2019-11-07, 02:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag kollade upp det där lite grann. Kollade på Der Spiegel som är en stor "tidning" i Tyskland, dessa artiklar har jag översatt från tyska till svenska via google translate, alltså blir språket lite lustigt, men man förstår ändå.

De på engelska, bland annat från EU, har jag inte översatt.

https://m.spiegel.de/panorama/justiz/stuttgart-bordellkoenig-zu-fuenf-jahren-haft-verurteilt-a-1255359.html

https://s.telegraph.co.uk/graphics/projects/welcome-to-paradise/

https://m.spiegel.de/panorama/justiz/italien-wie-die-nigerianische-mafia-frauen-versklavt-a-1282881.html

https://m.spiegel.de/panorama/justiz/menschenhandel-experten-warnen-vor-loverboys-im-internet-a-1273325.html

(En till artikel om "lover boy"- metoden).
https://m.spiegel.de/panorama/justiz/loverboy-methode-experten-fordern-aufklaerung-a-1275897.html

https://www.trauma-and-prostitution.eu/en/2018/06/19/the-german-model-17-years-after-the-legalization-of-prostitution/

https://m.spiegel.de/international/cursed-and-sold-voodoo-spells-and-forced-prostitution-in-germany-a-1258454.html

Detta ger en bild av hur människor tvingas in i prostitution. Där var även flera artiklar om hur minderåriga och unga migranter som reser utan vuxna tvingas in i prostitution, dessa har jag inte tagit med här.

De får givetvis betalt för att berätta rövarhistorier som journalister vill att de ska berätta.
Har du någonsin läst något positivt om prostitution? Aldrig någonsin står det något positivt utan allt är nattsvart där alla blir utnyttjade av alla. Patetiskt...

Om någon journalist läser detta så får ni gärna kontakta mig och så kan vi åka ner till till exempel Polen så får ni själva fråga dessa "stackars utsatta" kvinnor om hur utsatta och utnyttjade de känner sig. De kommer att skratta åt er, men sånt säljer förstås inga lösnummer och dessutom strider det ju mot den patetiska svenska värdegrunden...
Citera
2019-11-07, 02:17
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Du sitter och hittar på som vanligt. Du använder dig av en väldigt oärlig debatteknik, har du tänkt på det? Vilka i denna tråd har uttryckt sig så som du beskriver här angående hur det går till på bordellerna?

Jag har inte hittat på någonting överhuvudtaget.

Varenda en av sexköpsmotståndarna härinne har uttryckt något som ligger i linje med min beskrivning. Ja, den är en smula överdriven, men väldigt träffande. Flera av sakerna är dessutom mer eller mindre ordagranna citat.
Citera
2019-11-07, 02:23
Avslutad
SCIENTISTS FOR A WORLD WITHOUT PROSTITUTION

Låter det som en objektiv organisation månne?

Det är ungefär som att be Systembolaget uttala sig positivt om monopolets fall...
Citera
2019-11-07, 02:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
De får givetvis betalt för att berätta rövarhistorier som journalister vill att de ska berätta.
Har du någonsin läst något positivt om prostitution? Aldrig någonsin står det något positivt utan allt är nattsvart där alla blir utnyttjade av alla. Patetiskt...

Om någon journalist läser detta så får ni gärna kontakta mig och så kan vi åka ner till till exempel Polen så får ni själva fråga dessa "stackars utsatta" kvinnor om hur utsatta och utnyttjade de känner sig. De kommer att skratta åt er, men sånt säljer förstås inga lösnummer och dessutom strider det ju mot den patetiska svenska värdegrunden...

Vad korkad och paranoid du är, "de får givetvis betalt för att berätta rövarhistorier".

Du vill alltså att vi ska lyssna och tro på dig. En kvinnohatande uppblåst sexköpare som har pratat med ett antal eskorter/prostituerade. Som sitter och skryter om att han får knulla så mycket han vill, alltså för helvete

Och såklart läste du inget av det jag länkade till. Nä då för store horkarln vet ju bäst, han vet minsann bättre än erfarna tyska poliser i Tyskland om hur det fungerar.

De intervjuade bordellägare också, de gav inte en nattsvart version, de var jättenöjda med alla pengar de tjänar.
Citera
2019-11-07, 02:28
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
SCIENTISTS FOR A WORLD WITHOUT PROSTITUTION

Låter det som en objektiv organisation månne?

Det är ungefär som att be Systembolaget uttala sig positivt om monopolets fall...

En värld utan prostitution? Hur har de tänkt där? Tvinga civila kvinnor att ställa upp på sex istället? Legalisera våldtäkt? Kemisk kastrering av män?

Vill de ha bort alla former av prostitution eller bara den mest explicita? Ska det vara förbjudet att ha sex med en kvinna man har bjudit på middag? Ska kvinnor omyndigförklaras?

Många frågor som uppstår här.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-11-07 kl. 02:30.
Citera
2019-11-07, 02:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jag har inte hittat på någonting överhuvudtaget.

Varenda en av sexköpsmotståndarna härinne har uttryckt något som ligger i linje med min beskrivning. Ja, den är en smula överdriven, men väldigt träffande. Flera av sakerna är dessutom mer eller mindre ordagranna citat.

"En smula överdriven" var det ja. Och om du citerar någon så gör det ordentligt och som brukligt är, annars kallar jag det du skrev hittepå och bullshit.
Citera
2019-11-07, 02:38
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Vad korkad och paranoid du är, "de får givetvis betalt för att berätta rövarhistorier".

Du vill alltså att vi ska lyssna och tro på dig. En kvinnohatande uppblåst sexköpare som har pratat med ett antal eskorter/prostituerade. Som sitter och skryter om att han får knulla så mycket han vill, alltså för helvete

Och såklart läste du inget av det jag länkade till. Nä då för store horkarln vet ju bäst, han vet minsann bättre än erfarna tyska poliser i Tyskland om hur det fungerar.

De intervjuade bordellägare också, de gav inte en nattsvart version, de var jättenöjda med alla pengar de tjänar.

Men lilla tok-jenny, en bordell är vanligtvis inget källarförråd, utan hotelliknande anläggningar, ägarna hade tjänat pengar även på vanlig verksamhet.

Om jag driver en tidning som betalar människor för att berätta historier om tomtar i skogen så kommer det snart översvämmas av sådana historier.
Citera
2019-11-07, 02:39
Avslutad
Citat:

Du har rätt i en sak, jag läste inget av det du länkade till då det räckte att se "SCIENTISTS FOR A WORLD WITHOUT PROSTITUTION" för att gapskratta...

Tror du allt som står i pressen förresten? Till exempel att män i 30-års åldern skulle vara under 18?
Fattar du inte att man driver en agenda?

Och slutligen var har jag sagt att jag hatar kvinnor? Eller att jag skryter att jag får knulla hur mycket jag vill? Jag har jäkligt låga tankar om kvinnors intelligens, det innebär inte att jag hatar er.
Och yes jag får knulla hur mycket jag vill, det är inget skryt utan fakta och med det vill jag berätta för andra män att det är absolut inget att skämmas över att besöka eskorter såsom ni idiotfeminister försöker få det till.
Skämmas ska man göra om man gifter sig med en fet svensk feministkossa och strör pengar över henne utan att få ett skit tillbaka...
Citera
2019-11-07, 03:03
Avslutad
Citat:
Du har rätt i en sak, jag läste inget av det du länkade till då det räckte att se "SCIENTISTS FOR A WORLD WITHOUT PROSTITUTION" för att gapskratta...

Var såg du "SCIENTISTS FOR A WORLD WITHOUT PROSTITUTION" i det jag länkade till?

Citat:
Tror du allt som står i pressen förresten? Till exempel att män i 30-års åldern skulle vara under 18?
Fattar du inte att man driver en agenda?

Vilken dum jävla fråga. Dessutom vad har det med något som helst att göra med det vi diskuterar i denna tråden? Jag har redan gått igenom invandringspolitiken med en annan tjomme som absolut skulle blanda in det i detta.

Citat:
Och slutligen var har jag sagt att jag hatar kvinnor? Eller att jag skryter att jag får knulla hur mycket jag vill? Jag har jäkligt låga tankar om kvinnors intelligens, det innebär inte att jag hatar er.

Ohh ursäkta mig då att jag misstolkade ditt starka ogillande. "Hon skulle lagt till dumma i huvudet också till fittiga, lata, fula och tjocka..."

Citat:
Och yes jag får knulla hur mycket jag vill, det är inget skryt utan fakta och med det vill jag berätta för andra män att det är absolut inget att skämmas över att besöka eskorter såsom ni idiotfeminister försöker få det till.

Mmmm ok du får knulla hur mycket du vill ok. Vi har inte diskuterat eskorter och den typen av prostitution. Eskorter har jag inget emot, det var vad tyskarna antagligen tänkte sig att all prostitution skulle utveckla sig till 2002.

Citat:
Skämmas ska man göra om man gifter sig med en fet svensk feministkossa och strör pengar över henne utan att få ett skit tillbaka...

Ja absolut energitjuvar bör både kvinnor och män försöka undvika. Och rent estetiskt är ju varken överviktiga män eller kvinnor speciellt snygga.
Senast redigerad av Jenny9 2019-11-07 kl. 03:18.
Citera
2019-11-07, 03:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Men lilla tok-jenny, en bordell är vanligtvis inget källarförråd,

Har jag inte påstått.

Citat:
Om jag driver en tidning som betalar människor för att berätta historier om tomtar i skogen så kommer det snart översvämmas av sådana historier.

Du menar att all media är "ägd" och mer eller mindre korrumperad? Det är den med all säkerhet. Jag brukar kolla om de återger sina källor rätt och hur och varför de intervjuar olika personer, bland annat.
Citera
2019-11-07, 03:24
Avslutad
Citat:
Var såg du "SCIENTISTS FOR A WORLD WITHOUT PROSTITUTION" i det jag länkade till?

Vilken dum jävla fråga. Dessutom vad har det med något som helst att göra med det vi diskuterar i denna tråden? Jag har redan gått igenom invandringspolitiken med en annan tjomme som absolut skulle blanda in det i detta.

Ohh ursäkta mig då att jag misstolkade ditt starka ogillande. "Hon skulle lagt till dumma i huvudet också till fittiga, lata, fula och tjocka..."

Mmmm ok du får knulla hur mycket du vill ok. Vi har inte diskuterat eskorter och den typen av prostitution. Eskorter har jag inget emot, det var vad tyskarna antagligen tänkte sig att all prostitution skulle utveckla sig till 2002.

Ja absolut energitjuvar bör både kvinnor och män försöka undvika. Och rent estetiskt är ju varken överviktiga män eller kvinnor speciellt snygga.

Du verkar ju inte läsa dina egna länkar heller eftersom du måste fråga...

https://www.trauma-and-prostitution.eu/en/2018/06/19/the-german-model-17-years-after-the-legalization-of-prostitution/

Nej jag hatar absolut inte kvinnor. Har en flickvän jag älskar, en älskarinna som jag tycker väldigt mycket om, är god vän med min före detta och dessutom väldigt bra kontakt med min mamma...

Det jag däremot hatar är folk som lägger sig i hur andra lever sina liv. Speciellt som de inte vet ett skit om det de pratar om...
Citera
2019-11-07, 03:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jag har levt en månad själv i Rumänien. Har du en room mate kan du bo för 100-150 euro. Lagar du egen mat kan du äta för 100 euro, högt räknat. Kvar till övrigt/nöjen har du 100-150.

Prata inte om saker du inte vet något om.

Du har bott i Rumänien i en månad som turist och nu vet du allt om hur det är för tex en rumänsk familj i Rumänien.

Om det nu är så bra varför har då nästan 4 miljoner rumäner utvandrat för att jobba och leva i andra länder? Varför lämnar unga rumäner en masse Rumänien? Varför klassas Rumänien som det minst utvecklade landet i EU?

När du hade det så gött där. Dumma statistik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in