2019-11-04, 15:59
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Nej, givetvis tror du inte på det.
Du tror ju inte på någonting som
skulle kunna ses som negativt om LW.

Sedan när har kort intro med faderskap
att göra?

Det är väl inte mycket mer magstarkt
än att hon enligt andra uppgifter hade en
intim relation med honom 2012-2018?

Hon kanske kom över för att gratta dom den 30/7-2005 och då liksom hände det?
Och låtsades hon som ingenting, utan fortsatte att vara gift med UW och födde barnet nästan på dagen 9 månader efter att de flyttat in, den 15/5-2006.

Sedan var hon helt skrupulös och vigde paret 2008?

Nä, det tror jag verkligen inte.
Inte en sekund.
Citera
2019-11-04, 16:02
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Hon kanske kom över för att gratta dom den 30/7-2005 och då liksom hände det?
Och låtsades hon som ingenting, utan fortsatte att vara gift med UW och födde barnet nästan på dagen 9 månader efter att de flyttat in, den 15/5-2006.

Sedan var hon helt skrupulös och vigde paret 2008?

Nä, det tror jag verkligen inte.
Inte en sekund.

Nej, det är klart att du inte tror på det.
LW hade ju så stark karaktär och så hög moral.
Hon skulle ju aldrig ha gjort något sådant.
Citera
2019-11-04, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Nej, givetvis tror du inte på det.
Du tror ju inte på någonting som
skulle kunna ses som negativt om LW.

Sedan när har kort intro med faderskap
att göra?

Det är väl inte mycket mer magstarkt
än att hon enligt andra uppgifter hade en
intim relation med honom 2012-2018?

VET du när och att dom inledde en intim relation?
Ingen har hittills kunnat lämna något svar på det.

Så HUR vet du det?
Citera
2019-11-04, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Tack för att du tar dig tid och som du säger ett stort tack till letsdoit! Tyvärr har jag inte satt mig in i geocachingen, och det kräver både tid och tankearbete att hänga med i svängarna. Känns förargligt att jag inte gjorde det från början, men vi har haft det förspänt med inlägg från Gil Grissom och några andra, så det har känts lite överflödigt.

Själv begriper jag inte hur du kan se att bokstavskombon är nära varandra, men litar på dig/er. Vad jag förstår misstänker du att SD felloggat dag till februari- 18 istället mot mars -18 då Speedlinkan cachade LWs cach Skrikarboa.

En tanke bara, SD kan väl inte veta när Speelinkan ger sig ut i spåren? Först efteråt när Speedlinkan har loggat väl?

Med tanke på att cachen besöks sällan, är det lite märkligt att remsan sedan plötsligt saknas?

Visserligen kanske SDs granne har på eget bevåg kollat in cachen om hon numera är lite mer varm i kläderna och då sett den sista loggningskommentaren att loggremsa saknades.

Ja, nu ser man kanske ugglor i mossen, men kanske SD hade en tanke med det hela och såg till att den avslöjande loggremsan försvann?

Grannen K*aroline borde varit lite mer försiktig. Jag har lite svårt att förstå att man inte tar det lite lugnt med en mordmisstänkt granne, hur trevlig han än verkar.

Undrar vad de tänker nu?

Grannen KSB skrev Jag fick höra att loggremsa saknades och har lagt i en ny!

Kanske bättre för SD med en hjälpreda som inte haft lika mycket insyn som JG?
Citera
2019-11-04, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna

Han har redan en ny adept att lära upp, jojo.
Citera
2019-11-04, 17:13
Medlem
Snor-Johans avatar
Att Lenas liberalare livsstil började efter sortin från den sista församlingen (det var väl fler församlingar hon fick lämna?) är inte så sannolikt utan var nog , som någon påpekat, säkert anledingen därtill.

F.,övr körde hon väl vidare (efter sortin) tills hennes förtroende som pastor var förbrukat. Att pastorn (och ingen annan) satt en ordentlig Knutby-touch över detta galna trio-spektakel är svårförbisett .
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-11-04 kl. 17:21.
Citera
2019-11-04, 17:17
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna

Usch, jag anar vem som hon fått höra det av .
Ganska obehagligt.
Citera
2019-11-04, 17:25
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Det är nog inte många som visste om minnessidan, många har skrivit på geocaching. Och många har lämnat ljus och blomma på plats.
Har varit på plats en gång, i somras, men känt .. att det inte är där hon vill att vi minns henne. Jag lovar att åka upp till hennes älskade Falkaberget och tända ett ljus på allhelgona.

Det verkar som en av LW's cacher vid Falkaberget behöver omgående underhåll. Nästan så man undrar om någon med avsikt öppnat och slängt ut behållaren, av de senaste loggarna att döma?

https://www.geocaching.com/geocache/GC6JV8N_falkalagret

Hoppas någon geocachare har vägarna förbi och kan fixa till den vid tillfälle.
Citera
2019-11-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Att Lenas liberalare livsstil började efter sortin från den sista församlingen (det var väl fler församlingar hon fick lämna?) är inte så sannolikt utan var nog , som någon påpekat, säkert anledingen därtill.

F.,övr körde hon väl vidare (efter sortin) tills hennes förtroende som pastor var förbrukat. Att pastorn (och ingen annan) satt en ordentlig Knutby-touch över detta galna trio-spektakel är svårförbisett .
Blev hon utesluten pga livsstilen?
Citera
2019-11-04, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Det verkar som en av LW's cacher vid Falkaberget behöver omgående underhåll. Nästan så man undrar om någon med avsikt öppnat och slängt ut behållaren, av de senaste loggarna att döma?

Kanske är någon i team D som farit runt och trashat cacher. Remsa fattades ju t ex på Skrikarboda, Minis cache var borta och flera till har varit åverkan på.
På den här cachen står båda loggade, men jag tror att SD varit där ensam... med cacheägaren....
Citera
2019-11-04, 17:41
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

Utkastad och öppnad skriver Fam Kung.
Är det inte märkligt? Ytterligare en av LWs cacher som är förstörda.

Eller är det vanligt att sådant händer?

Hoppas någon av hennes vänner kan fixa det, typ Lag Amie som varit där några månader innan?
Citera
2019-11-04, 17:42
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan

januari 11, 2008

”De flesta som känner mig skulle nog beteckna mig som rejält liberal (teologiskt, alltså, knappast politiskt!) för att vara kristen och dessutom pastor till både utbildning och yrke. På somliga besökare som läser vad jag skrivit på bibelsajten.nu reser sig håren, och de verkar undra om jag köpt min pastorskrage på postorder och hur jag fortfarande kan få ha kvar den, eftersom de tycker att svaren jag ger knappast kan räknas som särskilt renlärigt kristna. Vid ett samtal under mitt första studieår på Teologiska Högskolan i Stockholm tittade en from elev från Götabro bibelskola på mig med stora ögon och sa lika uppriktigt som förundrat att det var första gången hon träffat en liberalteolog. Vi fick nog båda våra fördomar om den andra skolan bekräftade den gången. Jag tog kommentaren som en komplimang. Sedan dess flera än hon uppfattat mig som högst okonservativ och närmast hädisk.”

http://iloapp.wesstrom.se/blog/lena?Home&post=28
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in