Nu är jag för feg för det
men jag står givetvis bakom dig om dom är dumma mot dig. De lärda i min by har sagt:Kvinnan behöver inte ta något ansvar i sängen utan allt ansvar vilar på mannen då mannen måste lära sig att ta hänsyn till kvinnan p.g.a av sin medfödda brutalitet och våldtäktsbenägenhet.
Om det sedan eventuellt står konstiga saker i lagboken behöver man inte bry sig om. Sådana sidor bör man riva ur och elda upp i så fall.
Citat:
Men visst håller du med om att både Ipsis, Jennys, adinas och även dina inlägg påverkar allmänbildningen positivt. Man känner sig liksom upplyst när man lyssnar på er.
Titta bara på detta allmänbildande och upplysande videoklipp Jenny9 postade.
https://www.youtube.com/watch?v=9EKqDCFcIck
"Me so horny"
"Me so horny"
Har tittat 38 gånger nu på detta klipp. Undrar hur mycket min allmänbildning har ökat tro..
Citat:
Man kanske kunde göra så att bara kvinnor som skaffat barn får rösta. Vad tror du om det?
De lärda där jag bor har sagt att kvinnor utan barn har.. hmm.. en smula begränsat förstånd. De fokuserar inte lika mycket på trygghet för sina barn och då röstar de på partier som lovar spänning och äventyr till de uttråkade kvinnorna vilket kan skapa viss instabilitet i samhället.