Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Vad jag talar om är inlägg med enbart ad hominem. Mina inlägg är så gott som alltid fullpackade med goda argument och länkar till olika seriösa undersökningar. Det vet du mycket väl.
Min lön betalas av privata pengar från ett privat företag.
Fast du säger att du är specialistläkare. I vården, i Sverige.
Även om du nu är inhyrd från ett privat företag så är det fortfarande så att ersättningen för ditt läkararbete betalas av skattepengar. Även privata vårdinrättningar får bidrag för sina patienter.
Oavsett hur man vänder och vrider på det så är det skattepengar. Ungefär som advokaterna de kriminella använder sig av, de tjänar en jäkla hacka. Staten står för kalaset, alltså skattepengar.