2019-11-10, 22:21
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Möjligt att det är annorlunda i den yngre generationen men jag bjuder alltid som den gentleman jag är och bland 40+ är det många tjejer som har nobbat snåla killar. Har du aldrig nobbat en snål kille?

Är du 40+?
Citera
2019-11-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Är du trött på det trista butiksjobbet/städjobbet/vårdjobbet?

Jag ser ibland unga snygga tjejer som ser ganska uttråkade ut där de står och plockar varor i någon butik. Tjejer som skulle kunna sälja sex men istället tillbringar en tredjedel av sina liv på ICA.

En del kan se bittra ut, som om de tyckte att någon man borde försörja dem. Dessa tjejer borde uppmuntras till att sälja sex. Synd att snygga tjejer ska kasta bort sina liv på ICA-butiksjobb.

Jag hade gärna frågat dem men jag törs inte.

Naturligtvis skulle man inte hora på heltid. Det skulle vara ett extraknäck som gav en guldkant.
Citera
2019-11-10, 22:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Prioriteringen lär ju knappast bli att ändra sexköpslagar ännu mindre att instifta nya lagar som ska gälla bordellverksamhet

Jag ser en trestegsraket framför mig:

1) Lagföringen av sexköp mellan samtyckande vuxna fasas ut på grund av resursbrist.
2) En obsolet sexköpslag städas bort ur lagboken.
3) Ökat våld mot sexarbetare (p.g.a. MENA) gör bordeller lagliga.
Citera
2019-11-10, 22:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jag börjar faktiskt bli mer öppen till att tjäna en extra slant på att sälja sex emellanåt.

1) Sex ska vara roligt. Det gäller oavsett om du knullar din partner, horar, eller suger av främlingar i glory holes.

2) Om du inte är en sexuell person då är sex inget för dig. Du kommer att känna dig utnyttjad och gråta ut i media om några år.

Citat:
Jag tror dock jag skulle tjäna mer på det om det förblev olagligt. Skulle det bli lagligt skulle det snart inte vara värt besväret längre.

1) Den sexuella upplevelsen är mer värt än pengar.

2) För du kan alltid tjäna mer pengar men du kan inte alltid få roliga sexuella upplevelser.
Citera
2019-11-10, 22:23
Medlem
Citat:
Möjligt att det är annorlunda i den yngre generationen men jag bjuder alltid som den gentleman jag är och bland 40+ är det många tjejer som har nobbat snåla killar. Har du aldrig nobbat en snål kille?

Nej. Men så har jag ju inte dejtat så mycket heller.
Citera
2019-11-10, 22:24
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Tvärtom så är svenska kvinnor kända för att vara billiga och sakna självförtroende.

Det finns onekligen många olika åsikter om fenomenet kvinnan.
Jag undrar om det finns så mycket uttalade åsikter om någonting annat överhuvudtaget.
Citera
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nä det är ju inga nyheter precis.

Däremot en grav förenkling, både män och kvinnor vill ha både sex och kärlek. När jag dejtade senast var det många tjejer som i sina profiler tryckte på att de bara ville ha något seriöst men sedan märkte man att det var många som bara ville leka lite.
Citera
Medlem
Citat:
Nä det är ju inga nyheter precis.

Precis, varför informerar man inte unga tjejer om detta är min fråga?
Citera
2019-11-10, 22:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kvinnor vill ha kärlek, män vill ha sex. Att ge män sex kommer inte ge dem någon kärlek tillbaka.

Kärlek är för snygga kvinnor.
Citera
2019-11-10, 22:29
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Kvinnor vill ha kärlek, män vill ha sex. Att ge män sex kommer inte ge dem någon kärlek tillbaka.

Nej, kvinnor vill inte ha kärlek, de ser mäns kärlek som ett skämt, något att skratta åt.

Vad det handlar om är att kvinnor vill få män att känna messiaskomplex. Mannen förväntas vara någon messias som älskar kvinnor villkorslöst och ger allt men inte kräver något tillbaka.

Uppfyller han detta blir han utskrattad (bakom ryggen).
Uppfyller han inte detta så bemöts han med vrede, typ: "du är ingen riktig kar!"

Det är ett sätt att förslava någon, fyll personen med skuld och skam, ge personen messiaskomplex så kommer han springa livet av sig som en hamster i ett hjul tills han kollapsar för att uppfylla andras förväntningar.
Citera
2019-11-10, 22:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Det är annorlunda för yngre människor. De flesta tjejer får ingenting.
Citera
2019-11-10, 22:31
Medlem
Citat:
Det finns onekligen många olika åsikter om fenomenet kvinnan.
Jag undrar om det finns så mycket uttalade åsikter om någonting annat överhuvudtaget.

Svenska kvinnor ställer inga krav ö.h.t. på män, de få de har är triviala så som att kunna sköta sin hygien och vara trevliga, kanske till och med vara roliga.
Det finns ju till och med svenska kvinnor som dejtar uteliggare.
De har lärt sig att vara jämställda och betala för sig själva vilket utländska män tolkar som att de är billiga slampor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in