Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Det kan väl finnas massor av skäl till det.
.
Nej jag kan faktiskt inte komma på ett enda. Möjligtvis om tjejen är så pass utfattig att hon inte har råd att köpa mat för kvällen, men det är inte så vanligt förekommande i Sverige.
Eller ja det kan klart vara så att hon helt enkelt är lite sugen på att ligga.
Jag låg med en dejt en gång för att vara snäll, typ. Jag tänkte nåt i stil med att ja nu när vi träffats några gånger och han uppenbart är intresserad, hade kommit hem till mig med världens blombukett, jag hade gjort mat då. Dessförinnan hade jag varit hembjuden hos honom på middag så vi hade väl betalt ungefär lika mycket på det stora hela.
Jag märkte att han var mer intresserad än jag var och tänkte att det nog inte kommer bli fler dejter. Han hade dock tagit initiativ till sex redan förra gången vi träffades och jag hade avböjt. Sen vart det likadant denna gången och jag tänkte nånting i stil med "ja vafasen spelar det för roll". Så jag hade sex med honom, och det var inte alls särskilt bra, eftersom jag inte hade några känslor för honom. Var liksom dött.
Men jag tyckte väl att det var lite snopet för honom annars, eller kändes lite taskigt på nåt sätt.
Vad är jag då? Prostituerad?
Han kom trots allt med blommor. Betalade jag av dessa blommor då när jag låg med honom?