Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Du, jag är så jävla trött på att diskutera något som helst med kvinnohatande lågbegåvade män som dig så jag är helt ok med det.
Det skulle dock vara intressant att se om du kunde länka till ett enda av mina inlägg som är feministiskt.
Men då så, sköt du ditt liv och låt oss andra sköta våra liv i fred.
Om du till exempel går och shoppar i någon butik och "utnyttjar" någon stackars butiksanställd som givetvis skulle hellre vilja göra något annat än att expediera dig så inte fan lägger jag mig i det.
Varför ska du lägga dig i vad andra gör?
Jag säger det en sista gång. Jag har träffat cirka 100 eskorter, ingen har varit drogpåverkad och ingen har blivit tvingad till något. Det är rent trams...
Trots att jag har väldigt låga tankar om kvinnors intelligens så behandlar jag alltid kvinnor mycket bra. Skulle mig vara totalt främmande att verkligen utnyttja någon kvinna. Skulle ens 10% av allt bullshit som har stått i denna tråd stämma skulle jag aldrig någonsin sätta min fot hos någon prostituerad.
Sen får ni tro vad fan ni vill, jag vill bara upplysa vanligt folk att inte tro på all feministisk smörja som förs fram både i denna tråd och i media...