2019-11-10, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag är ingen islamist, så jag bestämmer inte över min dotters sexliv.
Du säger att du informerar dina barn om könsroller och sex samt sexköp så självfallet lär du informera även din dotter om att det är positivt att sälja sex på bordell inte minst med tanke på att du vill att bordeller ska startas här i landet
Citera
2019-11-10, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ja självklart lär man sin dotter att det är bra och trevligt att ha sex.

2) Vill du att din dotter ska bli en gammflicka som sitter i mammas källare och letar gigolos på Internet?

Folk som är för sexköp har nog ingen kontakt med sina barn, om de ens har några så de bryr sig nog föga.
Citera
2019-11-10, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja, där har du förmodligen en poäng.

Att se på sex som en vara skulle nog också ge flickor och kvinnor en nyktrare syn på män och könens relation till varandra.
Citera
2019-11-10, 20:33
Medlem
Citat:
1) Men civila kvinnor säljer också sex för 100e gången.

2) Sen är sex olika för olika personer.

Jepp och majoriteten ser det inte som en vara som ska kunna köpas och säljas för pengar. Därav förbudet.
Citera
2019-11-10, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Svenska kvinnor är rätt duktiga på att bädda för förtrycket mot sig själva. Varför röstar annars omkring 37 % av unga kvinnor mellan 18-29 år på V och MP, som vill öppna kranarna helt och hållet för de verkliga kvinnohatarna? Jävla puckon är vad de är, unga svenska kvinnor. Dessutom oerhört bortskämda, självbetitlade och egoistiska. Det visar sig inte minst i synen på sexhandel. Låt dem få känna på konsekvenserna av sin egen politik säger jag.
Så det är inte unga svenska kvinnor som ska arbeta på bordellerna eller menar du att jävla puckon som är bortskämda och egoistiska är lämpade att ta sälja sex, är det verkligen säkert att ha sex med någon som du kallar puckon
Citera
2019-11-10, 20:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
Prostitution är mig veterligen fortfarande förbjudet i en majoritet av världens länder. är det inte just det faktum att prostitution är förbjudet i Sverige som gör dig upprörd?

Nej prostitution är inte förbjudet i Sverige.
Citera
2019-11-10, 20:37
Medlem
Citat:
1) Ja självklart lär man sin dotter att det är bra och trevligt att ha sex.

2) Vill du att din dotter ska bli en gammflicka som sitter i mammas källare och letar gigolos på Internet?
Du kommer lära din dotter att sälja sex kanske visa dina filmer så hon vet vad som förväntas att kvinnor ska lägga upp på nätet
Citera
2019-11-10, 20:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du kommer lära din dotter att sälja sex kanske visa dina filmer så hon vet vad som förväntas att kvinnor ska lägga upp på nätet

App-app-app. Slut shaming alert.
Citera
2019-11-10, 20:42
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
.

Prostitution är mig veterligen fortfarande förbjudet i en majoritet av världens länder. är det inte just det faktum att prostitution är förbjudet i Sverige som gör dig upprörd?
Nej, det är den inte men att den är olaglig i vissa länder som starkt förknippas med fenomenet kanske får några klockor att ringa hos fröken.
Citat:
Allvarligt, jag fattar att argumentet här ska vara "prostitution kommer ju alltid att finnas", men lagen minskar ju omfattningen av problemet avsevärt. Vad kommer härnäst liksom, ska du fråga mig "Vet du något land i hela världen där man lyckats med att förbjuda mord?" Och bete dig som att det är tillräckligt argument för att du ska få döda vem du vill?
Inte vem jag vill, men under vissa omständigheter har jag en skyldighet att göra det. Staten har utbildat mig i konsten att göra det så effektivt som möjligt.
Citat:
Hög nivå på dig som vanligt ser jag.
Och du letar som vanligt likt en blind höna, de små korn som kan bekräfta din världsbild. Fortsätt så, det är nyttigt för folk att få upp ögonen för liknande beteenden.
Citera
2019-11-10, 20:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jepp och majoriteten ser det inte som en vara som ska kunna köpas och säljas för pengar. Därav förbudet.

1) Ja det stämmer. Civila kvinnor säljer inte sex utan löftet om att ha sex. "Om du betalar tillräckligt kommer jag att ha sex med dig. Bara 10 dejter till..."

2) Då är det klart att de inte vill ha konkurrens från kvinnor som säljer riktigt sex.

Citat:
Folk som är för sexköp har nog ingen kontakt med sina barn, om de ens har några så de bryr sig nog föga.

De flesta män som köper sex är gifta och har familj.

Citat:

1) Om 20 år kommer det att vara normen.

2) Vad är det för fel på mina filmer? Ingen tvingar dig att titta på dem.

Citat:
Att se på sex som en vara skulle nog också ge flickor och kvinnor en nyktrare syn på män och könens relation till varandra.

Flickor vet redan vad som gäller. Lova sex för att få gratis saker. Men ställ upp på sex så lite som möjligt.
Citera
2019-11-10, 20:45
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Så det är inte unga svenska kvinnor som ska arbeta på bordellerna eller menar du att jävla puckon som är bortskämda och egoistiska är lämpade att ta sälja sex, är det verkligen säkert att ha sex med någon som du kallar puckon

Jag skiter väl i vilka som jobbar på bordellerna. Är övertygad om att svenskorna kommer att bli väldigt ödmjuka när effekterna av deras samhällsprojekt slagit igenom med full effekt.
Citera
2019-11-10, 20:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Jag skulle inte hyra en svensk tjej till min man. Men folk är olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in