Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Vad menar du med delvis avklädd? Vad jag minns så nämns ingenting hur HOL var klädd. Karin kom till lägenheten. Karin, HOL och hans vän satt och pratade. Efter ett tag blev Karin förbannad och började bråka. Polis tillkallades och när polisen kom till platsen passade Karin på att bita HOL:s kompis i armen. Då han bara hade skjorta på sig (ingen tröja, kavaj eller jacka) så gjorde det säkert jävligt ont. Det är vad du kallar att HOL var delvis avklädd. Tänk vad ord kan förvrängas.
Ber om ursäkt. Det var HOL kompis som skulle ha varit lättklädd. Jag komihåg fel. Stod på ett ställe att kompisen bara hade kalsongerna på sig. På ett annat ställe stod det att den sk. Kompisen i själva verket var hans far. Ja bögspåret får vi nog iallafall lämna. Läste sedan längre fram i tråden att HOL skulle ha en ny "flickvän".
Jag började läsa den här tråden i förrgår från början, så jag ska nog inte skriva något mer förrän jag har läst mycket mer i tråden.
Alltså, HOL hade alla kläderna på sig.
Bryr mig inte om ifall folk är homo eller heterosexuella, men rätt ska ju vara rätt i det här fallet.