2019-11-02, 11:21
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
Spelar väl ingen större roll, var väl mest nakna killar samt att det finns betydligt enklare sätt att få se naket på om man nu söker det.

Norska säsongen var bra spel vilket är roligare att se på enligt mig

Självfallet, är ju bara en googling bort. Men det är viasat som producerar båda två, märkligt att det är sådan skillnad. I den svenska är det tuttar i varje avsnitt och tja, det är ju trevligt.
Citera
2019-11-02, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Nina skulle behöva en psykolog. Helst i minst 8 timmar dagligen under åtminstone 5 år.

Hon skulle nog behöva någon sorts hjälp, ja! Naturligtvis borde hon aldrig blivit antagen till Paradise Hotel. Förbaskat så tråkigt programmet blev sedan hon kom med.

Men den som behöver en psykolog på riktigt är Camilla Skalleberg. Hennes sätt skrämmer mig.

Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Josie verkar också lida av grav hjärncellsbrist.

Nja, du får tänka på att hon inte är någon hjärnforskare direkt.. men inte dummare än någon annan i huset. Dock kanske man borde vara lite mer vuxen om man fyllt 30 år, jag vet inte.
Citera
2019-11-02, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CRFRP
Hon skulle nog behöva någon sorts hjälp, ja! Naturligtvis borde hon aldrig blivit antagen till Paradise Hotel. Förbaskat så tråkigt programmet blev sedan hon kom med.

Men den som behöver en psykolog på riktigt är Camilla Skalleberg. Hennes sätt skrämmer mig.

Nja, du får tänka på att hon inte är någon hjärnforskare direkt.. men inte dummare än någon annan i huset. Dock kanske man borde vara lite mer vuxen om man fyllt 30 år, jag vet inte.

Garanterat sub 90 IQ på både Josie och Skallen.
Citera
2019-11-02, 21:20
Medlem
Hunden007s avatar
hade ju inte spelat nån stor roll vem theo ställts sig bakom.

Camilla hade ju ändå valt bort adam.
Citera
2019-11-02, 21:26
Medlem
Hunden007s avatar
ja nina ser ut som en idiot.

hon inser väl och har ångest över vad som hänt. skiter i att hon åker till ex on the beach men tror hon stängde sin socialla medier så hon skulle slippa hat.
Citera
2019-11-02, 21:28
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Självfallet, är ju bara en googling bort. Men det är viasat som producerar båda två, märkligt att det är sådan skillnad. I den svenska är det tuttar i varje avsnitt och tja, det är ju trevligt.

Mjo, det har du rätt i. Men var det inte mest fokus på killarnas kön i norska då minst 2 där sprang runt nakna var och varannat avsnitt. Kan knappt komma på ett tillfälle där en tjej behövde cover i norska
Citera
2019-11-03, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Garanterat sub 90 IQ på både Josie och Skallen.

Nja, jag tror inte det. Hon är lite obildad och omogen men det är inte samma sak som att ha låg IQ.
Citera
2019-11-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
hade ju inte spelat nån stor roll vem theo ställts sig bakom.

Camilla hade ju ändå valt bort adam.

Theo immun med Nina

Adam bakom Nathalie

Fimpen + Mehdi bakom Erica

Mehdi hade rykt
Citera
2019-11-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CRFRP
Nja, jag tror inte det. Hon är lite obildad och omogen men det är inte samma sak som att ha låg IQ.

Lite och lite...
Citera
2019-11-03, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xolium
Theo immun med Nina

Adam bakom Nathalie

Fimpen + Mehdi bakom Erica

Mehdi hade rykt

Aldrig att Fimpen hade gatt med pa att stalla sig bakom Erica, snarare Adam plus Mehdi bakom Erica.
Citera
2019-11-03, 21:13
Medlem
fettoknopps avatar
Någon som vet om det kommer in någon ny denna vecka? Och vem?
Citera
2019-11-04, 11:00
Medlem
ollepolle90s avatar
Är detta sista eller nästsista veckan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in