2019-11-10, 14:32
  #9445
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Naturligtvis hade du fått ha en pimp som tog 90% av allt du tjänade för att män ser dig som en vara de har rätt att göra vad de vill med.
Sen får vi inte glömma skatten så totalt blir det väl 3% över.

Sedan hade män klagat på hur dyra svenska horor är och fortsatt åkt till utlandet för att handla med fattiga 14åringar.

Jo jag sa ju det också, de kvinnor i mitt exempel är oerhört få.
Citera
2019-11-10, 14:33
  #9446
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Punkt 1, 2 och 3 gäller för de flesta prostituerade. Samtliga på bordeller i Europa jag besökt.

4. Varför inte på en bordell? Det är ju mycket säkrare och tryggare än att okända män som du skrivit några rader med på nätet ska komma hem till din lägenhet.

Att rumänska tjejer är fattiga är trams. De svälter inte utan att sälja sex. Men säljer de sex i 15 år i Tyskland kan de sannolikt leva resten av sina liv efter det i hemlandet utan att behöva jobba.

Det är ett omyndigförklarande att säga till en rumänsk hora "du kommer inte från en svensk medelklassfamilj så du har inte valt det här". De flesta av dem är bara lata kvinnor som vill ha ett bekvämt liv. Det är fruktansvärt tröttsamt med synen på dem som utsatta offer, och det tycker inte minst de själva.

Fast jag kan förstå att svenska medelklasskvinnor har svårt att se det på något annat sätt.

Vad skulle hända med självbilden menar du? Och vad skulle hända med synen på kvinnor?

Det troliga är att man får en mer realistisk syn på kvinnor. Har man vaknat upp från Hollywood och Disney-hjärntvätten så inser man att sex, precis som allt annat, är något som kostar pengar. Ju tidigare man inser det desto bättre. Då slipper man leva i förvirring och frustration, man förstår att sexköp är det naturliga, man kan köpa sex när man känner för det och övrig tid i livet kan man lägga på sig själv, sina intressen och hobbys, istället för att ägna all sin tid åt att försöka få en relation, där man med största sannolikhet slutar upp som en sexlös slav.

Nu var ju dock själva villkoret att jag skulle vara ekonomiskt oberoende vid 40 års ålder. Det innebär att det skulle generera enormt mycket pengar för mig om jag skulle hora. För en vanlig lön hade det givetvis inte skett.
Citera
2019-11-10, 14:34
  #9447
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur skulle någon med en god inkomst påverkas av att den man dejtar går i konkurs och varför skulle hans räkningar påverka dejten eller menar du att kvinnan anlitade en mäklare som inte betalde sina räkningar

1) Han var 10 år äldre än henne och sa att han var en framgångsrik entreprenör. Han ägde en mäklarfirma som det gick väldigt bra för.

2) Sen out of nowhere gick hans firma i konkurs (det fanns så klart aldrig någon firma) och sen fick hon betala alla räkningarna i deras relation.

3) Hon hade just köpt en ny lägenhet, ett nytt sommarhus, två jetskis, och han satte sig på soffan och lät henne dra in pengarna.

4) Han klagade också att på inget var bra nog och vägrade hjälpa henne att sköta sommarstället. Hon tröttnade på honom och slängde ut honom.

5) Inget ovanligt för kvinnor i karriärsvängen, min mamma blev utnyttjad på samma sätt.
Citera
2019-11-10, 14:34
  #9448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Unga kvinnor föredrar en äldre rik man framför en yngre rik man:

Du snackar skit, och du vet sannolikt att du själv ljuger. Det finns undersökningar att män oavsett ålder föredrar unga tjejer sexuellt. Det finns också studier på att unga tjejer gillar äldre män. Sedan är inte 50+ gammalt idag. Det är övre medelålder.



Både unga män och äldre män vill ha yngre kvinnor:
Att en kvinna på 24 år skulle föredra en man på 45 år med Porsche framför en 24-årig man med likadan bil är inte särskilt märkligt eftersom den äldre mannen lär ha arbetat för sin bil medan den yngre fått den av mamma och pappa. Många jag känner fick sig en flott bil när de tog examen från universitetet
Citera
2019-11-10, 14:34
  #9449
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Fast dig vill de uppenbarligen inte ha eftersom du måste betala för sex med yngre kvinnor trots din högt rankade karriär och därmed en rejäl inkomst.

Ad hominem gäller alltid när man saknar argument. Du är svårt trängd märker jag.

Vill påminna dig om att jag är gift och har barn OCH VÄLJER att köpa sex ibland när det passar mig. Jag gillar sex med UNGA, SMALA och SNYGGA tjejer. Är det svårt för dig att fatta?

Ja, jag har en bra karriär och tjänar bra med pengar, men tyvärr tvingas jag betala enorma summor skatt till improduktiva individer som du, som sitter hemma hela dagarna och öser ut manshat. Har övervägt att ta pick och pack och sticka utomlands. En dag kommer jag att göra det. Sveriges förlust, inte min.
Citera
2019-11-10, 14:34
  #9450
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Men det är ju därför det behövs statliga bordeller som utövar en viss kontroll så män kan utöva sin sadism på kvinnor med minimal skada. Man kan exempelvis ha horor som låtsas vara tvingade fastän de inte är det så män blir nöjda och glada.

Genom att vara emot bordeller är du ansvarig för att män:

1. Våldtar och gruppvåldtar.
2. Går utan sex.
3. Köper sex av 14-åringar och knarkare.
4. Super ihjäl sig och hamnar i fängelse.
5 I hämndlystnad vill ut och trakassera kvinnor.

Män har inget ansvar, ansvaret är ditt.

Om du inte vore en sådan BITCH så hade jag sluppit sitta här utan sex. När ska du ta ditt ansvar och göra lite nytta för samhället?

Det kan vara aktuellt med en dockbordell då.
Citera
2019-11-10, 14:35
  #9451
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Fast dig vill de uppenbarligen inte ha eftersom du måste betala för sex med yngre kvinnor trots din högt rankade karriär och därmed en rejäl inkomst.

Attraktiva kvinnor har alltid sett till att få betalt på ett eller annat sätt. De väljer män med högre status och ekonomi än vad de själva har och i utbyte bidrar de med mer attraktiva kroppar än vad de får.
Citera
2019-11-10, 14:36
  #9452
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Fast dig vill de uppenbarligen inte ha eftersom du måste betala för sex med yngre kvinnor trots din högt rankade karriär och därmed en rejäl inkomst.

Du inser att många unga kvinnor skulle ha sex med honom gratis right?
Citera
2019-11-10, 14:37
  #9453
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Naturligtvis hade du fått ha en pimp som tog 90% av allt du tjänade för att män ser dig som en vara de har rätt att göra vad de vill med.
Sen får vi inte glömma skatten så totalt blir det väl 3% över.

Sedan hade män klagat på hur dyra svenska horor är och fortsatt åkt till utlandet för att handla med fattiga 14åringar.

Reality check: ingen vill pimpa er.
Citera
2019-11-10, 14:40
  #9454
Medlem
Moment22x22s avatar
Jag får nog förtydliga att jag inte skrev att prostitition ger en dålig kvinnosyn. Jag frågade Djupfrys, en helt öppen fråga, vad han trodde om saken.
Citera
2019-11-10, 14:42
  #9455
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Att en kvinna på 24 år skulle föredra en man på 45 år med Porsche framför en 24-årig man med likadan bil är inte särskilt märkligt eftersom den äldre mannen lär ha arbetat för sin bil medan den yngre fått den av mamma och pappa. Många jag känner fick sig en flott bil när de tog examen från universitetet

Äldre män är oftast mer resursstarka både gällande ekonomiska resurser och mental mognad. Vi är ofta bättre i sängen också. Åtminstone de av oss som håller oss i god fysisk form och bryr oss om vår hälsa. Själv har jag aldrig känt mig bättre metalt och fysiskt än nu.

En harmoni och ett välmående infinner sig med åren, och min sexdrift är fortfarande mycket hög. Min testosteronnivå är flera gånger högre än genomsnittet för min ålder. Så när jag ständigt spanar in yngre tjejer så vet jag vad det beror på.

En sak jag märkt tydligt är att jag aldrig fått så många komplimanger från kvinnor om mitt utseende sedan jag passerade 50. Grå tinningarnas charm vet du.
Citera
2019-11-10, 14:42
  #9456
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ad hominem gäller alltid när man saknar argument. Du är svårt trängd märker jag.

Vill påminna dig om att jag är gift och har barn OCH VÄLJER att köpa sex ibland när det passar mig. Jag gillar sex med UNGA, SMALA och SNYGGA tjejer. Är det svårt för dig att fatta?

Ja, jag har en bra karriär och tjänar bra med pengar, men tyvärr tvingas jag betala enorma summor skatt till improduktiva individer som du, som sitter hemma hela dagarna och öser ut manshat. Har övervägt att ta pick och pack och sticka utomlands. En dag kommer jag att göra det. Sveriges förlust, inte min.

Min söta nöt, jag måste påminna dig om hur extremt mycket ad hominem du använt mot mig. Hela inlägg som fullkomligt haglat av dem.
Var det för att du hade slut på argument?

Och kom ihåg... att din lön betalas av skattepengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in