2019-11-03, 12:06
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Jag förstår redan nu att den relation jag och andra Malmö killar har till Zlatan och den ni och utomsocknes har skiljer sig enormt. Så ditt hat härrör sig till att han användes av ett luder med en politisk agenda? Väx upp.

Om du verkligen är MFF:are kan jag nästan respektera att du gillar en före detta spelare. Det är mer stockholmare som gladeligen skulle låta honom pissa dem i munnen för att han är ”coolt osvensk” som jag ogillar.
Citera
2019-11-03, 12:16
Medlem
Det är kul när folk kommer med rasistkortet så fort nån ifrågasätter Zlatan...
Citera
2019-11-04, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Det är likadant med er Zlatanälskare. Det är ganska kul att reta er.

Varken älskar eller hatar Zlatan.
Citera
2019-11-05, 12:56
Medlem
klettermauss avatar
Carlos Vela vann omröstningen som MLS mest värdefulla spelare.

Mexikanen fick sammanlagt 69,61 procent av rösterna, att jämföra med Zlatan Ibrahimovic på andra plats som fick 14,11 procent.

Oj då. Inte så liten skillnad på rösterna. Vela sopar mattan med Zlatan i MLS och den senare påstår att ligan inte är någonting utan honom. Han känns så patetiskt senaste tiden.
Citera
2019-11-05, 13:58
Medlem
BarryHeros avatar
Zlatan förhandlar i skrivande stund med Serie A-klubben Bologna:

Citat:
Italienska tidningar har tidigare skrivit om hur Bolognatränaren Sisnisa Mihajlovic via telefon försökt övertyga den 38-årige svensken om en flytt. Lördagens uppgifter i Corriere dello Sport ger en affär mer fasta former.

Samtal mellan Serie A-klubben och Raiola gäller ett kontrakt på ett och ett halvt år. Raiola har begärt åtta miljoner euro i lön för Zlatan. Bologna hoppas med hjälp av sponsorer kunna tillfredsställa Zlatans ekonomiska krav.

https://www.fotbollskanalen.se/italien/uppgifter-forhandlar-med-bologna--raiola-har-satt-hoga-lonekrav-for-zlatan/

Kul om han skulle gå i Kennet Anderssons fotspår som gammal anfallssvensk i klassiska Bologna.
Citera
2019-11-05, 20:02
Medlem
Zlatan sa innan säsongen att han skulle sätta alla rekord som gick att sätta. Nån som vet hur det gick?
Citera
2019-11-05, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klettermaus

Mexikanen fick sammanlagt 69,61 procent av rösterna, att jämföra med Zlatan Ibrahimovic på andra plats som fick 14,11 procent.

Oj då. Inte så liten skillnad på rösterna. Vela sopar mattan med Zlatan i MLS och den senare påstår att ligan inte är någonting utan honom. Han känns så patetiskt senaste tiden.

Ja, han är patetisk. Men i just denna fråga så beror nog resultatet just mycket p.g.a det också. Det vill säga, hade Zlatan fjäskat och varit en snäll pojke så hade han nog kunnat få mycket mer röster.
Citera
2019-11-05, 21:59
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klettermaus

Vem rösta?
Citera
2019-11-06, 06:50
Medlem
klettermauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Vem rösta?
Spelare, ledare och journalister i MLS
Citera
2019-11-07, 05:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Jag funderar fortfarande på vad som egentligen hände mellan Zlatan och Pep i Barcelona, tror varken att Pep eller Zlatan har berättat sanningen bakom schismen mellan de två.
Citera
2019-11-07, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag funderar fortfarande på vad som egentligen hände mellan Zlatan och Pep i Barcelona, tror varken att Pep eller Zlatan har berättat sanningen bakom schismen mellan de två.

Är inte det rätt självklart? Spelaren Zlatan fungerade inte i Barcelona, och det kunde inte personen Zlatan acceptera. Det är nog inte svårare än så.

Ofattbart att han ens värvades, eller valde att flytta dit. Hur de inblandade i den affären tänkte kommer jag aldrig förstå.
Citera
2019-11-07, 10:41
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Är inte det rätt självklart? Spelaren Zlatan fungerade inte i Barcelona, och det kunde inte personen Zlatan acceptera. Det är nog inte svårare än så.

Ofattbart att han ens värvades, eller valde att flytta dit. Hur de inblandade i den affären tänkte kommer jag aldrig förstå.
Det var väl en prestigevärvning från Barcelonas styrelse för att kontra Real Madrids värvningar av Cristiano Ronaldo och Kaka. Pep hade nog inte mycket att säga om saken.

Zlatan såg flytten till Barcelona som hans stora chans att vinna Champions League. Tyvärr passade han inte alls in spelmässigt och såg malplacerad ut bland alla små, kvicka, och passningsskickliga katalaner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in