2019-11-04, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettoknopp
Någon som vet om det kommer in någon ny denna vecka? Och vem?

Citera
2019-11-04, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing

Citera
2019-11-04, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petitesser
Han kanske har svårt att se sina egna brister (:

Så det är Jesper himself alltså. Lite vad jag var inne på.
Citera
2019-11-04, 15:23
Medlem
Catpeoples avatar
Nej, jag gillar verkligen inte Nina. Hon visar inte några bra sidor. Så mycket dubbelmoral. Hon är så fruktansvärt osäker och det är hemskt att se hur mycket hon tofflar och svansar efter en kille som inte vill ha henne och som lämnade henne för att kunna åka till PH och ligga runt. Jag FÖRSTÅR inte varför alla tjejer tycker att Nina är grym, stark och full av ”girl power” när hon sitter och gråter och lipar i tv och skriker på andra tjejer pga hennes vidriga ex.
Citera
2019-11-04, 15:41
Medlem
Usch jag tycker Nina är riktigt obehaglig! Undrar varför hon åkte till ex on the beach? Undrar om det var för att " locka" Marcelo? En tanke bara då hon vet att han gillar att ställa upp i tv program och verkar sällan tacka nej. Vidrigt beteende om det stämmer att hon slagit och tagit strypgrepp på Marcelos nya flickvän och sambo Emilia Wahlund vilket jag tror på. Jag gillade Nina förut och följde henne på youtube där hon berättade att hon varit mobbad i skolan, men nu.... nä jag gillar inte henne längre.
Citera
2019-11-04, 16:21
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jag har svårt att se några som helst positiva egenskaper hos Nina och Josie. Sjukt att man kan bete sig så där när man är 30+.
Citera
2019-11-04, 17:32
Medlem
Tragiskt att Nina sitter och gråter i ett av sina youtube klipp över att hon blev mobbad i skolan och sen mobbar hon själv.
Citera
2019-11-04, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Jag har svårt att se några som helst positiva egenskaper hos Nina och Josie. Sjukt att man kan bete sig så där när man är 30+.

Ja, är dom for real? Båda skälller ut Camilla trots att båda två är precis lika betuttade i honom som hon är... helt vrickat. Nina måste lida av någon störning alltså.
Citera
2019-11-04, 17:53
Medlem
Nina och Josie är ju på riktigt läskiga. Riktigt obehagliga typer. Kröp under skinnet på mig när de manipulerade och ”gaslightade” Camilla.

Hur lågt kan man gå? När går produktionen in? Krävs det att en hel grupp mobbar en person eller stoppar de inte ens där?
Citera
2019-11-04, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Nina och Josie är ju på riktigt läskiga. Riktigt obehagliga typer. Kröp under skinnet på mig när de manipulerade och ”gaslightade” Camilla.

Hur lågt kan man gå? När går produktionen in? Krävs det att en hel grupp mobbar en person eller stoppar de inte ens där?

Produktionen vill ju ha detta... Marcelo och hans harem av psykiskt instabila tjejer som kaozar totalt. Enjoy the show.
Citera
2019-11-04, 20:22
Medlem
Ja alltså man har ju stört sig på Camilla och hennes blindhet för Marcelo (och jag tycker fortfarande det är helt bisarrt att hon föll för honom trots att hon "har sett vad han har gjort på tv") men man tyckte ju duktigt synd om henne idag.

Nånstans är ju Nina ändå medveten om att Camilla egentligen bara gör om hennes misstag men hennes relation med Marcelo är för färsk för att hon ska ha nån distans till det och därför snear hon sönder på Camilla istället. Men ja, asså svagare och mer osäker tjej får man ju leta efter när hon åter igen verkligentigger till sig ett ligg med Marcelo. Fattar fan inte hur han lyckas få tjejer så fullkomligt jävla förblindande av honom. Hur kan samtliga hela tiden köpa hans bullshit?

Han säger ju till alla att de är speciella och försöker få dom att känna sig speciella och alla bara köper det? Menar kom igen, framförallt Camilla dåra som inleder hela jävla säsongen med att statea att hon sett hur han varit mot tjejer i tidigare säsonger men ÄNDÅ faller pladask och tror att hon är speciell? Jag menar... Hur blir det så? Hur? kommer fan aldrig att förstå det. Är ju bara skådespeleri och manipulation från hans sida men ingen verkar ha nog med självinsikt för att fatta det. Vilket är... Sjukt.
Citera
2019-11-04, 20:22
Medlem
Mommis avatar
Hur mycket ragi var det inte i det här avsnittet? allt är så förutsägbart när inte deltagarna are for real, självklart blir det jepse eller morcell som vinner. hela jävla programmet är ju uppgjort. tur att grannländer skickar bättre PH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in