Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Den som inte kan ta avstånd från ipsis nivå kan jag inte ta seriöst, hon är en av de värsta tokfeministerna som finns, t.om. värre än Jenny. Jag höll dig betydligt högre än dessa två, såg ändå något sunt i botten även om jag anser att du har en elitistisk syn som går ut på att makten vet bättre än individen vad som är bäst för individen.
Snälla, ditt autistiska upprepande gagg är där knappt nån jävel som kan hänga med i. Sen när man frågar dig vad du egentligen menar spelar du svår och svarar kryptiskt i stil med "vilka ord förstår du inte". Det slutar med att man får anta och gissa sig till vad det är du egentligen frågar efter eller menar, vilket jag endast gjort för att jag har ett sjukt tålmodigt tålamod.
Du tror säkert att det är för att du är så smart att "radikalfeministerna" (var du nu fått det ifrån) inte hänger med, men det beror inte på att du är smartare, du framstår som väldigt autistisk i din argumentationsstil.
Upprepande/tjatande/repetitiva frågeställningar och resonemang, börjar prata om något heeelt annat när man ställer dig till svars. Vänder och vrider på ord och meningar så att hela resonemanget får en helt annan innebörd. Där har du din debatteknik i ett nötskal. Jag är ledsen, men din autism speglas igenom väldigt klart. Det är trist att du inte har fått hjälp med att identifiera och åtgärda det här.
När jag gör aspergers test på nätet får jag väldigt höga poäng. När jag var liten härmade jag sociala sammanhang och personer tills jag kunde göra min egen version. Hade jag hållt på och förvrängt och upprepat resonemang hade jag velat att någon sa det till mig så jag hade kunnat åtgärda det. "Vi" brukar kunna vara smarta nog att utvärdera/analysera oss själva och åtgärda "svagheter". Jag skrev väldigt snabbt nu för jag har egentligen inte tid, så ta det inte för hårt, jag kan oftast inte linda in saker in absurdum.