2019-11-07, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Jag rider inte på någons begåvning utan pratar i generella termer. Ni kvinnor borde generellt vara jävligt tacksamma mot män, då det är tack vare oss som ni har det såpass bra som ni har det.
Ni borde dessutom vara jävligt glada över vår stora sexdrift, för ärligt talat utan den vad skulle vi ha er kvinnor till egentligen?

Ärligt talat de flesta av er är ju tråkiga så in i helvete, har inget vettigt att säga, har inga intressen, är kassa i sängen och så vidare och så vidare.
Jag säger det inte för att vara elak, då jag mer än gärna skulle vilja hylla kvinnor men då skulle jag ljuga...
Och du borde vara jävligt tacksam mot kvinnor. Kvinnor har åstadkommit mer för att du ska kunna ha det såpass bra som du har det än vad du själv nånsin kommer att göra.

Så självklart har du anledning att hylla kvinnor, kvinnor har däremot ingen anledning att hylla dig. Din bortskämda snorvalp. Kvinnor har gjort jävligt mycket för världen, du har inte gjort ett piss.
Citera
2019-11-07, 01:00
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och du borde vara jävligt tacksam mot kvinnor. Kvinnor har åstadkommit mer för att du ska kunna ha det såpass bra som du har det än vad du själv nånsin kommer att göra.

Så självklart har du anledning att hylla kvinnor, kvinnor har däremot ingen anledning att hylla dig. Din bortskämda snorvalp. Kvinnor har gjort jävligt mycket för världen, du har inte gjort ett piss.

Jösses, du har inte gjort något bra och ingen vettig man vill ha dig.
Citera
2019-11-07, 01:10
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Nja, kolla med over-unity, han vill gärna plåga utsatta kvinnor. Men han skulle å andra sidan få rejält med stryk när han hamnar i fängelse.

Hej Ipsi, du är på krigsstigen ser jag.

Har jag skrivit att jag vill plåga utsatta kvinnor? Jag har inget minne av det.

Jag har skrivit att män vill förnedra kvinnor sexuellt och blir glada av det men det är inte samma sak som att plåga någon.

Sen har jag skrivit att (alfa)kvinnor gärna får misshandla och våldta mig vilket är mycket värre än det jag vill göra mot kvinnor som egentligen bara handlar om att en kvinna är sexuellt underlägsen, vilket kvinnor verkar vilja vara.

Så, tog du dig ur dina vanföreställningar nu, Ipsi?
Citera
2019-11-07, 01:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Hej Ipsi, du är på krigsstigen ser jag.

Har jag skrivit att jag vill plåga utsatta kvinnor? Jag har inget minne av det.

Jag har skrivit att män vill förnedra kvinnor sexuellt och blir glada av det men det är inte samma sak som att plåga någon.

Sen har jag skrivit att (alfa)kvinnor gärna får misshandla och våldta mig vilket är mycket värre än det jag vill göra mot kvinnor som egentligen bara handlar om att en kvinna är sexuellt underlägsen, vilket kvinnor verkar vilja vara.

Så, tog du dig ur dina vanföreställningar nu, Ipsi?
Krigsstigen, jag trodde jag befann mig på ett internetforum och inte i något krig?
Citera
2019-11-07, 01:17
Avslutad
Citat:

Detta och andra inlägg du har gjort ger intrycket av ännu en psykiskt sjuk kvinna men för all del jag ger dig en chans, förklara gärna vad kvinnor har gjort dels för att jag ska ha det såpass bra och vad ni har gjort i övrigt för världen annat än att sno männens tillgångar?
Citera
2019-11-07, 01:38
Avslutad
Citat:
Detta och andra inlägg du har gjort ger intrycket av ännu en psykiskt sjuk kvinna men för all del jag ger dig en chans, förklara gärna vad kvinnor har gjort dels för att jag ska ha det såpass bra och vad ni har gjort i övrigt för världen annat än att sno männens tillgångar?
Och du ger intrycket av ännu en psykiskt sjuk man och en jävligt bortskämd och ignorant snorunge som kan sitta och rulla tummarna och klaga på kvinnor som tillfört världen mer av värde än du nånsin kommer att göra.

Kvinnor har samlat och lagat mat, odlat, plöjt och skördat på åkrar, spunnit lin, framställt tyger och sytt kläder, flätat korgar, deltagit i byggnadsarbete, gått ut i krig, jobbat i gruvor, mjölkat kor och slaktat grisar, burit vatten, diskat och tvättat, fött och uppfostrat barn, tagit hand om sjuka och skadade, gamla och handikappade, undervisat det uppväxande släktet, skrivit böcker, forskat, servat, arbetat på fabriker, kontor och i handel, monterat, lagat och utvecklat, en jävla massa som har gjort att du nu kan sitta curlad och bortskämd och klaga trots att du själv inte tillfört ett piss.
Citera
2019-11-07, 01:46
Avslutad
Citat:
Och du ger intrycket av ännu en psykiskt sjuk man och en jävligt bortskämd och ignorant snorunge som kan sitta och rulla tummarna och klaga på kvinnor som tillfört världen mer av värde än du nånsin kommer att göra.

Kvinnor har samlat och lagat mat, odlat, plöjt och skördat på åkrar, spunnit lin, framställt tyger och sytt kläder, flätat korgar, deltagit i byggnadsarbete, gått ut i krig, jobbat i gruvor, mjölkat kor och slaktat grisar, burit vatten, diskat och tvättat, fött och uppfostrat barn, tagit hand om sjuka och skadade, gamla och handikappade, undervisat det uppväxande släktet, skrivit böcker, forskat, servat, arbetat på fabriker, kontor och i handel, monterat, lagat och utvecklat, en jävla massa som har gjort att du nu kan sitta curlad och bortskämd och klaga trots att du själv inte tillfört ett piss.

Trams...
Citera
2019-11-07, 01:47
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Förklara förresten gärna hur det här tvånget går till i praktiken. Kidnappar man dessa kvinnor? Eller lurar de genom att få de tro att det gäller andra jobb och sen tvingar de att suga kuk? Hur går det till i praktiken, står hallicken där och örfilar kvinnan om hon inte vill suga? Och sen är hon bunden hela tiden den tiden hon inte har kunder?
Eller det finns folk i hennes hemstad som genast är beredda att mörda hennes anhöriga om hon inte vill suga?
Och varför göra sig allt det här besväret istället för att anställa en kvinna som frivilligt ställer upp?

Alltså det här är ju bara så jävla dumt så man kan inte låta bli att asgarva...

Så är det. Dessa kvinnor föreställer sig en bordell och ser då en massa utmärglade kvinnor med tomma blickar som med tunga steg går upp till rummen med fula, feta, stinkande, äckliga, flinande gubbar som sedan misshandlar och våldtar dem hänsynslöst i en kvart, innan det är dags för nästa. När dagen sedan är slut tvingas de ge 95% av sin inkomst till hallicken, som om han inte är nöjd säljer dem vidare till andra bordeller. Kvinnorna har ingen frihet och de kan inte göra egna val.

Hemska liv förstås, men är man kvinna och född i Rumänien är det inte mycket att välja på. Det är detta eller dö som gäller.

Kvinnorna som har dessa föreställningar har visserligen aldrig satt sin fot på en bordell, eller ens pratat med en prostituerad, men de KÄNNER att så här måste det vara, och vem kan argumentera emot kvinnors känslor? Det spelar ingen roll att det finns män som har varit på plats och kan vittna om att ovan beskrivna bild inte stämmer, ALLT och precis ALLT ska utgå från och anpassas till kvinnors känslor. Detta är en självklarhet, för de har alla fått lära sig sedan dagen de föddes. Det är förstås fullständigt orimligt att förvänta sig att kvinnor plötsligt skulle välja att avstå från dessa privilegier, efter att ha levt med dem hela sina liv. Det är ungefär som att en exhustru till en rik man, som har vant sig vid en viss levnadsstandard, skulle tvingas gå tillbaka till ett medelklassliv efter skilsmässan. Fullständigt inhumant.

Nej, det är nog bäst att män fortsätter acceptera och följa kvinnors vilja och känslor. Annars är vi "kåta kukar", "svin", "torskar", "kvinnohatande incels", och det vill man ju absolut inte vara.
Citera
2019-11-07, 01:49
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Jag tror inte du gjort något annat än att klaga och åka snålskjuts på andra, och dessutom vara otacksam över det. Du är precis det som är fel med svenska tjejer, helt värdelösa energitjuvar.
Citera
2019-11-07, 01:56
Avslutad
Citat:
Förklara förresten gärna hur det här tvånget går till i praktiken. Kidnappar man dessa kvinnor? Eller lurar de genom att få de tro att det gäller andra jobb och sen tvingar de att suga kuk? Hur går det till i praktiken, står hallicken där och örfilar kvinnan om hon inte vill suga? Och sen är hon bunden hela tiden den tiden hon inte har kunder?
Eller det finns folk i hennes hemstad som genast är beredda att mörda hennes anhöriga om hon inte vill suga?
Och varför göra sig allt det här besväret istället för att anställa en kvinna som frivilligt ställer upp?

Alltså det här är ju bara så jävla dumt så man kan inte låta bli att asgarva...

Jag kollade upp det där lite grann. Kollade på Der Spiegel som är en stor "tidning" i Tyskland, dessa artiklar har jag översatt från tyska till svenska via google translate, alltså blir språket lite lustigt, men man förstår ändå.

De på engelska, bland annat från EU, har jag inte översatt.

Citat:
När det gäller människohandel och tvångsprostitution i bordellkedjan "Paradise" dömde Stuttgart Regional Court den tidigare chefen för anläggningen till fem års fängelse. Domarna dömde den 65-åriga "Brothel King" för att vara en människohandel, skyldig till hallik och bedrägeri.

https://m.spiegel.de/panorama/justiz/stuttgart-bordellkoenig-zu-fuenf-jahren-haft-verurteilt-a-1255359.html

Citat:
The idea of the law, passed by Chancellor Gerhard Schröder’s Social Democrat-Green coalition, was to recognise prostitution as a job like any other. Sex workers could now enter into employment contracts, sue for payment and register for health insurance, pension plans and other benefits. Exploiting prostitutes was still criminal but everything else was now above board. Two female politicians and a Berlin madam were pictured clinking their champagne glasses in celebration.

It didn’t work. “Nobody employs prostitutes in Germany,”

https://s.telegraph.co.uk/graphics/projects/welcome-to-paradise/

Citat:
Förutom de påstådda kostnaderna för den ofta månader långa skräckresan till Italien, betalar de nigerianska kvinnorna i enlighet därmed för mat, boende, ljus, el, kläder - och deras plats på trottoaren. "Det som saknas är att de låter dig betala för luften du andas in," skriver Aikpitanyi om hallikarna. Många kvinnor som tvingas till prostitution är analfabeter som aldrig har gått i skolan och inte ens kunde lita på det.

https://m.spiegel.de/panorama/justiz/italien-wie-die-nigerianische-mafia-frauen-versklavt-a-1282881.html

Citat:
Enligt expertgruppen har antalet registrerade människohandel i Tyskland ökat de senaste åren. Således fanns det totalt 671 registrerade offer 2017, enligt rapporten, med hänvisning till Federal Criminal Police Office. Året innan hade det varit 536.

De flesta offer utnyttjades sexuellt och var kvinnor eller flickor. De flesta kom från Rumänien , Bulgarien , Ungern och Nigeria .

https://m.spiegel.de/panorama/justiz/menschenhandel-experten-warnen-vor-loverboys-im-internet-a-1273325.html

Citat:
De närmar sig unga kvinnor och flickor och lurar den stora kärleken: Men så kallade Loverboys har bara ett mål - att driva sina offer till prostitution. Nu krävs mer utbildning.

(En till artikel om "lover boy"- metoden).
https://m.spiegel.de/panorama/justiz/loverboy-methode-experten-fordern-aufklaerung-a-1275897.html

Citat:
Before I came to this conference, I spoke to two police inspectors who have long working experience in the milieu: Helmut Sporer and Manfred Paulus. Sporer[1] said that prostitution has risen up to 30% since 2002. We have made a huge mistake implementing this law and have gone in a direction few could have imagined would be so disastrous. Prostitution has nothing to do with sexual liberation, it is just money that counts. The profit of this business is enormous: we are talking about 15 billion Euros of direct transactions every year[2].

https://www.trauma-and-prostitution.eu/en/2018/06/19/the-german-model-17-years-after-the-legalization-of-prostitution/

Citat:
The traffi*cking of Nigerian women isn't a new pheno*menon for the Frankfurt police, but the problem has intensified as the number of female refugees from the country has ballooned. In 2016, the Inter*national Organi*zation for Migration counted some 11,000 Nigerian women who crossed the Medi*terranean to Italy by boat. That number is twice as many as in the previous year and almost eight times as many as in 2014. Some stay in Italy, while others continue their journey to other European countries. Of those who make it as far as Germany, some end up working around Frankfurt's central train station.

https://m.spiegel.de/international/cursed-and-sold-voodoo-spells-and-forced-prostitution-in-germany-a-1258454.html

Detta ger en bild av hur människor tvingas in i prostitution. Där var även flera artiklar om hur minderåriga och unga migranter som reser utan vuxna tvingas in i prostitution, dessa har jag inte tagit med här.
Citera
2019-11-07, 02:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Så är det. Dessa kvinnor föreställer sig en bordell och ser då en massa utmärglade kvinnor med tomma blickar som med tunga steg går upp till rummen med fula, feta, stinkande, äckliga, flinande gubbar som sedan misshandlar och våldtar dem hänsynslöst i en kvart, innan det är dags för nästa. När dagen sedan är slut tvingas de ge 95% av sin inkomst till hallicken, som om han inte är nöjd säljer dem vidare till andra bordeller. Kvinnorna har ingen frihet och de kan inte göra egna val.

Hemska liv förstås, men är man kvinna och född i Rumänien är det inte mycket att välja på. Det är detta eller dö som gäller.

Kvinnorna som har dessa föreställningar har visserligen aldrig satt sin fot på en bordell, eller ens pratat med en prostituerad, men de KÄNNER att så här måste det vara, och vem kan argumentera emot kvinnors känslor? Det spelar ingen roll att det finns män som har varit på plats och kan vittna om att ovan beskrivna bild inte stämmer, ALLT och precis ALLT ska utgå från och anpassas till kvinnors känslor. Detta är en självklarhet, för de har alla fått lära sig sedan dagen de föddes. Det är förstås fullständigt orimligt att förvänta sig att kvinnor plötsligt skulle välja att avstå från dessa privilegier, efter att ha levt med dem hela sina liv. Det är ungefär som att en exhustru till en rik man, som har vant sig vid en viss levnadsstandard, skulle tvingas gå tillbaka till ett medelklassliv efter skilsmässan. Fullständigt inhumant.

Nej, det är nog bäst att män fortsätter acceptera och följa kvinnors vilja och känslor. Annars är vi "kåta kukar", "svin", "torskar", "kvinnohatande incels", och det vill man ju absolut inte vara.

För min del får dessa idioter tro på vilka sagor de vill, att jag överhuvudtaget har gett mig in i denna tråd är för att upplysa de som kanske inte är så insatta hur det verkligen ser ut så de inte tror på feministernas sagor.

Nu har jag väldigt stor erfarenhet men även utan denna så skulle allt falla på sin egen orimlighet.
Hur i helvete kan man tvinga någon till att prostituera sig, alltså över en längre tid?
Det man ofta läser är att man lurar dessa stackars kvinnor om att de ska arbeta som servitörer och dylikt men väl på plats så snor man deras pass och så vidare.

Jag reser ofta, och skulle jag bli av med mitt pass och värdesaker så inte fan skulle jag börja suga kuk för att kunna skaffa ett nytt.
Och om jag nu av någon totalt outgrundlig anledning tvingas suga kuk så skulle jag förstås sluta så fort jag hade tjänat tillräckligt för att kunna återvända hem. Men inte dessa stackars utnyttjade kvinnor förstås, för de är ju som sagt var både nerknarkade och fastkedjade...

Alltså vilket jävla larv. Precis som du har gjort så pratar jag ofta med tjejerna och berättar hur man ser på sexköp i Sverige och bokstavligen alla har antingen tagit sig för pannan eller gapskrattat.
Men men de låtsas säkert bara eftersom de är ju livrädda att få sig en käftsmäll av en sadist som mig om de inte ger mig ett svar som de tror att jag vill höra...
Citera
2019-11-07, 02:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Du sitter och hittar på som vanligt. Du använder dig av en väldigt oärlig debatteknik, har du tänkt på det? Vilka i denna tråd har uttryckt sig så som du beskriver här angående hur det går till på bordellerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in