. I deras fall sex eller åtminstone lite tafs i gengäld.
Citera
2019-11-10, 22:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Kärlek är för snygga kvinnor.

Nej din idiot, det är utseendet som drar. Har ingenting med kärlek att göra.
Citera
2019-11-10, 22:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Snygga tjejer som alltid blivit trevligt bemötta av det motsatta könet och inte insett att män bara är trevliga mot dem som de vill ha något av. I deras fall sex eller åtminstone lite tafs i gengäld.

Lulz. Om du är snygg kommer män att ge dig saker utan att förvänta sig något i utbyte. I would know.
Citera
2019-11-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja det är egentligen en relevant fråga. Är väl så förbaskat cyniskt att informera om sådant kanske.
Jag hade nog uppskattat om det var så att någon talat om för mig hur killar skulle bete sig. Men nope, ingen som sa ett knyst.
Så där stod man och fattade ingenting en del gånger när man var i tidiga 20-års åldern.

Ja det händer verkligen grejer när man når den magiska 18 årsgränsen.
Män som skulle kunna vara ens farsa börjar visa intresse.
Citera
2019-11-10, 22:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej din idiot, det är utseendet som drar. Har ingenting med kärlek att göra.

Ta det rosa pillret: män älskar bara snygga tjejer. Är du inte snygg är det över.
Citera
2019-11-10, 22:42
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Däremot en grav förenkling, både män och kvinnor vill ha både sex och kärlek. När jag dejtade senast var det många tjejer som i sina profiler tryckte på att de bara ville ha något seriöst men sedan märkte man att det var många som bara ville leka lite.

Kvinnor vill ha både sex och kärlek, män vill ha sex
Citera
2019-11-10, 22:43
Medlem
Citat:
Lulz. Om du är snygg kommer män att ge dig saker utan att förvänta sig något i utbyte. I would know.

Sant men nu snackar vi Sverige, snåljärvarnas hemvist.
Citera
2019-11-10, 22:43
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ta det rosa pillret: män älskar bara snygga tjejer. Är du inte snygg är det över.

Fast då är det utseendet de älskar. Tänk om den snygga tjejen blir tjock och plötsligt får skitdålig hy?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in