2019-11-05, 23:08
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, din dumma jävla fan, jag framförde att ett ännu bättre alternativ än att legalisera våldtäkt, som var ditt förslag, var att kastrera alla de som ingen vill ligga med frivilligt.

Ursäkta mig, men nu noterar jag ett språkbruk här som inte speglar den högsta visdomen. Hur vore det om tänkte litegrann på hur du uttrycker dig?

Män som inte får sex riskerar hoppa på och våldta en kvinna när tillfälle ges, hur vill du hantera dem?
Citera
2019-11-05, 23:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Någon måtta på översitteriet och flum-samhället får det väl ändå vara? Hört talas om personligt ansvar?
Köper man sex och ångrar sig får man faktiskt leva med det.
Säljer man sex och ångrar sig får man leva med det.
...och tar man droger så får man banne mig skylla sig själv!

Visst bör man hjälpa folk som vill bättra sig, men då får de ta första steget själva.
(...och du hävdar att du INTE är en vänsterflummare....)

Drogmissbruk i form av heroin anser jag inte är något som helst flummande att vilja hjälpa människor med.
Jag tänker som så att ni som flamsar runt gällande detta antagligen är helt obildade inom ämnet.
Hur är det nånsin försvarbart att köpa sex av en människa som inte är vid sina sinnes fulla bruk?
Citera
2019-11-05, 23:11
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Män som inte får sex riskerar hoppa på och våldta en kvinna när tillfälle ges, hur vill du hantera dem?
Med pepparspray och kniv.
Spraya först, hugg, och fråga sedan.
Citera
2019-11-05, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Drogmissbruk i form av heroin anser jag inte är något som helst flummande att vilja hjälpa människor med.
Jag tänker som så att ni som flamsar runt gällande detta antagligen är helt obildade inom ämnet.
Hur är det nånsin försvarbart att köpa sex av en människa som inte är vid sina sinnes fulla bruk?

De som inte vill bli hjälpta är omöjliga att hjälpa. Tror inte du vet vad du pratar om. Är det en anhörig så är det bästa du kan göra att slänga ut personen ur ditt liv. Hör dig för lite.
Citera
2019-11-05, 23:16
Avslutad
Citat:
Ursäkta mig, men nu noterar jag ett språkbruk här som inte speglar den högsta visdomen. Hur vore det om tänkte litegrann på hur du uttrycker dig?

Hur vore det om du tänkte lite grann på din signatur och forumets regler?
Citera
2019-11-05, 23:20
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Hur vore det om du tänkte lite grann på din signatur och forumets regler?

Om du anser att jag ljuger om någonting så är du välkommen att påpeka det.

Du förstår Ipsi, sanningen är det som provocerar mest.
Citera
2019-11-05, 23:24
Avslutad
Citat:
Om du anser att jag ljuger om någonting så är du välkommen att påpeka det.

Du förstår Ipsi, sanningen är det som provocerar mest.
För min del kan du ljuga hur mycket du vill, så du får inga påpekanden om det av mig.
Citera
2019-11-05, 23:30
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
För min del kan du ljuga hur mycket du vill, så du får inga påpekanden om det av mig.

Jag utmanar dig Ipsi. Visa mig ett enda inlägg där du tror jag ljugit om något.
Citera
2019-11-05, 23:31
Avslutad
Citat:
Jag utmanar dig Ipsi. Visa mig ett enda inlägg där du tror jag ljugit om något.
Nä, behåll du dina utmaningar för dig själv. Ljug eller tala sanning, mig kvittar det.
Citera
2019-11-05, 23:33
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Nej, din dumma jävla fan, jag framförde att ett ännu bättre alternativ än att legalisera våldtäkt, som var ditt förslag, var att kastrera alla de som ingen vill ligga med frivilligt.

Ok så du väljer legalisera sexköp framför kastrering av män ingen vill ligga med frivilligt?
Citera
2019-11-05, 23:34
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Med pepparspray och kniv.
Spraya först, hugg, och fråga sedan.

Finns det inget fredligare sätt att hantera våldtäktsmän på?

Bordeller exempelvis?

Du förstår, i ett civiliserat samhälle bör man försöka lösa saker utan våld. Eller vad säger lilla fröken?

Citat:
Nä, behåll du dina utmaningar för dig själv. Ljug eller tala sanning, mig kvittar det.

Vad anser du då, du upplyste? Kniv och pepparspray eller bordeller till våldtäktsmän?
Citera
2019-11-05, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokachero
För att dom är avundsjuka på att horor får betalt för att ha det skönt

Om de inte hade behövt pengarna, känt sig tvingade, tänkt så låga tankar om sig själva så hade 99/100 inte sålt sex.

Hade de vunnit på lotto, så hade de slutat sälja sex om inte de hade ett destruktivt beteende.

De mår dåligt av det.

Hade du velat sälja dig till äckliga män med konstiga fetisher?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in