2019-11-07, 07:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag kollade upp det där lite grann. Kollade på Der Spiegel som är en stor "tidning" i Tyskland, dessa artiklar har jag översatt från tyska till svenska via google translate, alltså blir språket lite lustigt, men man förstår ändå.

De på engelska, bland annat från EU, har jag inte översatt.

https://m.spiegel.de/panorama/justiz/stuttgart-bordellkoenig-zu-fuenf-jahren-haft-verurteilt-a-1255359.html

https://s.telegraph.co.uk/graphics/projects/welcome-to-paradise/

https://m.spiegel.de/panorama/justiz/italien-wie-die-nigerianische-mafia-frauen-versklavt-a-1282881.html

https://m.spiegel.de/panorama/justiz/menschenhandel-experten-warnen-vor-loverboys-im-internet-a-1273325.html

(En till artikel om "lover boy"- metoden).
https://m.spiegel.de/panorama/justiz/loverboy-methode-experten-fordern-aufklaerung-a-1275897.html

https://www.trauma-and-prostitution.eu/en/2018/06/19/the-german-model-17-years-after-the-legalization-of-prostitution/

https://m.spiegel.de/international/cursed-and-sold-voodoo-spells-and-forced-prostitution-in-germany-a-1258454.html

Detta ger en bild av hur människor tvingas in i prostitution. Där var även flera artiklar om hur minderåriga och unga migranter som reser utan vuxna tvingas in i prostitution, dessa har jag inte tagit med här.

1) Jag tror att det är du själv som vill "tvingas in i prostitution". Let's unpack this,

Citat:
In fact, the rocker groups Hells Angels and United Tribuns had brought prostitution to the large brothel in Leinfelden-Echterdingen, the court has now determined. The women were in many cases threatened, beaten and humiliated by their pimps, as the presiding judge said. The aim was to make the often very young prostitutes docile.

a) Presenteras det några bevis för att det här har hänt? Nej självklart inte för det går inte att bevisa nåt som är påhittat.

b) Det handlar om horor som ljuger och sannolikt en farbror som White Knightar här. "Men Babianen varför skulle horor ljuga?" För att de erbjuds pengar för att göra det,

Citat:
In July 2012, the Court of Leeuwarden awarded a victim of trafficking for sexual exploitation € 950.000,- in damages. She had been forced to work as a prostitute for seven years. The damages were based on the money she earned for her trafficker during those years. The trafficker was sentenced to six years in prison.

c) Använd sunt förnuft gumman: finns det nån annan bransch där arbetsgivare misshandlar sina anställda? Nej just det. Så varför skulle män i sexbranschen misshandla hororna?

2) Efter att det inte funkade att dra upp Rumänien, är det nu dags för Nigeria

Citat:
Förutom de påstådda kostnaderna för den ofta månader långa skräckresan till Italien, betalar de nigerianska kvinnorna i enlighet därmed för mat, boende, ljus, el, kläder - och deras plats på trottoaren. "Det som saknas är att de låter dig betala för luften du andas in," skriver Aikpitanyi om hallikarna. Många kvinnor som tvingas till prostitution är analfabeter som aldrig har gått i skolan och inte ens kunde lita på det.

Citat:
The women try to get a normal job, but fail due to lack of education and the poor labor market situation in Italy. "Almost everyone returns to prostitution," says the photographer. The only possible "rise" in the industry is the "Madame": It leads the so-called Connection Houses, where there is not only commercial sex but also food and entertainment.

Citat:
Many African prostitutes are in contact with family members, but do not talk about their fate. Too big a shame - also because they can not even send money home because of the grotesquely high demands of the pimps.

a) Det klagas på att kvinnorna måste betala för mat, boende, ljus, el, och kläder? Har ni andra här arbetsgivare som betalar eran hyra, mat och elräkning?

b) Kvinnor med låg utbildning har svårt att få jobb (för så är det inte överallt...) och väljer att sälja sex. Varför tas det inte upp att män med låg utbildning inte har samma möjligheter? Vad gör de här kvinnornas manliga motsvarigheter?

i) Tänk tanken att män utan utbildning hade kunnat åka till Italien och börja ha sex med kvinnor mot betalning.

ii) Sen hade männen klagat på att de måste betala för man, boende, och el. Nivån av entitlement är off the charts.

iii) Sen kommer vi till vad det egentligen handlar om: att tjejerna inte kan berätta för sina familjer för att de är väldigt konservativa i Nigeria. Det är därför de måste hitta på historier om att de blivit tvingade.

3) Sen vill jag kommentera konceptet "utnyttjas sexuellt",

Citat:
De flesta offer utnyttjades sexuellt och var kvinnor eller flickor. De flesta kom från Rumänien , Bulgarien , Ungern och Nigeria .

hur blir man "utnyttjad sexuellt"? Det måste vara påhittat av nån som är queer. Senaste jag kollade (vilket var igår kväll...) var det skönt att ha sex. Så jag förstår inte hur man kan bli "utnyttjad" till nåt man tycker om.

4) Loverboy är så otroligt cringe att jag inte klarar av att kommentera det. Men jag har en dokumentär som visar hur det går till, https://www.youtube.com/watch?v=CY9-Ql4UvIU
Citera
2019-11-07, 08:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja jag vet, jag har tagit upp det några gånger redan. Det var ju förhoppningen, men det verkar inte ha blivit så.

Citat:
Forced prostitution comes in many guises. Some women are kidnapped, others are tricked with the promise of jobs as nannies or waitresses. Others choose to work as prostitutes but have no idea of the conditions that await them. Often, a woman’s pimps or traffickers are people from her own town. They know where her family lives and aren’t afraid of harming them in order to control her. Sometimes it’s the families who pressure girls into prostitution in the first place - unable, or unwilling, to think of another way for a woman to earn a living.

1) Menar du på fullt allvar att kvinnor kidnappas och tvingas att sälja sex?

2) Menar du att "pimps and traffickers" skadar tjejernas familjer? Det här är helt sjuka fantasier.

3) Nån stackare hade tydligen läst era artiklar försökt bli pimp, då ringde bordellen Farbror Polisen och muppen sitter antagligen i fängelse nu,

Citat:
Hermann Müller knows that some of the women working in Pascha have pimps, “but [the pimps] are not allowed to come in the club,” he says. If a woman asks them for help, they put her in touch with the police. “Two weeks ago,” he says running his hands over his close-cropped hair, “a girl said to our manager that some guy wanted to have money from her because he drove her from Romania to Germany. And then he wanted to have money from her every week or something.” Pascha called the authorities and the girl went with them. Müller’s not too sure where.

4) Men vänta nu är inte den här tjejen^ rädd för att pimpen ska skada hennes familj? Kan du förklara hur det här går ihop?
Citera
2019-11-07, 08:07
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och du ger intrycket av ännu en psykiskt sjuk man och en jävligt bortskämd och ignorant snorunge som kan sitta och rulla tummarna och klaga på kvinnor som tillfört världen mer av värde än du nånsin kommer att göra.

Kvinnor har samlat och lagat mat, odlat, plöjt och skördat på åkrar, spunnit lin, framställt tyger och sytt kläder, flätat korgar, deltagit i byggnadsarbete, gått ut i krig, jobbat i gruvor, mjölkat kor och slaktat grisar, burit vatten, diskat och tvättat, fött och uppfostrat barn, tagit hand om sjuka och skadade, gamla och handikappade, undervisat det uppväxande släktet, skrivit böcker, forskat, servat, arbetat på fabriker, kontor och i handel, monterat, lagat och utvecklat, en jävla massa som har gjort att du nu kan sitta curlad och bortskämd och klaga trots att du själv inte tillfört ett piss.

Jo, kvinnor kan göra bra saker när mannen bestämmer över kvinnan och är hennes arbetsledare på samma sätt som en häst kan göra bra saker när mannen tar kontrollen.

Kvinnor är bra på att skriva barnböcker, läst flera bra faktiskt. Ulf Brunnberg är också mycket, mycket positiv till kvinnligt författande och upphöjer dem till skyarna. Vilket han redovisar i denna video:
https://www.youtube.com/watch?v=1elWbFOnwKk

Sen att kvinnor gett sina barn mycket stryk så de växt upp till försupna, aggressiva kvinnomisshandlare kan vi ju bortse från, alla har sina dåliga sidor.

Sen har ju kvinnor absolut jobbat i gruvor. Sala Silvergruva, där var det ju gruvfrun som män visade ödmjukhet inför när de skulle ner i gruvan och satte sin tillit till. Stort!

Men bäst nytta gör nog kvinnor på bordeller där de kan ta män till "sjunde himmelen".
Citera
2019-11-07, 08:09
Medlem
Babianens avatar
1) Vibben jag får av den här debatten är korkade kvinnor som tittar på TV och inbillar sig saker. Ungefär så här fast i väst världen, https://www.youtube.com/watch?v=NX8Un4nneXg

2) I den dokumentären^ finns det en scen där två dumma kärringar diskuterar om det finns barnäktenskap i Turkiet för att de har sett det i en såpopera.

3) Nån av tanterna säger nåt i stil med "jag tror att det finns ställen där det går till så" -> efter att ha sett en såpopera skriven av gamla feminister.
Citera
2019-11-07, 08:35
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Det är sexigt med 12 åringar. Brooke Shields var 12 när hon var med i filmen Pretty Baby. Den handlar ju om en bordell. Hon är dotter till en av dom prostituerade. Sen auktionerar man ut hennes oskuld på bordellen. Hon flashar sin hårlösa barnfitta i filmen. Brooke Shields vek även ut sig som 10 åring i en systertidning till Playboy på 70 talet. Det var tillåtet med lolitas på den tiden.

Jag kan se framför mig hur du försöker gräva fram den lilla tumkuken under din håriga, istersvällande buk vid tangentbordet när du fantiserar om att köpa och våldta tioåriga flickor. Det är bra att du avslöjar de mörka motiven bakom din kamp för "prostituerades rättigheter"...
Citera
2019-11-07, 08:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vad korkad och paranoid du är, "de får givetvis betalt för att berätta rövarhistorier".

1) Jag är säker på att i många fall finns det ingen tjej som berättar utan det är 100% påhittat av journalisterna.

2) Jag baserar det på att det skrivs saker som omöjligt kan stämma. Till exempel det där med att bordellägare köper och säljer kvinnor mellan varandra.

Citat:
Du vill alltså att vi ska lyssna och tro på dig. En kvinnohatande uppblåst sexköpare som har pratat med ett antal eskorter/prostituerade. Som sitter och skryter om att han får knulla så mycket han vill, alltså för helvete

Varför lyssnar du inte på mig? Jag är kvinna och jag har 0 intresse av att köpa sex av kvinnor.

Citat:
Och såklart läste du inget av det jag länkade till. Nä då för store horkarln vet ju bäst, han vet minsann bättre än erfarna tyska poliser i Tyskland om hur det fungerar.

Har du nån egen erfarenhet?

Citat:
De intervjuade bordellägare också, de gav inte en nattsvart version, de var jättenöjda med alla pengar de tjänar.

Du får tänka ett steg längre och inse att många i debatten har agendor. Till exempel,

a) galna feminister som hatar sex

b) White Knights som försöker få sex med feminister

c) torskar som vill dejta en hora.

d) horor som vill tjäna a quick buck eller komma in i räddningsindustrin.

e) horor som vill göra reklam och få fler kunder
Citera
2019-11-07, 08:55
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om män attraherar en kvinna beror på kvinnan inte på männen. Jag är attraherad av de flesta män.

2) Ingen man kan få sex utan att betala för sig för kvinnor har inte sex gratis. Förutom ett litet fåtal obv.

Nej, för ingen kvinna som lyckas bli ihop med en av de mest eftertraktade männen utseendemässigt skulle göra allt (sex med mer) för att behålla honom. Lika lite som en som äger en ferrari spider skulle vårda den bilen mer än en Saab från 1980. När kvinnor får en högstatusman så är de ständigt oroade över att mannen är otrogen och vill bevaka dem ständigt och erbjuda sex. Det är därför många kvinnor inte är bekväma med att vara ihop med eliten av män.

Citat:
3) Många män lever redan utan sex i civila relationer.

De kallas för betabucks.

Citat:
Det är därför jag är villig att betala för att få vad jag vill ha.

Så du erkänner att du inte är tillräckligt attraktiv? För jag skulle inte kunna få upp den av en tolvårig pojkkropp.

Citat:
Utan bordellbesök är livet tråkigt. Det är som att en fet kvinna skulle tvingas äta sallad för resten av livet.

Det skulle vara nyttigt för henne.

Citat:
Det ger ett alternativ till feta och fula civila kvinnor.

Som feta och fula civila män förtjänar.

Citat:
Nope. Hallickar lever på att ge kvinnor "the hooker experience" som är hårdvaluta bland kvinnor.

Som kvinnor med daddy issues och våldtäkter i barndomen drar sig till. Ingen normal kvinna.

Citat:
1) Alla män i relationer är betabuxers om det inte är kvinnan som försörjer dem.

2) Det är det jag gör. Att åka på sexresor gör mig till en bättre mamma och det är bra för barnen.

1. Men din mamma försöjer ju dig och din man. Du gör ingenting.

2. Så gangbangs och bukkakes med indier, gubbpervon och missfoster skulle uppskattas av barnen om du berättade det för dem? Tror du inte att de skulle uppskatta dig som en bättre mamma om ni gjorde nåt roligt tillsammans istället för pengarna? Hur många barn är bekväma med att deras mamma "kramar" andra män än pappa?
Citera
2019-11-07, 08:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Det där om bordellkedjan "Paradise" står det om i andra tidningar också. Det var mc gängen Hells Angels och United Tribuns som haft 17 tjejer där. Dom var tydligen groomade till prostitution och blev illa behandlade av mc gängen. Chefen till bordellen och andra medarbetare hamnade i finkan för detta. Det står inget vad som hänt med mc gängen. Det är klassiskt hallickförfarande att grooma tjejer till prostitution. Det har jag redan skrivit i tråden att det kan säkert förekomma att tjejer blir övertalade eller tvingade av sina killar. Men det handlar inte om att tjejer blir kidnappade från östeuropa och sen trafikerade till bordeller i Tyskland. Det står det heller inget om i tidningarna. Har inte kollat nåt med nigerianska tjejer. Man ser sällan svarta tjejer på bordeller i Tyskland. Det kanske finns några som går på gatan. Jag vet inget om detta.

1) Nej det är klassiskt horbeteende att grooma män till att bli hallickar.

2) De flesta män behåller hellre en tjej för sig själva än horar ut henne right?

a) Till exempel om du har tillgång till en någorlunda attraktiv 20 årig tjej - varför skulle du hora ut henne? Makes no sense för män.

3) Men om du är den 20 åriga tjejen och vill behålla din man vad gör du då? Du kan hora för att visa att du gillar sex och kan ge honom pengar.

4) Eller om du inte har en man alls. Du kanske inte har något att erbjuda: du är inte snygg, har inga pengar, inget bra jobb, kan inte laga mat -> då kan du hora för att visa män att du är sexuell och hoppas att nån blir tillsammans med dig för det.

5) Jämför det med att köra education game och gå 5 år på uiversitetet och hoppas att nån ska blir tillsammans med dig "cuz smartz". Vad hade du valt?

6) Många kvinnor slänger bort sina liv på att skaffa en karriär och försöka imponera på män med det. Är det en bättre strategi än att sälja sex?
Senast redigerad av Babianen 2019-11-07 kl. 09:01.
Citera
2019-11-07, 09:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Nej, för ingen kvinna som lyckas bli ihop med en av de mest eftertraktade männen utseendemässigt skulle göra allt (sex med mer) för att behålla honom. Lika lite som en som äger en ferrari spider skulle vårda den bilen mer än en Saab från 1980. När kvinnor får en högstatusman så är de ständigt oroade över att mannen är otrogen och vill bevaka dem ständigt och erbjuda sex. Det är därför många kvinnor inte är bekväma med att vara ihop med eliten av män.

Jag förstår inte vad du menar här.

Citat:
De kallas för betabucks.

Och det är normen i civila relationer

Citat:
Så du erkänner att du inte är tillräckligt attraktiv? För jag skulle inte kunna få upp den av en tolvårig pojkkropp.

1) Cow detected.

2) Jag vill få det jag vill utan hassle.

Citat:
Som feta och fula civila män förtjänar.

De flesta män är snälla och trevliga de förtjänar bättre.

Citat:
Som kvinnor med daddy issues och våldtäkter i barndomen drar sig till. Ingen normal kvinna.

Du vet att det finns en genre med kvinno-porr som handlar om att ha en hallick right? Det var ganska populärt senast jag kollade.

Citat:
1. Men din mamma försöjer ju dig och din man. Du gör ingenting.

Jag uppfostrar flera barn.

Citat:
2. Så gangbangs och bukkakes med indier, gubbpervon och missfoster skulle uppskattas av barnen om du berättade det för dem? Tror du inte att de skulle uppskatta dig som en bättre mamma om ni gjorde nåt roligt tillsammans istället för pengarna? Hur många barn är bekväma med att deras mamma "kramar" andra män än pappa?

1) Jag skulle inte berätta det för dem obv.

2) Nope. När jag får ligga blir jag gladare och får mer energi till the daily grind.

3) Vem som helst "kan göra något roligt" men det är den dagliga servicen som räknas.
Citera
2019-11-07, 09:18
Medlem
Citat:
1) Jag tror att det är du själv som vill "tvingas in i prostitution". Let's unpack this,

a) Presenteras det några bevis för att det här har hänt? Nej självklart inte för det går inte att bevisa nåt som är påhittat.

b) Det handlar om horor som ljuger och sannolikt en farbror som White Knightar här. "Men Babianen varför skulle horor ljuga?" För att de erbjuds pengar för att göra det,

c) Använd sunt förnuft gumman: finns det nån annan bransch där arbetsgivare misshandlar sina anställda? Nej just det. Så varför skulle män i sexbranschen misshandla hororna?

2) Efter att det inte funkade att dra upp Rumänien, är det nu dags för Nigeria

a) Det klagas på att kvinnorna måste betala för mat, boende, ljus, el, och kläder? Har ni andra här arbetsgivare som betalar eran hyra, mat och elräkning?

b) Kvinnor med låg utbildning har svårt att få jobb (för så är det inte överallt...) och väljer att sälja sex. Varför tas det inte upp att män med låg utbildning inte har samma möjligheter? Vad gör de här kvinnornas manliga motsvarigheter?

i) Tänk tanken att män utan utbildning hade kunnat åka till Italien och börja ha sex med kvinnor mot betalning.

ii) Sen hade männen klagat på att de måste betala för man, boende, och el. Nivån av entitlement är off the charts.

iii) Sen kommer vi till vad det egentligen handlar om: att tjejerna inte kan berätta för sina familjer för att de är väldigt konservativa i Nigeria. Det är därför de måste hitta på historier om att de blivit tvingade.

3) Sen vill jag kommentera konceptet "utnyttjas sexuellt",

hur blir man "utnyttjad sexuellt"? Det måste vara påhittat av nån som är queer. Senaste jag kollade (vilket var igår kväll...) var det skönt att ha sex. Så jag förstår inte hur man kan bli "utnyttjad" till nåt man tycker om.

4) Loverboy är så otroligt cringe att jag inte klarar av att kommentera det. Men jag har en dokumentär som visar hur det går till, https://www.youtube.com/watch?v=CY9-Ql4UvIU
De nigerianska männen som inte får jobb försörjer sig som Yahoo-boys och tillbringar sina dagar på internet -caféer.
Senast redigerad av adina 2019-11-07 kl. 09:24.
Citera
2019-11-07, 09:18
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
1) Menar du på fullt allvar att kvinnor kidnappas och tvingas att sälja sex?

2) Menar du att "pimps and traffickers" skadar tjejernas familjer? Det här är helt sjuka fantasier.

3) Nån stackare hade tydligen läst era artiklar försökt bli pimp, då ringde bordellen Farbror Polisen och muppen sitter antagligen i fängelse nu,

4) Men vänta nu är inte den här tjejen^ rädd för att pimpen ska skada hennes familj? Kan du förklara hur det här går ihop?

Ja, om det förkom kidnappningar och hundratusentals fall av sexuell människohandel inom EU, var är alla fällande domar? Var är alla fängslade hallickar? Det är ju förhållandevis få fall som lagförs, och ännu färre som döms. Utan att någon dömts för det så finns det ju inga som helst belägg för att det inträffat. Och nej, det handlar inte om mörkertal, för det går inte att misshandla och kidnappa hundratusentals kvinnor utan konsekvenser.

Vad det här handlar om är att prostitutionsmotståndare (feminister och religiösa) kastar så mycket lögner och skit de kan, och hoppas att det fastnar. Se på den enorma razzian mot FKK Artemis i Berlin för ett par år sedan. Man påstod att det förekom omfattande misär och att tjejer tvingades sälja sex av motorcykelgäng. I princip alla myndigheter i stadsdelen var involverade i detta skamlösa försök att stänga ner en näringsidkare. INGET av vad som påstods kunde bevisas, och bordellen vann i domstol. Samtidigt hade massvis av skattebetalarnas pengar slösats bort i denna veritabla smutskastningskampanj.

Sedan tvingade myndigheterna en av stadens mest välskötta, och av sexsäljare mest omtyckta bordeller att stänga. Kamilla La Dee. Man försökte även där smeta massvis med skit på stället, och när inget annat fungerade var man tvungna att hitta på en teknisk ursäkt som hade med fastighetsbeståndet att göra för att kunna stänga ner bordellen.

Så här ser det ut, gång på gång. Prostitutionsmotståndare vill driva ut sexsäljare på gatan och till lägenheter och hotell, där de är mycket mer utsatta. Inte undra på att människorättsorganisationerna protesterar. Dagens politiker och dagens mainstream media måste väck, för de är en jävla cancer som förstör vårt samhälle och får folk att fara illa.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-11-07 kl. 09:24.
Citera
2019-11-07, 09:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De nigerianska männen som inte får jobb försörjer sig som Yahoo-boys och tillbringar sina dagar på internet -caféer.

1) Men en nigeriansk man utan utbildning kan inte åka till Italien och börja sälja sex till kvinnor för att försörja sig right?

2) Det är ett privilegium som bara kvinnor har. En man i samma situation måste kanske jobba som städare eller ta ett annat lågbetalt jobb.

3) Att kvinnor efter att ha fått det här jobbet klagar på att de måste betala för hyra, mat ,el och kläder visar hur bortskämda och entitled kvinnor är. Även fattiga kvinnor från Nigeria.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in