Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Precis, varför informerar man inte unga tjejer om detta är min fråga?
Ja det är egentligen en relevant fråga. Är väl så förbaskat cyniskt att informera om sådant kanske.
Jag hade nog uppskattat om det var så att någon talat om för mig hur killar skulle bete sig. Men nope, ingen som sa ett knyst.
Så där stod man och fattade ingenting en del gånger när man var i tidiga 20-års åldern.