Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Varför kan du inte citera det viktiga? Det var en jävla massa text.
"Tyckande från Sydsvenskan och Proletären"
Du visar verkligen inte upp dina bästa sidor här Djupfrys, förväntar mig mer än såhär av dig.
Du behöver bara läsa trådstarten, det är ju max 10 000 tecken.
För att sammanfatta och citera det viktigaste. Den motsäger allt du och proletären påstår, liksom Sydsvenskan men till skillnad från er finns det källhänvisningar.
Men precis som Sydsvenskan, iaf enligt mina skånska vänner, tillhör de mest inbitna försvararna av mångkultur, vänster, feminism och alla andra verklighetsfrånvända megafoner också de som sedan sticker huvudet i sanden när faktan otvetydigt pekar åt ett annat håll, väljer du också att bortse ifrån hur verkligheten ser ut.
Mina sämsta sidor är väl enligt mina kvinnliga bekanta även liktydliga med mina bästa. Men tror du att vet bättre än samtliga större människorättsorganisationer så är det ju bara engagera sig i dem.
Sen kan du förresten lägga ner det där med att blaja om mina bra respektive dåliga sidor. Vad är det för jävla trams. Hur gammal är du egentligen. Phfff, sandlådenivå, jag länkar fakta och du kontrar med att jag inte visar mina ”bästa” sidor. Fakta som du inte vill läsa, det är mycket enklare att shama sina meningsmotståndare än att få sina dogmer motbevisade