Citat:
Ursprungligen postat av
flippwr
Vilken dokumentär? Vad har jag missat och har ej linjär TV!
Var glad för det. Just sexual sadister o seriemördare som ger sig på högutbildade skötsamma främlingar.... det är över min gräns. Tror att det var ett avsnitt från "People magasine investegat" går väl på tv 11 el discovery ID kanalen, dock blir det nog svårt att hitta kanske.
Men nöj dig med det du läser bara... Jag är ingen mes men just sånt där sabbar ens tankar typ. Att ge sig på en ung o vacker helt oskyldig tonåring, binda, våldta o sen använda hennes polygrip för att slå in pannbenet

...... nä det är fan ej ok alltså sådan fasoner är oaceptabla helt enkelt. El när paren blev atackerade o antagligen fick titta på(bundna från topp till tå) innan etc, el han kanske slog vart annat slag el dyl. Historien var tragisk som den var men var ej så mycket detaljerade bilder.
Där i mot autopsy (el vad serien heter) på HBO med den där obducenten. Där är det riktigt vidriga bilder från brotsplatserna. Personligen hajar jag ej hur det kan vara lagligt egentliigen att publicera.
Bland annat fick man se den stakars kvinnan som blivit våldtagen o sönderbiten i ansiktet av sin mördare. En annan gång var det närbild på ett offer som blivit uppsågat osv.