Citat:
Ursprungligen postat av
Notmyguru
Japp! Nu gäller det att snabbt tvätta bort den gamla ytliga flams-Bellan som dessutom pratade vitt och brett om hur hon manipulerade sina läsare via bloggen. Jobbigt att behöva krypa tillbaka till den lättlurade dumma skocken man tidigare gjort sig så lustig över. Nu gäller det att snabbt som attan blotta sin själ och visa djup och ödmjukhet.
Riktigt sorgligt att se hur snabbt den lättlurade skocken svalde det nya betet med hull och hår. Och klor och svans.
Om du med den "lättlurade skocken" menar kommentarerna på Bellsans blogg så finns det inget som bevisar att det är riktiga personer som skriver. Det har skrivits en del om kommentatorsfältet och det kan vara så att Bellsan själv eller någon av slavarna skriver kommentarerna. Titta på språket och innehållet.
På IG finns det uppenbart köpta följare och kommentarer.
Jag tror inte att den lättlurade skocken existerar i någon större utsträckning. Det mesta är fejk, precis som antalet besökare var fejk och kraftigt överdrivet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Notmyguru
EN vecka.
Sorry, my bad. Det skulle stå en vecka. Jag sitter och jobbar parallellt så jag hade inte huvudet på skaft. Ska skärpa mig. Utöver det har jag inte broderat ut något.
Ur Isabellas blogg 4 oktober "Nu är jag framme i Göteborg och jag ska vara här hela veckan och jobba härifrån. På torsdag så lanserar jag dock Löwengrip på Illum Bolighus i Oslo så vill ni komma och säga hej så gör gärna det"
Ur bloggen 3 oktober "Sedan åker jag faktiskt bort till Göteborg en vecka och ska jobba ”hemifrån” fast där"
Hennes egna ord. Eller åtminstone från hennes blogg.
Uppfattat

!
Edit: Tittade just på Bellsans IG. Där står hon påklädd samt sminkad och pratar om meetings in Gothenburg.
Dagen tillbringas inte i pyjamas