Citat:
Skjutvapen var inte uppfunna för 10k år sen. Så män är inte mer intresserade av skjutvapen än vad kvinnor är.
Använder de det för att leka krig i rapvideos?
När nörden tjänar 50k i månaden kommer han att få många tjejer. Tills det kommer tjejerna att sitta hemma och titta på TV.
Wut? En kvinna kan lätt få 10 barn. Vad pratar du om?
1) Så varför skaffar de flesta män bara 2 barn?
2) För att män måste försörja barnen och det har män ingen lust med.
Det är klart att en kvinna tjänar på att många män hjälper henne.
1) Ingen vill riskera livet för att våldta din fula tjej.
2) Du kommer att då i kriget och andra män kommer att knulla din tjej.
Använder de det för att leka krig i rapvideos?
När nörden tjänar 50k i månaden kommer han att få många tjejer. Tills det kommer tjejerna att sitta hemma och titta på TV.
Wut? En kvinna kan lätt få 10 barn. Vad pratar du om?
1) Så varför skaffar de flesta män bara 2 barn?
2) För att män måste försörja barnen och det har män ingen lust med.
Det är klart att en kvinna tjänar på att många män hjälper henne.
1) Ingen vill riskera livet för att våldta din fula tjej.
2) Du kommer att då i kriget och andra män kommer att knulla din tjej.
Nej men den evolutionära egenskapen att vilja utöva fysisk makt över andra var "uppfunnen" då och det är den instinkten som gör att män gillar vapen.
Nej, uppenbarligen inte vad är det för en fråga ens?
När nörden tjänar 50k i månaden kommer han inte få många tjejer. Kvinnorna sitter inte hemma och tittar på TV tills dess utan knullar hej vilt hela tiden.
Jag har inte påstått att en kvinna inte kan få 10 barn, du får gå tillbaka och läsa igen och se om du kan förstå.
Evolutionen är inte en medveten instinkt en man som har ett ONS på krogen vill rent evolutionärt ha ett barn. Det fanns inte preventivmedel när dessa instinkter kom.
Män måste inte försörja barnen, dom behöver inte göra något för kvinnor om dom inte vill. Dom kan göra henne gravid och sen dra. Det är endå en vinst framför att inte göra henne gravid, det kostar inget för honom att komma i henne på 2minuter och sen dra.
Fast vi talar om fortplantning och rent reproduktivt tjänar inte en kvinna på att ha många män.
Jag har ingen tjej men om jag hade haft det så skulle jag inte gillat om du kalla henne för ful. Och jag förstår inte varför du kommer med såna påhopp emot mig har jag betett mig illa emot dig på något sätt?
Vill du ha en diskussion får du visa lite respekt annars avslutar vi den här.