Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Jeg har hatt noen tanker om de svenske likhundene som ble innleid for en stund siden.
Politiet har gitt null opplysninger om eventuelle funn. Kan det tenkes at de har markert for lik i huset eller på eiendommen?
Det kunne forklare hvorfor politiet startet en tilsynelatende ny mediestrategi rett etter hundene var brakt inn. Noe som så kulminerte da de i pressekonferansen kommuniserte ut at drapsteorien er styrket.
Hundene er veldig sensitive og en død kropp kan utskille sporbart cadaverine etter bare 30 minutter mener mange.
Noe må forklare at politiet har endret hovedhypotese. Noe mer enn bare at tiden har gått.
Innlegget sitert ble postet av Minnimus den 7 juni kl.19.46.
Såvidt jeg vet, har politiet fortsatt ikke opplyst resultatene av disse likhundenes arbeid.
Personlig antar jeg dette er et langt mer interessant etterforskningsskritt enn leting etter Sprox sko solgt «tusen steder».
Såvidt jeg forstår er det også disse samme likhundene som fant Kim Wall, og derved banet veien for full oppklaring av den saken, med påfølgende domfellelse av sadisten hr. Madsen:
https://www.tv2.no/a/9412117/