2019-11-06, 23:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nej men då rekommenderar jag dig att inte lägga näsan i blöt utan att istället sköta dig själv.

Det går inte.
Citera
2019-11-06, 23:27
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja men inte i Sverige väl?

Jo varför trodde du inte det?
Citera
2019-11-06, 23:27
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det går inte.

Du kan inte låta bli att lägga näsan i blöt i andras sexliv?
Citera
2019-11-06, 23:28
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
En sak är i varje fall helt säkert, jag själv är klart en bättre källa än Aftonbladet, DN, SVT och alla andra feministiska agenda styrda så kallade journalister.

Hur det är utanför Europa låter jag vara osagt, men här i Europa så förekommer det ingen trafficking.
Ingen kvinna tvingas till något av någon, deras ekonomiska situation kanske indirekt tvingar de men det gäller ju så gott som alla som har ett förvärvsarbete.
Det är ingen som frågar en gruvarbetare om denne är lycklig, men just prostituerade måste vara lyckliga på sitt jobb av någon konstig anledning...

Undrar förresten hur många män som skulle sälja sex till kvinnor om det var ekonomiskt gångbart? Undrar också hur många av dessa män som skulle yra om att de är utnyttjade?
Vilket jävla larv alltså...

Nää här i Europa förekommer det minsann ingen trafficking! Europa är helt undantaget allt sånt
Citera
2019-11-06, 23:28
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jo varför trodde du inte det?

Därför du tycker att svenska kvinnor är fruktansvärda.
Citera
2019-11-06, 23:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du kan inte låta bli att lägga näsan i blöt i andras sexliv?

Jo alltså främlingars sexliv kan jag låta bli, men samhället som helhet har jag svårt att inte bry mig om .
Citera
2019-11-06, 23:32
Avslutad
Citat:
Nää här i Europa förekommer det minsann ingen trafficking! Europa är helt undantaget allt sånt

Självklart vet en svensk kärring boende i någon svensk byhåla bäst vad som försiggår ute i Europa...
Citera
2019-11-06, 23:32
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Därför du tycker att svenska kvinnor är fruktansvärda.

Frågan gällde om det var i Sverige och inte om det var svenska kvinnor.

Citat:
Jo alltså främlingars sexliv kan jag låta bli, men samhället som helhet har jag svårt att inte bry mig om .

Det var just andras sexliv det gällde, varför lägger du näsan i blöt där? Tycker du inte att sex är en privatsak?
Citera
2019-11-06, 23:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Självklart vet en svensk kärring boende i någon svensk byhåla bäst vad som försiggår ute i Europa...
Det finns information att tillgå gällande detta. Jag bor förresten inte i en byhåla utan i en relativt stor stad. Vad nu det spelar för roll i sammanhanget.
Citera
2019-11-06, 23:43
Avslutad
Citat:
Det finns information att tillgå gällande detta. Jag bor förresten inte i en byhåla utan i en relativt stor stad. Vad nu det spelar för roll i sammanhanget.

Det finns information om vilken fantastiskt vinst det är för Sverige att ta emot en massa araber också, men det innebär inte att det är sant för det...
Citera
2019-11-06, 23:49
Avslutad
Citat:

Förklara förresten gärna hur det här tvånget går till i praktiken. Kidnappar man dessa kvinnor? Eller lurar de genom att få de tro att det gäller andra jobb och sen tvingar de att suga kuk? Hur går det till i praktiken, står hallicken där och örfilar kvinnan om hon inte vill suga? Och sen är hon bunden hela tiden den tiden hon inte har kunder?
Eller det finns folk i hennes hemstad som genast är beredda att mörda hennes anhöriga om hon inte vill suga?
Och varför göra sig allt det här besväret istället för att anställa en kvinna som frivilligt ställer upp?

Alltså det här är ju bara så jävla dumt så man kan inte låta bli att asgarva...
Citera
2019-11-07, 00:49
Avslutad
Citat:
Wordwarrior jag känner inte dig men jag utgår ifrån att du, precis som jag, aldrig någonsin skulle besöka en eskort om ens 10% av det som feministerna påstod skulle stämma?

Vad fan tror de om oss, att vi är några jävla sadister som njuter av att plåga utsatta kvinnor?
Herregud alltså varför är svenska kvinnor så jävla rubbade, är det på grund av att den svenske mannen generellt sett är så vek eller vad beror det på egentligen?
Nja, kolla med over-unity, han vill gärna plåga utsatta kvinnor. Men han skulle å andra sidan få rejält med stryk när han hamnar i fängelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in