2019-11-08, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Say what now? Jag har fött fyra barn och jag väger under 47 kilo just nu. Det är inte ens svårt.

2) Sluta trycka i dig mat, gå till gymmet. Är det för mycket begärt?

3) Självklart blir man inte skadad av att se någorlunda attraktiva kvinnor ha sex på film.

4) Män blir skadade av att inte få ha sex för att kvinnor njuter av att dissa dem.
Var har du medicinska studier som visar att män blir fysiskt eller psykiskt skadade av att inte ha sex med någon, måste finnas mängder av studier från riktiga institutioner som finns publicerade
Senast redigerad av adina 2019-11-08 kl. 17:31.
Citera
2019-11-08, 17:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Var har du medicinska studier som visar att män blir fysiskt eller psykiskt skadade av att ha sex med någon, måste finnas mängder av studier från riktiga institutioner som finns publicerade

8 Scary Things That Happen To You When You Stop Having
Citera
2019-11-08, 17:29
Avslutad
Hade jag fått bestämma så skulle Babianen bli Sveriges första kvinnliga statsminister...

Haha snacka om att livet för vanliga heterosexuella män skulle förbättras över en natt. En kvinna som dels förstår mäns behov och dels avslöjar kvinnors verkliga natur.
Som förvisso vi med stor erfarenhet av kvinnor redan vet, men det finns alldeles för många cucks därute som skulle göra allt för sin kvinna utan att veta att deras kvinna skulle inte göra ett skit för dem ..
Citera
2019-11-08, 17:36
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Men det vill inte män likt dig själv ha av vanliga kvinnor. Du kan liksom inte begära att du ska få både sex och världens sexbomb. Lever man i porrvärlden blir man skadad, sedan betalar man tydligen hellre för sex än har sex med vanliga average kvinnor, på grund av utseendet.

Män innan 1950 hade i princip inte sett röken av allt retuschering av kvinnokroppar eller hade tillgång till denna absurda porrvärlden som finns idag.
Men nu är det som så att även om tekniken gått framåt och vi kan skapa i princip vad som helst så är kvinnan fortfarande likadant av naturen skapt, som hon var för flera hundra år sedan.
Det är dags att komma ner på jorden.

Byter man ut några ord i den texten fungerar den lika väl på kvinnor och det visar väl att båda har orealistiska krav på varandra. Eller så accepterar man att tanter tar sig an några afghankillar som de använder som sexslavar och killar tar hit thaitjejer. Märkligt bara att dessa tanter ses som goda och killar som tar thaitjejer ses som omoraliska, inte minst med tanke på att tanterna t.o.m. avlönas av staten när de tar sexslavar.

Jag såg nyligen ett inslag med Malou där en tant på 70+ satt i morgonsoffan med en ung flyktingkille och de var så kära i varandra. Tänk dig en gubbe på 70+ som satt så med en ung thaitjej, tror inte det hade funkat lika bra i morgonsoffan och frågorna skulle definitivt vara helt andra.

Dubbelmoral och hyckleri förstås.
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2019-11-08 kl. 17:40.
Citera
2019-11-08, 17:40
Medlem
Citat:
8 Scary Things That Happen To You When You Stop Having
Du tyckte att en sida som verkar vara en damtidning är vetenskapliga belägg, har då knappast sett studier hamnar bland horoskop
Citera
2019-11-08, 18:37
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Men det vill inte män likt dig själv ha av vanliga kvinnor. Du kan liksom inte begära att du ska få både sex och världens sexbomb. Lever man i porrvärlden blir man skadad, sedan betalar man tydligen hellre för sex än har sex med vanliga average kvinnor, på grund av utseendet.

Män innan 1950 hade i princip inte sett röken av allt retuschering av kvinnokroppar eller hade tillgång till denna absurda porrvärlden som finns idag.
Men nu är det som så att även om tekniken gått framåt och vi kan skapa i princip vad som helst så är kvinnan fortfarande likadant av naturen skapt, som hon var för flera hundra år sedan.
Det är dags att komma ner på jorden.

Jag ville det i många år innan jag började med sexköp. Men det finns inga average kvinnor som vill ha sex. Några way below average kanske.

Och jo, idag kan jag begära världens sexbomb. Det är bara att betala 50 euro så får jag en. Varför skulle jag avstå det menar du? Och varför tycker du att jag ska ha sex med kvinnor jag inte attraheras av?

För övrigt finns det också många naturliga, icke-opererade kvinnor som jag attraheras av.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-11-08 kl. 18:45.
Citera
2019-11-08, 18:41
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Nej jag kan faktiskt inte komma på ett enda. Möjligtvis om tjejen är så pass utfattig att hon inte har råd att köpa mat för kvällen, men det är inte så vanligt förekommande i Sverige.
Eller ja det kan klart vara så att hon helt enkelt är lite sugen på att ligga.

Jag låg med en dejt en gång för att vara snäll, typ. Jag tänkte nåt i stil med att ja nu när vi träffats några gånger och han uppenbart är intresserad, hade kommit hem till mig med världens blombukett, jag hade gjort mat då. Dessförinnan hade jag varit hembjuden hos honom på middag så vi hade väl betalt ungefär lika mycket på det stora hela.

Jag märkte att han var mer intresserad än jag var och tänkte att det nog inte kommer bli fler dejter. Han hade dock tagit initiativ till sex redan förra gången vi träffades och jag hade avböjt. Sen vart det likadant denna gången och jag tänkte nånting i stil med "ja vafasen spelar det för roll". Så jag hade sex med honom, och det var inte alls särskilt bra, eftersom jag inte hade några känslor för honom. Var liksom dött.
Men jag tyckte väl att det var lite snopet för honom annars, eller kändes lite taskigt på nåt sätt.

Vad är jag då? Prostituerad?
Han kom trots allt med blommor. Betalade jag av dessa blommor då när jag låg med honom?

Det där lät jävligt trist. Inte undra på att kvinnor vill ha hit gruppvåldtäktsmän i överflöd.

Du kanske också skulle testa gruppvåldtäkt i skogen? Jag menar du måste väl få uppleva lite spänning och äventyr du också?

Det kanske är därför du röstar höger, du har inte fått avnjuta en spännande gruppvåldtäkt i skogen med 10 karlar.
Citera
2019-11-08, 18:42
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Var har du medicinska studier som visar att män blir fysiskt eller psykiskt skadade av att inte ha sex med någon, måste finnas mängder av studier från riktiga institutioner som finns publicerade

Just kommit hem från jobbet och orkar inte leta nå "vetenskapliga studier" men om man är då korkad så att man inte fattar det utan studier så är man nog onåbar studier eller inte.

Om det nu inte skulle finnas studier på det så är det för att det gäller det osynliga folket. Lågstatusmän är en grupp "INGEN" bryr sig om. De ska bara existera men inte höras eller synas. De existerar överhuvudtaget inte.
Senast redigerad av I don't care 2019-11-08 kl. 18:49.
Citera
2019-11-08, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Just kommit hem från jobbet och orkar inte leta nå "vetenskapliga studier" men om man är då korkad så att man inte fattar det utan studier så är man nog onåbar studier eller inte.

Om det nu inte skulle finnas studier på det så är det för att det gäller det osynliga folket. Lågstatusmän är en grupp "INGEN" bryr sig om. De ska bara existera men inte höras eller synas. De existerar överhuvudtaget inte.
Självklart har det gjorts massor av studier som inte har påvisat någon fysisk eller psykisk sjuklighet för att man inte har sex med en annan människa, det har däremot gjorts mängder med studier på att de med psykisk har svårt att hitta någon som vill ha sex med
Citera
2019-11-08, 19:14
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Självklart har det gjorts massor av studier som inte har påvisat någon fysisk eller psykisk sjuklighet för att man inte har sex med en annan människa, det har däremot gjorts mängder med studier på att de med psykisk har svårt att hitta någon som vill ha sex med

Jag garantera dig att men inte mår psykiskt bra av att vara incel, är nog en av de vanligaste orsakerna till självmord. Eller att man agerar på ett för samhället ogynnsamt sätt. När det kommer till fysisk skada så är det bevisat att det ökar risken för prostatacancer att inte ha regelbundna utlösningar. Det kan man ju lösa själv. Sen stress är bevisat skadligt och vist sätter det stress och oro i kroppen om man inte får utlopp för sina biologiska drifter.
Citera
2019-11-08, 19:28
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
För att män måste anstränga sig 1000 gånger mer för att få sex än vad kvinnor måste göra.

För att det är orättvist mot män.

Jag förstår inte var det här betyder.

Det är det mönster jag ser i de flesta relationer. Sen vet jag hur kvinnor tänker.

Nej du vet inte hur kvinnor tänker. Du vet hur du tänker.
Citera
2019-11-08, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Jag garantera dig att men inte mår psykiskt bra av att vara incel, är nog en av de vanligaste orsakerna till självmord. Eller att man agerar på ett för samhället ogynnsamt sätt. När det kommer till fysisk skada så är det bevisat att det ökar risken för prostatacancer att inte ha regelbundna utlösningar. Det kan man ju lösa själv. Sen stress är bevisat skadligt och vist sätter det stress och oro i kroppen om man inte får utlopp för sina biologiska drifter.
Inte i åldern där människor bildar relation som självmorden hos män är höga uran bland annat hos äldre män efter att de gått i pension.
De som är incels har oftast diverse psykiska problem och det är det som är skälet att de inte hittar en partner. De som kallar sig incels och lägger ut bilder på forum för bedömning är till övervägande del mellan 16-20 år dvs. när många killar fortfarande kan ha extremt dålig hy och väldigt oproptionella drag i ansiktet.
Alla de som inbillar sig att killar 50-60-talet hade en partner vid 17-20 år är helt fel ute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in