2019-11-08, 19:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Say what now? Jag har fött fyra barn och jag väger under 47 kilo just nu. Det är inte ens svårt.

2) Sluta trycka i dig mat, gå till gymmet. Är det för mycket begärt?

3) Självklart blir man inte skadad av att se någorlunda attraktiva kvinnor ha sex på film.

4) Män blir skadade av att inte få ha sex för att kvinnor njuter av att dissa dem.

Jag pratar inte om mig själv, jag pratar om folk i allmänhet. Människan har olika gener. Sen är det inte eftersträvansvärt att se ut som ett sjukt utmärglat benrangel.
Citera
2019-11-08, 19:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Byter man ut några ord i den texten fungerar den lika väl på kvinnor och det visar väl att båda har orealistiska krav på varandra. Eller så accepterar man att tanter tar sig an några afghankillar som de använder som sexslavar och killar tar hit thaitjejer. Märkligt bara att dessa tanter ses som goda och killar som tar thaitjejer ses som omoraliska, inte minst med tanke på att tanterna t.o.m. avlönas av staten när de tar sexslavar.

Jag såg nyligen ett inslag med Malou där en tant på 70+ satt i morgonsoffan med en ung flyktingkille och de var så kära i varandra. Tänk dig en gubbe på 70+ som satt så med en ung thaitjej, tror inte det hade funkat lika bra i morgonsoffan och frågorna skulle definitivt vara helt andra.

Dubbelmoral och hyckleri förstås.

Ja här kommer jag inte säga emot dig. Tvärtom, du har rätt i vad du skriver. Medhålles.
Citera
2019-11-08, 19:38
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jag ville det i många år innan jag började med sexköp. Men det finns inga average kvinnor som vill ha sex. Några way below average kanske.

Och jo, idag kan jag begära världens sexbomb. Det är bara att betala 50 euro så får jag en. Varför skulle jag avstå det menar du? Och varför tycker du att jag ska ha sex med kvinnor jag inte attraheras av?

För övrigt finns det också många naturliga, icke-opererade kvinnor som jag attraheras av.

Jag kommer ihåg två bilder du visade mig. Den du rankade som en 9:a var en tjej som var väldigt naturligt vacker, så ser inte genomsnittliga kvinnan ut riktigt.

Den som såg ut som en mer genomsnittlig kvinna på bilden rankade du som typ 3-4. Om du anser att hon är en 3-4 så förstår jag att det blir svårt att hitta en kvinna du är attraherad av.

Nej jag har inte problem med att du hellre betalar, men sluta låtsas om att problemet är att svenska kvinnor vägrar ha sex med män.
Citera
2019-11-08, 19:45
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Det där lät jävligt trist. Inte undra på att kvinnor vill ha hit gruppvåldtäktsmän i överflöd.

Du kanske också skulle testa gruppvåldtäkt i skogen? Jag menar du måste väl få uppleva lite spänning och äventyr du också?

Det kanske är därför du röstar höger, du har inte fått avnjuta en spännande gruppvåldtäkt i skogen med 10 karlar.

Nej det har jag inte upplevt, gruppvåldtäkt i skogen alltså, och jag skippar gärna den erfarenheten.
Men ganska nyligen upplevde jag en man som var väldigt spännande i sängen. En magnifik avvägning av dominant, hårdhänt och ändå pålitlig och omtänksam. Att han sedan hade en ytterst svår personlighet som man aldrig riktigt visste varken ut eller in med, det var inte lätt att hantera. Men kanske var det en del av det som var eggande 😋
Citera
2019-11-08, 19:48
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Inte i åldern där människor bildar relation som självmorden hos män är höga uran bland annat hos äldre män efter att de gått i pension.
De som är incels har oftast diverse psykiska problem och det är det som är skälet att de inte hittar en partner. De som kallar sig incels och lägger ut bilder på forum för bedömning är till övervägande del mellan 16-20 år dvs. när många killar fortfarande kan ha extremt dålig hy och väldigt oproptionella drag i ansiktet.
Alla de som inbillar sig att killar 50-60-talet hade en partner vid 17-20 år är helt fel ute

Från suicide zeros hemsida

-Sedan 1980 har antalet självmord i Sverige minskat med ungefär 25 procent. Trenden gäller dock inte ungdomar och unga vuxna.

-Det är betydligt fler äldre människor som tar sitt liv än yngre, samtidigt är självmord den vanligaste dödsorsaken för män upp till 44 år.

-Förekomst av två eller flera psykiatriska diagnoser samtidigt, som exempelvis depression, personlighetsstörning och riskbruk, ökar suicidrisken markant.

Jag tror personligen att den psykiatriska påfrestningen och depression det innebär att inte ha möjlighet att få utlopp för sin sexualdrift är en bidragande orsak till väldigt många självmord. Detta kommer du förmodligen aldrig läsa i någon studie för det är inte PK och således inget man får eller ska prata om på samhällsnivå.
Citera
2019-11-08, 19:51
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraskras
Det var det dummaste jag hört idag, finns ingen fakta eller statistik som stödjer det. Hur förklarar du då att länder med laglig prostitution har mycket mer sexköp och trafficking, och att Sverige nästan har den lägsta andelen trafficking och mindre prostitution än andra västländer?

För att poliserna lägger oproportionerligt stora, resurser på att fånga sexköpare. Det är helt galet mycket faktiskt.
Citera
2019-11-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Från suicide zeros hemsida

-Sedan 1980 har antalet självmord i Sverige minskat med ungefär 25 procent. Trenden gäller dock inte ungdomar och unga vuxna.

-Det är betydligt fler äldre människor som tar sitt liv än yngre, samtidigt är självmord den vanligaste dödsorsaken för män upp till 44 år.

-Förekomst av två eller flera psykiatriska diagnoser samtidigt, som exempelvis depression, personlighetsstörning och riskbruk, ökar suicidrisken markant.

Jag tror personligen att den psykiatriska påfrestningen och depression det innebär att inte ha möjlighet att få utlopp för sin sexualdrift är en bidragande orsak till väldigt många självmord. Detta kommer du förmodligen aldrig läsa i någon studie för det är inte PK och således inget man får eller ska prata om på samhällsnivå.
Du listar personlighetsstörning som är något som inte sällan leder till att det är svårt med det sociala vilket i sin tur leder till depression som inte sällan självmedicineras med alkohol eller droger som förstärker det dåliga måendet.
Personer med personlighetsstörningar tolkar ofta saker på ett annat sätt än de utan störning så det är mycket möjligt att sex med snygg är vad de tror ska ge dem ett bra liv
Citera
2019-11-08, 19:57
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja här kommer jag inte säga emot dig. Tvärtom, du har rätt i vad du skriver. Medhålles.

Vi håller nog med varandra mer än den hårda debatt-tonen gett intryck av, lite beror nog det på att jag tycker sanningen kommer fram när man testar en persons ståndpunkt på andra situationer än personen tänkt sig. Då ser man hur bra den håller ihop och hur genomtänkt den är.

Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
För att poliserna lägger oproportionerligt stora, resurser på att fånga sexköpare. Det är helt galet mycket faktiskt.

Ja det är förstås absurt att jaga samtyckande vuxna som har sex samtidigt som man släpper ut terrorister på gatorna eftersom de inte kan fängslas men heller inte kan utvisas då de gjort så grymma saker att de riskerar tortyr i hemlandet. Bättre att riskera svenskars liv samt deras ekonomi då de tvingas finansiera terrorismen. Helt galet men en majoritet av folket tycker om det här.
Citera
2019-11-08, 20:16
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Du listar personlighetsstörning som är något som inte sällan leder till att det är svårt med det sociala vilket i sin tur leder till depression som inte sällan självmedicineras med alkohol eller droger som förstärker det dåliga måendet.
Personer med personlighetsstörningar tolkar ofta saker på ett annat sätt än de utan störning så det är mycket möjligt att sex med snygg är vad de tror ska ge dem ett bra liv

Tror inte det behöver finnas någon personlighetsstörning och jag har inte listat något. Det är information från suicide zeros hemsida. Jag tror att det räcker med att man inte har social förmåga eller mod att ta kontakt med tjejer/kvinnor. Detta avhjälps inte med idiot kampanjer som me too som gör det ännu läskigare att närma sig det motsatta könet. Eller att man inte råkar vara i de 20% som kvinnor naturligt dras till. Rätt smart drag av kvinnor dock se till att bara de utan spärrar vågar närma sig kvinnor. Så slipper de bli raggade på av osäkra lowlifes.
Citera
2019-11-08, 20:24
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag kommer ihåg två bilder du visade mig. Den du rankade som en 9:a var en tjej som var väldigt naturligt vacker, så ser inte genomsnittliga kvinnan ut riktigt.

Den som såg ut som en mer genomsnittlig kvinna på bilden rankade du som typ 3-4. Om du anser att hon är en 3-4 så förstår jag att det blir svårt att hitta en kvinna du är attraherad av.

Nej jag har inte problem med att du hellre betalar, men sluta låtsas om att problemet är att svenska kvinnor vägrar ha sex med män.

Poängen var att kvinnor generellt lätt kan få sex av män de är attraherade av, medan män generellt inte kan få sex av kvinnor de är attraherade av. Det är lätt att säga "jag kan inte fatta hur man kan vilja köpa sex av någon som egentligen inte vill bla bla", när man själv lätt kan få sex med människor man är attraherad av gratis, och alltid har haft det så.
Citera
2019-11-08, 20:35
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Var har du medicinska studier som visar att män blir fysiskt eller psykiskt skadade av att inte ha sex med någon, måste finnas mängder av studier från riktiga institutioner som finns publicerade

Ja, eller hur. Sex utgör väl bara 0.45 % av en människas liv så det kan man ju lika gärna vara utan. Att leva i celibat är inga problem. Att trots ett normalt behov aldrig få sex och närhet osv kan ju inte ha några effekter på psyket, nej inte alls.

Jag som trodde att celibat var orsaken till kvinnohat. Det är ju bara män som inte får ligga som hatar kvinnor, har jag hört. Men kvinnohat kanske inte har med psyket att göra.
Citera
2019-11-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja, eller hur. Sex utgör väl bara 0.45 % av en människas liv så det kan man ju lika gärna vara utan. Att leva i celibat är inga problem. Att trots ett normalt behov aldrig få sex och närhet osv kan ju inte ha några effekter på psyket, nej inte alls.

Jag som trodde att celibat var orsaken till kvinnohat. Det är ju bara män som inte får ligga som hatar kvinnor, har jag hört. Men kvinnohat kanske inte har med psyket att göra.
Du är ju bara intresserad av de allra allra snyggaste och de finns det inte speciellt många av, alldagliga som du rankar som under medel är hur genomsnittsmänniskor ser ut och som de flesta har möjlighet att attrahera.
Tror man sig om att man borde få en modellsnygg partner så lär det bli ett ensamt liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in