2019-10-30, 20:48
Medlem
Ganonitos avatar
Nina måste ju vara den mest patetiska människan genom världshistorien.
Citera
2019-10-30, 20:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
Att dom inte fick tävla om immunitet, samt att dom missade en dag av spelet.

Ja. Wow vilken förlust. Speciellt när de har alla tjejer utom en på sin sida. I tidigare säsonger så har de mördade/kidnappade etc åkt ut när utredaren misslyckats med sitt uppdrag, men såklart att produktionen ändrar spelreglerna bara för att det var Jesper och Marcello. Så äckligt jävla riggat.
Citera
2019-10-30, 21:19
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ja. Wow vilken förlust. Speciellt när de har alla tjejer utom en på sin sida. I tidigare säsonger så har de mördade/kidnappade etc åkt ut när utredaren misslyckats med sitt uppdrag, men såklart att produktionen ändrar spelreglerna bara för att det var Jesper och Marcello. Så äckligt jävla riggat.

Jag tror de vill ha någon som droppar kulan bara. De skiter nog i resten.

Dock hade jag tyckt de var roligare om de slängde in en eller två stycken alfahanar som kunde ställa till det lite för Jesper och Marcello.
Citera
2019-10-30, 21:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Jag tror de vill ha någon som droppar kulan bara. De skiter nog i resten.

Dock hade jag tyckt de var roligare om de slängde in en eller två stycken alfahanar som kunde ställa till det lite för Jesper och Marcello.

Så länge som majoriteten av tjejerna är på Marcello och Jespers sida så spelar det ingen roll hur många killar som går emot Jesper och Marcello så länge det inte kommer en tvist. Produktionen hade chansen nu med vilda västern-veckan, men såklart så fick Jesper och Marcello komma tillbaka som om inget hänt fast sheriffen misslyckades. Inte ens en omröstning om vem av de två som fick stanna.
Citera
2019-10-30, 21:36
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
I nästa veckas avsnitt så verkar det bli BRÅK, och som Erika säger så älskar jag drama
Iallafall verkar som Josie skriker på Nina när hon säger "Ger du mig skit för min ålder?", observera dom långa rosa naglarna som Nina har samt det lilla fingret man ser från personen Josie skriker på.

Btw, hoppas snart att detta händer;
1. Nina går runt på sin pedestal och är taskig, hon lackar på Erika.
2. Erika skiter i vad PHs psykolog sa och verkligen bryter ner Nina.
3. Nina gråter i ett helt avsnitt och inte ens Marcelo kan trösta henne för han vet att Erika har rätt.
4. Nina åker i parcermonin samma vecka samtidigt som hon lackar på Erika, vilket gör att hon ser ännu galnare ut i tv.
5. Erika is bae now.
Citera
2019-10-30, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
Asså marro snackar ju aldrig illa om någon. Inte ens bakom stängda dörrar.
Tom adam snackar mer skit om folk.

Han e så skum marro.

Ändå får han mest skit av alla deltagare på sociala medier.

Framförallt av tjejer som kallar honom genomvidrig, äcklig, manshora osv.
Citera
2019-10-30, 21:54
Medlem
Ah men alltså PÅ RIKTIGT.

"De bortrövade förlorar ännu mer tid och får inte komma tillbaka för än till parceremonin". Då tänker man ju att ok, skumt att de kommer undan så lätt men de har åtminstone ingen aning om hur snacket har gått och blir något mer osäkra vid parceremonin. Men nej juste, är ju så totalriggad jävla produktion så de får komma tillbaka TIMMAR innan parceremonin så att de hinner bli uppdaterade på allt som "de har missat genom att vara bortrövade".

Asså så jävla genomvidrig produktion. Jävla nollor som sitter och styr, det har ALLT att lära från danska och norska produktioner som är ljusår bättre. Fan patetiskt dåligt. Hade det varit två andra som hade blivit bortrövade hade de minst en av dom fått lämna i nån omröstning. Men när det är Marcelo och Jesper så då jävlar görs det undantag. Vidrigt.

Sen ah, Nina har ju 90% av programmet. Man får ju sår i öronen av att höra henne kacklandes i synk hela jävla tiden. Sen nu har jag ännu svårare att känna sympati för henne för hon beter sig så jävla illa även när det inte rör tjejer hon är svartsjuk på. Fan hennes hets mot Theo om att de har hållit på när han uttryckligen sagt att han har ångest för det, sen så förbjuder hon honom samtidigt från att berätta för Marcelo? Då är man ju helt jävla sönderpsykad, trycker ner honom för att han mår dåligt av hennes "skämt" men när han vill vara ärlig mot Marro så får hon ett jävla utspel.

Nej hon borde fan åkt hem innan hon ens checkade in. Man kan inte skylla en sån personlighet på att hon bara mådde dåligt där. Upplevde samma översittarvibbar redan i förra säsongen. Klart det förstärks av att hon är helt trasig men ja som sagt, hon har ett eget ansvar för situationen hon har hamnat i.
Citera
2019-10-30, 22:15
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Ändå får han mest skit av alla deltagare på sociala medier.

Framförallt av tjejer som kallar honom genomvidrig, äcklig, manshora osv.

Men han är ju en "manshora"😆
Citera
2019-10-30, 22:26
Medlem
Förövrigt funderade jag också på hur jävla korkat det var av Adam att ställa sig bakom Nina? Tycker det var tråkigt som fan att han fick lämna men är ju inte det minsta förvånad att Nina inte valde honom. Men ah, var ju svårt läge för Adam också, enda andra alternativet hade varit om Theo tog Nina och Adam ställde sig vid Erica, men man vet ju fan aldrig med henne heller - hon hade kanske inte heller valt Adam.

Sjukt jävla tråkigt att han åkte och svinen M och J kan fortsätta att glida på produktionens jävla räkmacka och J kan fortsätta leva i tron om att allt är tack vare honom. Det är snarare M's manipulativa förmåga att binda tjejerna och produktionens extrachanser till dom hela tiden som hjälpt dom kvar.

Får Adam inte en chans att komma tillbaka så är det svart på vitt hur jävla riggad den här värdelösa produktion är.
Citera
2019-10-30, 22:26
Medlem
Ni som tycker allt är riggat till Jeppe o Marcelo’s fördel, håller med till en viss del.

Att skicka in båda tillsammans kanske är klokt i underhållningsyfte men pisstråkigt spelmässigt.

Två tajta polare som varit med innan och fått B-kändisstatus samt har lätt med tjejer. För enkelt.

Sedan har vi då ett gäng viljelösa våp kvinnliga deltagare (förutom kanske Jennifer och Erica) som gör ALLT grabbarna säger och saknar självbevarelsedrift. Vill de stanna hade de hoppat av tåget och hittat en stabil partner för 1-2 veckor sedan.

Finns inga manliga deltagare som har vad som krävs för att leda en andra pakt. Adam har det grundläggande men saknar bollar eller viljan att köra hela vägen, synd.

Hade en manlig deltagare á la Adrian Montin spelat mot Marcelo och Jesper skulle inte allt gå deras väg.

Ingen förutom Theo har försökt på riktigt påverka tjejerna genom säsongen! Adam ber snällt och Paulo sa väl i princip nada o ställde sig bredvid sin polare för att åka ut med ”stil”.

Klaga inte på att själva spelet är riggat. Det är castingen som varit värdelös om man skall se till spelet. Nog har det varit mkt underhållande drama.
Citera
2019-10-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Sen ah, Nina har ju 90% av programmet. Man får ju sår i öronen av att höra henne kacklandes i synk hela jävla tiden. Sen nu har jag ännu svårare att känna sympati för henne för hon beter sig så jävla illa även när det inte rör tjejer hon är svartsjuk på. Fan hennes hets mot Theo om att de har hållit på när han uttryckligen sagt att han har ångest för det, sen så förbjuder hon honom samtidigt från att berätta för Marcelo? Då är man ju helt jävla sönderpsykad, trycker ner honom för att han mår dåligt av hennes "skämt" men när han vill vara ärlig mot Marro så får hon ett jävla utspel.

Nej hon borde fan åkt hem innan hon ens checkade in. Man kan inte skylla en sån personlighet på att hon bara mådde dåligt där. Upplevde samma översittarvibbar redan i förra säsongen. Klart det förstärks av att hon är helt trasig men ja som sagt, hon har ett eget ansvar för situationen hon har hamnat i.

Håller med. När hon säger till Theo, ”du borde inte hållit på med mig om du ska ha ångest efteråt” fast hon själv gjorde samma sak ... Det var ju hon som inte ville att Marcelo skulle veta. Och sen blir hon sur för att Theo är ”för känslig” ... Lite dubbelmoral.

Tyckte också hon hade översittarvibbar förra gången hon var med, så nej allt kan ju inte skyllas på att hon mådde dåligt den här gången. Man tappar ju bara mer och mer sympati för henne för vartenda avsnitt som går, man kan inte bete sig hur som helst och skylla på att man mår dåligt varje gång. Tröttnat rejält på henne, hon skapar bra drama men jag mår fan inte bra av att se eller höra henne
Citera
2019-10-30, 23:35
Medlem
Nina skulle behöva en psykolog. Helst i minst 8 timmar dagligen under åtminstone 5 år.

Josie verkar också lida av grav hjärncellsbrist.

Som någon annan skrev, rätt sjukt att Erica kanske är den stabilaste tjejen i huset nu. Det vill inte säga lite. 😀

Underhållande säsong är det hur som helst, även om jag så klart har stört mig på Ariba-dvärgen sedan dag 1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in