2015 vann Djokovic som bekant ATP-racet och slutade som världsetta. Poängavståndet till snubben på andraplatsen (Murray): 7640 poäng.
Sug på den.
Tänkte bara det var värt att påminna om det. Mer än 7000 jäkla poäng, ofattbart.
Annars hoppas jag att Medvedev och Tsitsipas äntligen sätter permanent stopp för Big 3. Börjar bli trött på dem. Nuförtiden är de ju aldrig friska/i form samtidigt, så istället växlar de om med att dominera resten av fältet.