2019-11-05, 09:17
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Japp! Nu gäller det att snabbt tvätta bort den gamla ytliga flams-Bellan som dessutom pratade vitt och brett om hur hon manipulerade sina läsare via bloggen. Jobbigt att behöva krypa tillbaka till den lättlurade dumma skocken man tidigare gjort sig så lustig över. Nu gäller det att snabbt som attan blotta sin själ och visa djup och ödmjukhet.

Riktigt sorgligt att se hur snabbt den lättlurade skocken svalde det nya betet med hull och hår. Och klor och svans.
Folk är inte så dumma som vi tror, de är ännu dummare, detta har sagts tidigare och det gäller fortfarande.
Citera
2019-11-05, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag tror att Bella räcker åt Erik mer än väl, frågan är om Erik räcker åt Bella över tid.

Just sånt här snack gör att man inte orkar läsa dessa trådar längre.
Kan ni seriöst inte starta en egen tråd kring ämnet istället?
Citera
2019-11-05, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Japp! Nu gäller det att snabbt tvätta bort den gamla ytliga flams-Bellan som dessutom pratade vitt och brett om hur hon manipulerade sina läsare via bloggen. Jobbigt att behöva krypa tillbaka till den lättlurade dumma skocken man tidigare gjort sig så lustig över. Nu gäller det att snabbt som attan blotta sin själ och visa djup och ödmjukhet.

Riktigt sorgligt att se hur snabbt den lättlurade skocken svalde det nya betet med hull och hår. Och klor och svans.

Håller med dig helt.
Exakt såhär läser jag också av läget.
Hennes fans är så dumma att de låter henne komma tillbaka.
Fast att hon ansåg att de var för små för henne. Hon ansåg att pengarna i USA var viktigare.
Men nu när hon kryper tillbaka så sitter de dumma fansen där och applåderar henne.
Tala om att en del människor är korkade.
Citera
2019-11-05, 10:27
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drink2drinks
Håller med dig helt.
Exakt såhär läser jag också av läget.
Hennes fans är så dumma att de låter henne komma tillbaka.
Fast att hon ansåg att de var för små för henne. Hon ansåg att pengarna i USA var viktigare.
Men nu när hon kryper tillbaka så sitter de dumma fansen där och applåderar henne.
Tala om att en del människor är korkade.

Jag har inte sett henne håna sina fans. Kan du peka ut var hon hånat sina fans?

"Sverige är för litet för mig" räknas inte riktigt dit.
Citera
2019-11-05, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxaria
Isabella påstår att hon valt att ställa upp på intervjun pga att det sprids så mycket rykten just nu.

Hmm...det är ju hon själv som lägger upp för rykten genom att prata(skriva) i gåtor. Hade hon varit öppen från första början med VAD egentligen den påstådda krisen innebär så hade det ju inte gått en massa rykten.

Så istället för att känna att hon MÅSTE ställa upp på intervjun så hade hon lika gärna kunna skriva ut på bloggen vad det är som försigår egentligen.

Med en intervju kan hon ju iofs "styra journalisterna" dit hon vill som hon själv tycker sig vara väldigt bra på

Hon hade inte ens behövt en intervju. Hon kunde skrivit ner saker på hennes blogg.
Citera
2019-11-05, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo

Hon har själv erkänt att hon borde fokuserat på Sverige och Norden.
Hon skrev detta själv.
Hennes fans är ju hela hennes grund. Det är fansen som köper produkterna.
Marknaden är fans. Det finns liksom inget annat.
Citera
2019-11-05, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo

Många som arbetar nära henne har ju efteråt gått ut och berättat att hon är fejk.
Att hon lurar läsarna. Hon ljuger om allt möjligt.
Gör man det så har man noll respekt för fansen.
Då är man en bedragare.
Hennes fans är korkade människor som sväljer allt.
Det är min vy.
Citera
2019-11-05, 10:53
Medlem
Finns det någon indikation på att Löwengrip tar del av och läser allt som skrivs om henne här på FB..?
Citera
2019-11-05, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drink2drinks
Många som arbetar nära henne har ju efteråt gått ut och berättat att hon är fejk.
Att hon lurar läsarna. Hon ljuger om allt möjligt.
Gör man det så har man noll respekt för fansen.
Då är man en bedragare.
Hennes fans är korkade människor som sväljer allt.
Det är min vy.
Hon säger det ju själv. Klart hon är ”fejk”, klart hon lurat läsarna. Det är ju självklart, även om hon inte varit öppen med det själv. Men vad spelar det för roll? Hon är en källa till underhållning för folk. Tror inte ”sanningen” är särskilt relevant för folk som läser henne på ett ickeironiskt sätt.
Citera
2019-11-05, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Hon säger det ju själv. Klart hon är ”fejk”, klart hon lurat läsarna. Det är ju självklart, även om hon inte varit öppen med det själv. Men vad spelar det för roll? Hon är en källa till underhållning för folk. Tror inte ”sanningen” är särskilt relevant för folk som läser henne på ett ickeironiskt sätt.

Fast det du skriver stämmer inte. Hennes fans som köper hennes produkter gör ju inte det för att driva.
De litar ju på henne. De tror på sagorna.

Att bedra folk är fortfarande att bedra.

Men hennes marknad minskar. Hon tjänar inte pengar på produkterna, fansen sviker.
Hon ljög också om antalet läsare. Hon skrev att hon hade 1,5 miljoner unika läsare.
När media nyligen skrev om detta, så raderade hon detta i profilen på Instagram.
Företagen är också förbannade på henne och känner sig lurade. Finns en artikel om detta.
Citera
2019-11-05, 11:09
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Folk är inte så dumma som vi tror, de är ännu dummare, detta har sagts tidigare och det gäller fortfarande.

Jag är mest förvånad att hon någonsin fått följare det hon skriver är ju ingenting intressant men det är klart det finns gott om idioter som följer andra idioter.
Citera
2019-11-05, 11:23
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Finns det någon indikation på att Löwengrip tar del av och läser allt som skrivs om henne här på FB..?

Självklart läser hon allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in