Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Jag har ett antal barn .
Behöver man slussa in sina barn på bra universitetsutbildningar har de inte på universitet att göra eftersom de anses vuxna och självgående vid den åldern annars har föräldrarna misslyckats totalt.
Ingen slussade in några barn på universitet när jag pluggade
"Jag har ett antal barn". Du låter verkligen som en kärleksfull mor.

Jag tvivlar på att du har barn när du väljer att uttrycka dig på det sättet. Ungefär som "jag har några tomburkar i källaren".
Nu handlar inte tråden om barnuppfostran, så du får återgå till ämnet.