2019-11-06, 21:53
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Varför kan du inte citera det viktiga? Det var en jävla massa text.

"Tyckande från Sydsvenskan och Proletären"
Du visar verkligen inte upp dina bästa sidor här Djupfrys, förväntar mig mer än såhär av dig.

Du behöver bara läsa trådstarten, det är ju max 10 000 tecken.

För att sammanfatta och citera det viktigaste. Den motsäger allt du och proletären påstår, liksom Sydsvenskan men till skillnad från er finns det källhänvisningar.
Men precis som Sydsvenskan, iaf enligt mina skånska vänner, tillhör de mest inbitna försvararna av mångkultur, vänster, feminism och alla andra verklighetsfrånvända megafoner också de som sedan sticker huvudet i sanden när faktan otvetydigt pekar åt ett annat håll, väljer du också att bortse ifrån hur verkligheten ser ut.

Mina sämsta sidor är väl enligt mina kvinnliga bekanta även liktydliga med mina bästa. Men tror du att vet bättre än samtliga större människorättsorganisationer så är det ju bara engagera sig i dem.

Sen kan du förresten lägga ner det där med att blaja om mina bra respektive dåliga sidor. Vad är det för jävla trams. Hur gammal är du egentligen. Phfff, sandlådenivå, jag länkar fakta och du kontrar med att jag inte visar mina ”bästa” sidor. Fakta som du inte vill läsa, det är mycket enklare att shama sina meningsmotståndare än att få sina dogmer motbevisade
Citera
2019-11-06, 21:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Men se för i helvete bara till att citera möget i denna tråden eller sluta tjata om det. Jag kommer inte lägga tid på att leta i dina gamla trådar.

Typisk svensk kvinna. Du är lat och vill ha allt serverat.
Citera
2019-11-06, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ok, tack för dina synpunkter!

Angående punkt (2) så kan jag säga att jag aldrig någonsin sett min fru så förbannad som när jag berättade för henne att min kompis dotter hade stött lite på mig, så där lite på skoj. Hon var 16 år, jag är 50+... Jävlar i min låda vilken reaktion. Jag blev helt ställd!
Din historia är ett skolboksexempel från utvecklingspsykologin och betyder alls inte att någon tonåring stötte på dig men det visste du väl redan med tanke på din utbildning
Citera
2019-11-06, 22:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Din historia är ett skolboksexempel från utvecklingspsykologin och betyder alls inte att någon tonåring stötte på dig men det visste du väl redan med tanke på din utbildning

Nej, det här är inte från en lärobok i utvecklingspsykologi. Det är en anekdot från min vardag. Begrep du inte det? Däremot går det ju att koppla det till evolutionär psykologi. "Female intrasexual competition" kallas det.
Citera
2019-11-06, 22:11
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag ser ner på såna som WW och Babianen ja, definitivt. De vill ha ett primitivt grissamhälle för att de själva inte har någonting innanför pannbenet än sexuella lustar.
Ett samhälle där alla ligger med alla, där folk knarkar ihjäl sig på gatorna och alla uppför sig som Gud vet vad.

Det har du helt rätt i, det vill jag inte ha nä.

Och varför ska din vilja styra hur ofta och på vilket sätt andra har sex?
Citera
2019-11-06, 22:12
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys

För att sammanfatta och citera det viktigaste. Den motsäger allt du och proletären påstår, liksom Sydsvenskan men till skillnad från er finns det källhänvisningar.
Men precis som Sydsvenskan, iaf enligt mina skånska vänner, tillhör de mest inbitna försvararna av mångkultur, vänster, feminism och alla andra verklighetsfrånvända megafoner också de som sedan sticker huvudet i sanden när faktan otvetydigt pekar åt ett annat håll, väljer du också att bortse ifrån hur verkligheten ser ut.

Mina sämsta sidor är väl enligt mina kvinnliga bekanta även liktydliga med mina bästa. Men tror du att vet bättre än samtliga större människorättsorganisationer så är det ju bara engagera sig i dem.

Sen kan du förresten lägga ner det där med att blaja om mina bra respektive dåliga sidor. Vad är det för jävla trams. Hur gammal är du egentligen. Phfff, sandlådenivå, jag länkar fakta och du kontrar med att jag inte visar mina ”bästa” sidor. Fakta som du inte vill läsa, det är mycket enklare att shama sina meningsmotståndare än att få sina dogmer motbevisade
Jag reagerar starkt över att du fullständigt ignorerar de källor jag använt. Och inte nog med det, du hånar dem dessutom.
Baserat på vad? Dina känslor inför källorna?
Att du snackar om barnrumpefasoner i denna tråd är komiskt, när du själv träder in och uppför dig i stil med resten av idioterna här.
Citera
2019-11-06, 22:13
Medlem
Citat:
Nej, det här är inte från en lärobok i utvecklingspsykologi. Det är en anekdot från min vardag. Begrep du inte det? Däremot går det ju att koppla det till evolutionär psykologi. "Female intrasexual competition" kallas det.
Du förstår inte uttrycket skolboksexempel utan tror att det innebär exakt din lilla berättelse?
Tonåringar speciellt tjejer har en period i sitt liv då de "flirtar" med motsatta könet där de tror att det är riskfritt, företrädesvis sker detta mot någon som typ pappas kompis eller en lärare
Detta beteende har inget med att de skulle vara intresserad av mannen utan mer en övning för att pröva vad som fungerar som de sedan kan använda när de vill få den 18-åriga killen i grannhuset intresserad
Citera
2019-11-06, 22:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Typisk svensk kvinna. Du är lat och vill ha allt serverat.

Ja dina skittrådar lägger jag ingen tid på. Att man skulle hitta något av värde där är högst osannolikt.
Citera
2019-11-06, 22:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys

Och sen kan jag tillägga att du inte har bevisat ett skit!
Citera
2019-11-06, 22:15
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Gode GUD vilken fantasi ni två har.
Blanda inte in mig i det här!
Citera
2019-11-06, 22:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Och varför ska din vilja styra hur ofta och på vilket sätt andra har sex?

Nä det finns ngen större anledning att nån ska rätta sig efter mig än att jag ska rätta mig efter dem.
Citera
2019-11-06, 22:16
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Och sen kan jag tillägga att du inte har bevisat ett skit!
Viva la resistance?
Du är bara obstinat och inte så lite "holier than thou".
Lägg ner, vi är vuxna människor här.
Vi gillar att knulla, okej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in