Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Vilket är fallet för snygga tjejer från Rumänien. I Sverige hade pengarna inte räckt lika långt, men I Rumänien räcker de livet ut.
Sen undrar jag fortfarande varför du hade valt att ta emot kunder hemma i din lägenhet framför på en bordell. Det ena alternativet låter tryggt och säkert, det andra mycket riskabelt.
Jo eftersom jag har ett visst motstånd mot industrin p.g.a att det kan blandas in mycket skumrask där, så vill jag som bekant helst ha ett samhälle utan bordeller.
Om det skulle gälla kvinnor som verkligen väljer att arbeta som horor för att de VILL, så kan de annonsera på internet och sköta sina affärer själv.
På bordeller kan det jobba både det ena och det andra och jag vill verkligen inte riskera att stödja människohandel/ tvång av något slag.
Jag själv hade inte velat vara på bordell därför att pressen att ta kunder är en helt annan. Det blir fruktansvärt opersonligt och nånting absurt över detta att man är en skyltdocka som ska väljas ut.
Nä, om jag skulle jag vara eskort skulle jag sköta det via nätet och ha träffar enbart med de män jag kände var okej.
Det är sin sak att de köper en tjänst, men jag ställer inte upp som nån levande docka i ett försäljningssammanhang.