2019-11-10, 15:00
  #9469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ad hominem gäller alltid när man saknar argument. Du är svårt trängd märker jag.

Vill påminna dig om att jag är gift och har barn OCH VÄLJER att köpa sex ibland när det passar mig. Jag gillar sex med UNGA, SMALA och SNYGGA tjejer. Är det svårt för dig att fatta?

Ja, jag har en bra karriär och tjänar bra med pengar, men tyvärr tvingas jag betala enorma summor skatt till improduktiva individer som du, som sitter hemma hela dagarna och öser ut manshat. Har övervägt att ta pick och pack och sticka utomlands. En dag kommer jag att göra det. Sveriges förlust, inte min.
Varför valde du inte en ung snygg smal kvinna till fru verkar ju lite märkligt att vara i äktenskap med någon som inte uppfyller vad man attraheras av
Citera
2019-11-10, 15:03
  #9470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Som sagt min lön kommer från ett privat företag. Detta företag har inte bara uppdrag åt offentlig sektor, utan har en stor mängd kunder, även privata vårdgivare.
Nu kommer ju intäkterna hos privata vårdgivare också från skattemedel om patienterna inte betalar hela vårdkostnaden själv typ 5000 kr för en vanlig slätröntgen
Citera
2019-11-10, 15:04
  #9471
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Varför valde du inte en ung snygg smal kvinna till fru verkar ju lite märkligt att vara i äktenskap med någon som inte uppfyller vad man attraheras av

Det var ju det jag gjorde för 25 år sedan.

Sedan tycker jag du kan svara ärligt på frågan om du har barn eller inte. Det kan ha relevans för diskussionen, eftersom barn präglar ens tillvaro på många sätt. Jag föredrar att barnen växer upp i en traditionell kärnfamilj. Jag vill slussa in mina barn på en bra universitetsutbildning också. Jag pratar med dem om spelet mellan könen på ett väldigt öppet sätt. Vill förbereda dem för livet, eftersom jag älskar dem så klart.
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2019-11-10 kl. 15:09.
Citera
2019-11-10, 15:08
  #9472
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu kommer ju intäkterna hos privata vårdgivare också från skattemedel om patienterna inte betalar hela vårdkostnaden själv typ 5000 kr för en vanlig slätröntgen

Privata företag är vinstdrivande. Om den offentliga sektorn är så illa organiserad att den inte kan stå på egna ben, så är detta givetvis något som exploateras av privata företag. Det betyder fortfarande inte att offentliga medel betalar min lön, eftersom den offentliga sektorns skattemedel förvandlas till privata pengar i samma ögonblick som företaget skickar en faktura till Region X.
Citera
2019-11-10, 15:10
  #9473
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det var ju det jag gjorde för 25 år sedan.

Sedan tycker jag du kan svara ärligt på frågan om du har barn eller inte. Det kan ha relevans för diskussionen, eftersom barn präglar ens tillvaro på många sätt. Jag fördrar att barnen växer upp i en traditionell kärnfamilj. Jag vill slussa in mina barn på en bra universitetsutbildning också. Jag pratar med dem om spelet mellan könen på ett väldigt öppet sätt. Vill förbereda dem för livet, eftersom jag älskar dem så klart.
Jag har ett antal barn .
Behöver man slussa in sina barn på bra universitetsutbildningar har de inte på universitet att göra eftersom de anses vuxna och självgående vid den åldern annars har föräldrarna misslyckats totalt.
Ingen slussade in några barn på universitet när jag pluggade
Citera
2019-11-10, 15:12
  #9474
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jag har ett antal barn .
Behöver man slussa in sina barn på bra universitetsutbildningar har de inte på universitet att göra eftersom de anses vuxna och självgående vid den åldern annars har föräldrarna misslyckats totalt.
Ingen slussade in några barn på universitet när jag pluggade

"Jag har ett antal barn". Du låter verkligen som en kärleksfull mor. Jag tvivlar på att du har barn när du väljer att uttrycka dig på det sättet. Ungefär som "jag har några tomburkar i källaren".

Nu handlar inte tråden om barnuppfostran, så du får återgå till ämnet.
Citera
2019-11-10, 15:14
  #9475
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Privata företag är vinstdrivande. Om den offentliga sektorn är så illa organiserad att den inte kan stå på egna ben, så är detta givetvis något som exploateras av privata företag. Det betyder fortfarande inte att offentliga medel betalar min lön, eftersom den offentliga sektorns skattemedel förvandlas till privata pengar i samma ögonblick som företaget skickar en faktura till Region X.

Måste hålla med dig och dessutom är det förstås inte en läkares fel att vi har ett samhälle som kräver in så mycket skatt av medborgarna att de inte har andra alternativ än det som samhället erbjuder med de tvångskonfiskerade pengarna.
Citera
2019-11-10, 15:17
  #9476
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Och det positiva med det är ?
Hur fungerar det med graviditet och extremt lågt bf

1) Hon får barnbarn?

2) Man känner allt mycket mer.
Citera
2019-11-10, 15:17
  #9477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Privata företag är vinstdrivande. Om den offentliga sektorn är så illa organiserad att den inte kan stå på egna ben, så är detta givetvis något som exploateras av privata företag. Det betyder fortfarande inte att offentliga medel betalar min lön, eftersom den offentliga sektorns skattemedel förvandlas till privata pengar i samma ögonblick som företaget skickar en faktura till Region X.
Det är ju fortfarande från skattemedel som stafettdoktorns lön på 50 000 kr i veckan kommer
Citera
2019-11-10, 15:19
  #9478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
"Jag har ett antal barn". Du låter verkligen som en kärleksfull mor. Jag tvivlar på att du har barn när du väljer att uttrycka dig på det sättet. Ungefär som "jag har några tomburkar i källaren".

Nu handlar inte tråden om barnuppfostran, så du får återgå till ämnet.
Mina barn är stora och behövde ingen curling för att klara av att ta sig in på universitet resp högskola alla 4 lyckades alldeles på egen hand
Citera
2019-11-10, 15:21
  #9479
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nu var ju dock själva villkoret att jag skulle vara ekonomiskt oberoende vid 40 års ålder. Det innebär att det skulle generera enormt mycket pengar för mig om jag skulle hora. För en vanlig lön hade det givetvis inte skett.

Vilket är fallet för snygga tjejer från Rumänien. I Sverige hade pengarna inte räckt lika långt, men I Rumänien räcker de livet ut.

Sen undrar jag fortfarande varför du hade valt att ta emot kunder hemma i din lägenhet framför på en bordell. Det ena alternativet låter tryggt och säkert, det andra mycket riskabelt.
__________________
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-11-10 kl. 15:25.
Citera
2019-11-10, 15:22
  #9480
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Mina barn är stora och behövde ingen curling för att klara av att ta sig in på universitet resp högskola alla 4 lyckades alldeles på egen hand

Om du har vuxna barn hur gammal är du egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in