2019-11-05, 23:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ok så du väljer legalisera sexköp framför kastrering av män ingen vill ligga med frivilligt?
Nej din dumma fan, jag väljer kastrering av män som ingen vill ligga med frivilligt framför legalisering av våldtäkt som du föreslog.
Citera
2019-11-05, 23:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
De som inte vill bli hjälpta är omöjliga att hjälpa. Tror inte du vet vad du pratar om. Är det en anhörig så är det bästa du kan göra att slänga ut personen ur ditt liv. Hör dig för lite.

Nu handlar det inte om att slänga ut eller inte. Jag vet inte hur det står till med din lojalitet gentemot din familj och vänner, men jag hade aldrig slängt ut en familjemedlem eller bästa vän på gatan så länge den inte skadat mig eller ens potentiella barn.

Nu var det dock inte det vi pratade om utan huruvida det är rimligt att köpa sex av en heroinist och det är enligt mig oförsvarbart.
Citera
2019-11-05, 23:44
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Finns det inget fredligare sätt att hantera våldtäktsmän på?

Bordeller exempelvis?

Du förstår, i ett civiliserat samhälle bör man försöka lösa saker utan våld. Eller vad säger lilla fröken?

Vad anser du då, du upplyste? Kniv och pepparspray eller bordeller till våldtäktsmän?

Våldtäktsmän tillhör antagligen inte kategorin som går till bordellen ändå. Om vi tänker på vilket klientel som begår överfallsvåldtäkter så är det främst invandrare från Mellanöstern och Afrika, och dessa skulle knappast bli laglydiga bara för att det dök upp en bordell i staden.
Nästa kategori är psykopater och/eller sadister.
Dessa kommer inte heller välja bordeller.
Sen finns det kanske en liten grupp som går till bordellen istället för att våldta, men den gruppen är nog försvinnande liten.
Citera
2019-11-05, 23:59
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Våldtäktsmän tillhör antagligen inte kategorin som går till bordellen ändå. Om vi tänker på vilket klientel som begår överfallsvåldtäkter så är det främst invandrare från Mellanöstern och Afrika, och dessa skulle knappast bli laglydiga bara för att det dök upp en bordell i staden.
Nästa kategori är psykopater och/eller sadister.
Dessa kommer inte heller välja bordeller.
Sen finns det kanske en liten grupp som går till bordellen istället för att våldta, men den gruppen är nog försvinnande liten.

Du har doktorerat i ämnet hör jag.

Nej, psykopater och sadister väljer nog inte en bordell. Kvinnorna flockas ändå runt dessa män så varför skulle de gå till en bordell?

MENA-invandrare är ju inte kompatibla med något i samhället, så nej de passar nog inte in i bordellerna.

Men den lilla gruppen som är "försvinnande liten" ska de få smaka på
kniven och pepparsprayen istället då?
Citera
2019-11-06, 01:03
Medlem
hardusettminapas avatar
Klart att det var som jag mindes det:

Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag har heller inget emot att de genomgår en kemisk kastrering för att bli av med sina otillfredsställda lustar.

Citat:

Vad tycker du om att kemiskt kastrera alla män som ingen ändå vill ligga med? Betydligt billigare och mindre problem än att de ska gå till prostituerade.

Kemisk kastrering framför sexköp alltså.

Mina alternativ var:

1. Civila kvinnor ser till att sexuellt tillfredsställa män.
2. Legalisera sexköp.

Du tyckte inget av dessa var bra så du föreslog kemisk kastrering istället, framför BÅDE alternativ 1 och 2.

Citera
2019-11-06, 01:39
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Med pepparspray och kniv.
Spraya först, hugg, och fråga sedan.

Jag måste citera dig igen men jag blir ju nästan lite orolig när du säger så här. Att gå runt med kniv och pepparspray, hugga först och fråga sedan känns ju nästan lite samhällsfarligt..

Om du kombinerar detta med stark rädsla där du ser våldtäktsmän/hot bakom varje träd där inga finns så kan du ju själv förstå att det bara är en tidsfråga innan det spårar ur..

Vad tror du om saken?
Citera
2019-11-06, 06:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Klart att det var som jag mindes det:

Kemisk kastrering framför sexköp alltså.

Mina alternativ var:

1. Civila kvinnor ser till att sexuellt tillfredsställa män.
2. Legalisera sexköp.

Du tyckte inget av dessa var bra så du föreslog kemisk kastrering istället, framför BÅDE alternativ 1 och 2.

Ja, det var ett förslag på ett enklare och billigare alternativ som inte kräver att kvinnor ska offra sig och ligga med dem som ingen vill ligga med frivilligt eller bli lagligt våldtagna.

Problemet löst, inga otillfredsställda lustar och ingen behöver motvilligt ställa upp eller låta sig våldtas.

Senast redigerad av Ipsi 2019-11-06 kl. 06:53.
Citera
2019-11-06, 06:16
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Sexhandel mellan samtyckande och vuxna har inte mycket med anarki att göra. Det finns inget brottsoffer.

Du verkar sätta folks fria vilja i första rummet. Det är anarki.
Vill man knarka ska man få knarka, vill man sälja sina organ ska man få det osv.
Citera
2019-11-06, 06:20
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Måste man knarka för att sälja sex?
och de som faktiskt är missbrukare. Skall de springa runt och råna folk istället?
Skulle det vara bättre?
Det verkar som man måste det.

Den enda siffran jag hittade sa 90% av de brittiska hororna knarkar.
Citera
2019-11-06, 06:29
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Är du medveten om att UK är extremt generöst med council housing? I princip alla tonårstjejer som skaffar barn får automatiskt en social-bostad + bidrag.

2) Så det finns inga "kvinnor i utsatta lägen". De som säger att de är "utsatta" ljuger.

3) Tänk dig att du är Berta 46 år och du berättar för alla män i landet att det finns student-tjejer som särar på benen ni utbyte mot gratis hyra. Hur tror du att det får dig att se ut?

a) Så de måste säga att det handlar om "utsatta kvinnor som blir utnyttjade" annars kommer deras män att sparka ut dem samma dag.

1) Vad är det som jag förnekar? Folk som är trash kommer att göra trashiga saker oavsett vilken bransch de jobbar i. Det beror på låg IQ och har inget med sexhandel att göra.

a) Om de inte sålde sex hade de snattat eller rånat istället.

2) Det är inte Medelklass Malin som går på gatan och säljer sex för att få pengar till knark.

1 & 2. Ja, men det finns mer än en typ av utsatthet.

3. Jag vet inte vad du menar.

A) nej.

1 & a &2) 2. Ja, här har vi ett problem som behöver få lyftas. Det är tabu att prata om intelligens så länge den är under medel.
Men lösningen är inte att strunta i diskussionen, låta dem knarka ihjäl sig medan de säljer sin vagina till en massa knepiga män.
Citera
2019-11-06, 07:10
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, jag bär på enormt mycket förakt mot svenska kvinnor. Den känslan är helt befogad. Förakt är inte bara destruktivt, det kan också vara konstruktivt.

Jag drivs inte av en vilja att hitta en bra kvinna att gifta mig med, det har jag redan. Jag drivs heller inte av en vilja att bo i ett land bara för att kunna köpa sex lagligt där (även om det vore en liten del av kalkylen). Däremot drivs jag av principer. Den svenska kvinnan förstör allt som byggts upp under generationer, och det tänker jag och många med mig inte tolerera.

Synen på sexhandel är bara en liten del av ekvationen. Kan man inte låta samtyckande och vuxna knulla ifred från staten, så är man också kapabel till vilka totalitära metoder som helst. Sexhandeln är därför en viktig symbolfråga.

En annan sak som driver mig är att jag ser hur unga killar spottas på och diskrimineras av stat, media och samhälle. Jag som vuxen man kan klara det, men man drar sig inte ens för att ge sig på småpojkar. Denna utveckling drivs framförallt av kvinnor, som röstar i stor utsträckning för landets undergång. Nu får det fan i mig vara nog!

Vill svenska kvinnor ha krig med landets män så kommer de att få det. Det lär visa sig vem som kommer ut som vinnare och vem som kommer ut som förlorare i slutändan...

Mmmmm... Mer runkfantasier va? Det är bra lilla bubben, få ut dina frustrationer bara. Nästa lyckliga hora är säkert med på att spela feministisk krigsfånge!
Citera
2019-11-06, 07:16
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ja, det var ett förslag på ett enklare och billigare alternativ som inte kräver att kvinnor ska offra sig och ligga med dem som ingen vill ligga med frivilligt eller bli lagligt våldtagna.

Problemet löst, inga otillfredsställda lustar och ingen behöver motvilligt ställa upp eller låta sig våldtas.

Men män måste ju få vara män. Och en manlig känsla är att ibland få känna glädjen i att
förnedra/äga/kontrollera en kvinna sexuellt.

Vill du ta ifrån männen den berusande glädjen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in