2019-11-07, 22:43
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Och om tjejen nobbar en snål kille som inte bjuder men går hela vägen till sängen om killen är generös då och det dessutom är första träffen?

Jag vet inte vilken slags tjej som skulle göra detta. Varför skulle hon, för en middag och drink? Vad har hon för nytta av det dagen efter?
Citera
2019-11-07, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Och om tjejen nobbar en snål kille som inte bjuder men går hela vägen till sängen om killen är generös då och det dessutom är första träffen?
Hur vet du att tjejen gick i säng just för att han bjöd och inte för att hon under den trevliga middagen klickade med honom medan hon hade jättetråkigt med den andra killen där de inte ägnade timmar åt att lugnt äta en god måltid utan gick en kylslagen promenad
Citera
2019-11-07, 22:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Om kvinnorna gör det av fri vilja ser jag inga problem. Finns inget skamlöst i att vuxna samtyckande individer har sex. Finns gott om Svenska män som haft ekonomiska bekymmer. Har aldrig sagt att staten ska vara inblandad, faktum är att jag vill att de ska hålla sig så långt utanför som bara möjligt. Vilket de inte gör idag.

Men hur mycket fri vilja är det om kvinnan vuxit upp under fattiga omständigheter eller diskriminering? Detta hävdar Amnesty (en otroligt pålitlig källa enligt flashbackarna) nämligen att många gjort.
Och det är klart, det är inte en slump att kvinnor kommer från andra länder för att arbeta som prostituerade i Tyskland, Danmark etc.

Givetvis ska staten ha kontroll på verksamheten. Dessutom är det per automatik nånting som skattebetalare kommer få stå för i form av sjukvård och polis.
Citera
2019-11-07, 22:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Därför att det är en enorm skillnad på att vara ute och käka middag med en man som man är intresserad av och att få kontanter i handen för att ha sex med en främling.
Det ena kallas för umgänge, sånt som människor sysslar med i allmänhet.
Det andra kallas försäljning av sex.

Men tänk om man bara går på middagen för att få ligga med killen? Då kan man lika gärna gå direkt till sexet.
Citera
2019-11-07, 22:50
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag vet inte vilken slags tjej som skulle göra detta. Varför skulle hon, för en middag och drink? Vad har hon för nytta av det dagen efter?

Det kan väl finnas massor av skäl till det.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur vet du att tjejen gick i säng just för att han bjöd och inte för att hon under den trevliga middagen klickade med honom medan hon hade jättetråkigt med den andra killen där de inte ägnade timmar åt att lugnt äta en god måltid utan gick en kylslagen promenad

Spelar det någon roll om jag med säkerhet vet detta? Om hon gick hela vägen eftersom jag var generös men inte skulle gjort det om jag inte var det så är det väl en sexförsäljning oavsett.
Citera
2019-11-07, 22:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Har du visat att romska kvinnor i Östeuropa kan få jobb på dagen som betalar ok löner?

Ja det finns massor med jobb i olika branscher.
Citera
2019-11-07, 22:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Tjejer gillar att få gratis mat.
Citera
2019-11-07, 22:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) För att om tjejen gillade killen på riktigt skulle hon bjuda honom.

2) Sen lol @ att ha sex med tjej som äter i flera timmar.

3) Gillar man en kille vill man ha sex först, äta kan man göra efteråt.
Senast redigerad av Babianen 2019-11-07 kl. 22:54.
Citera
2019-11-07, 22:57
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Men hur mycket fri vilja är det om kvinnan vuxit upp under fattiga omständigheter eller diskriminering? Detta hävdar Amnesty (en otroligt pålitlig källa enligt flashbackarna) nämligen att många gjort.
Och det är klart, det är inte en slump att kvinnor kommer från andra länder för att arbeta som prostituerade i Tyskland, Danmark etc.

Givetvis ska staten ha kontroll på verksamheten. Dessutom är det per automatik nånting som skattebetalare kommer få stå för i form av sjukvård och polis.

Vist vi lever i en hård värld, så det är bättre att de stannar i sina fattiga omständighet och fortsätter att vara diskriminerade och fattiga. För sex är verkligen jätte hemskt, ganska skönt men ändå hemskt. Ingen vinner ju på att ha en chans att komma från fattigdom outbildad och kanske lyckas samla ihop pengar till ett normal liv.

Sen är det kanske så att utländska är i majoritet men på inget sätt är det endast utländska.
Senast redigerad av I don't care 2019-11-07 kl. 23:00.
Citera
2019-11-07, 23:03
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det kan inte du veta, för du står inte i en mans kängor.

Du kan inte fatta det enorma begär som vi testosteronstinna hannar känner efter unga snygga tjejer. Idag på gymmet såg jag en tjej som var så perfekt att det gjorde fysiskt ont i kroppen på mig. Kunde inte låta bli att titta på henne nerifrån och upp flera gånger. Hon såg det i ögonvrån och smålog. Nog visste hon vad jag tänkte alltid. Alla fantasier om henne, som en film som spelas upp i det inre om och om igen.

Att få förverkliga den här starka åtrån är en otroligt viktig drivkraft. Det känns som om man kan gå genom skärselden får att nå dit. Du lär inte förstå känslan. Att få känna på den där perfekta kroppen och tungkyssa henne djupt. Se på hennes smala långa ben, perfekta lår och putiga rumpa.

Se när hon sitter på knä under mig och sluter sina glansiga läppar om min kraftfulla lem. Att få smaka hennes våta sköte, att få ta henne hårt i alla ställningar. Se henne kvinnligt undergiven och mottagande. Att sedan se henne liggande med händerna undergivet uppsträckta ovanför huvudet, med vackra smäckra händer vilande på lakanen. Att sedan höra henne andas tungt, för att själv komma i en stark orgasm och pumpa in sin säd i hennes underliv. Då LEVER man! Då snurrar stjärnorna på himlavalvet! Inte fan vill man leva utan detta, inte en chans! Hellre döden.

https://images-cdn.9gag.com/photo/a5ovoyg_700b.jpg

https://everipedia-storage.s3.amazonaws.com/NewlinkFiles/16940433/f50a5___jess-southern/in-a-field-of-flowers.jfif

Hoppsan nu blev det en cheesig porrnovell, men jag försöker bara förmedla känslan en man kan ha.

Du förbluffar mig ibland. Det var ändå en hyfsat välskriven liten text, med ett språk som är vårdat.

Jaja, det var en trevlig liten historia, men det hade inte så hemskt mycket att göra med vad jag skrev angående dejting.
Jag anser som sagt inte att dejting är samma sak som prostitition.
Citera
2019-11-07, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) För att om tjejen gillade killen på riktigt skulle hon bjuda honom.

2) Sen lol @ att ha sex med tjej som äter i flera timmar.

3) Gillar man en kille vill man ha sex först, äta kan man göra efteråt.
En god middag med en meny tar tid allra helst om det är första dejten och man vet mycket lite om varandra.
Du själv serverar ju menyer och nog tar det lång tid att njuta av varje kulinariskt stordåd du servar inte är det någon man slafsar.i sig på 20;minuter
Citera
2019-11-07, 23:09
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag anser som sagt inte att dejting är samma sak som prostitition.

Nej, för du gillar när det är tjejen som väljer och vrakar och inte killen. Egenintresse kallas det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in