Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Mycket märkligt enligt mig, valet av torped alltså.
Billy verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan om man nu får uttrycka sig så, KL borde känna betydligt vassare verktyg som dessutom skulle ha klarat av sin uppgift, lite dåligt att inte kunna döda sitt offer när tillfället gavs.
Eller är det så illa att KL endast känner folk som endast kan skaffa fram sådana där som Billy?
Att KL är inblandad är jag helt säker på.
KL verkar ju fascinera motsatta könet även om hon nu för tiden är alkoholist och pratar heltossigt.
Ska ju vara väldigt manipulativ bortom LOBbarna vilket väl ingen betvivlar när det kommer till hennes spaltkilometer till dagboksblad och dravel att läsa i domarna.
En outbildad, kriminell typ skulle säkert kunna imponeras när hon pladdrar på via gamla juristmeriter likaväl och viftar med pengar.
Låter säkert belevad och övertygande - för att hon troligen kan kollra bort folk i kombination med utseende, oskuldsfull, liten och tunn. Men ljuger så fort hon öppnar käften...
Jag undrar som sagt varför hon så överdrivet pekade i riktning grov kriminalitet, förutom att givetvis försöka få bort fokus från sig själv.
Att det handlar om något kopplat till organiserad brottslighet.
– Jag tänker inte utveckla hur, eller på vilket sätt. Men jag har hyggligt goda grunder för att tro att det är på det sättet."
"Oavsett vem som har lejt skytten är ju risken stor att han börjar prata. Förr eller senare gör ju de allra flesta det. Det är väldigt få som klarar av att hålla tyst, vilket ju är det absolut smartaste."
Om det endast är riktat till torpeden alltihop?
Håll käften annars är du fredlös för evigt och död redan igår.
Men det lär vara nåt väldigt tungt som insiderinfo och att de då känner varann. Men jag har oavsett en känsla av att hon försöker manipulera, använder media och jag undrar vad.