Citat:
Ursprungligen postat av
Medimera
Fy fasiken vad tråden har spårat ut pga några av er som spekulerar hej vilt!
Lite tankar om Len*a trots att jag inte kände henne.
När jag ser på bilderna på henne ser hon så levande, sprudlande ut och jag ser en lycklig kvinna i sina bästa dagar. Man kan se det i varje bild och hennes ögon kan inte ljuga.
Hon verkade vara otroligt trevlig och jag hade mer än gärna varit vän med henne.
Jag kan inte se något dominerande eller bestämdhet över henne som vissa vill påstå trots att de inte ens kände henne.
Fy skäms säger jag bara hur ni kan gotta er i spekulationer om hur hon sviker vänner mm.
Tror aldrig att hon gjorde det.
Glorian börjar om med sitt skitprat om Len*a igen, vi vet vad du tycker så nu tycker jag att du tar ett kliv tillbaka. Kom inte och be om ursäkt när FUP kommer, då får du dra härifrån.
Snoris är som Snoris är, .... När FUP kommer Snoris, så tycker jag att du också drar ifrån tråden. Det är knappt en handfull personer här som tror på vad du säger och vad du uttrycker i ditt hat. Du kände inte Len*a? .... Mja vi får väl se. Kom inte sen och be om ursäkt som du gjorde ang LWs son.
Usch och fy vilka veklingar det finns här. Ni Sitter här och gömmer er bakom skärmen och tror att ni kan spekulera om vad som helst om en person när den är död.
Skitstövlar!
Du är ju inte ens moderator så varför tror du dig kunna bestämma vem som skriver i tråden.
Redan tidigt i tråden så skrev någon som sade sig ha jobbat med LW att det var den mest självupptagna människa hen träffat.
Jag vet inte vad du har för inställning till begreppet "dominerande" men om du läser redogörelser i media om den nedlagda misshandelsanmälan så blir du varse att den hade sin upprinnelse av att hon vägrade gå ur bilen när SD inte ville följa med in på fika eller prata utan ville hem och sova. Hon återger själv händelseförloppet som sådant i förhören enligt motiveringen till avskrivningsbeslutet.
En skitstövel kan också vara en person som påstår att någon hotat fast denne inte ens ids anmäla det.