2019-11-03, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvittne
Dags att säga vem det är kanske ?

Flamur=flaggan alban tidigare bosatt i Malmö flyttade till Holland/Rotterdam
Dani judens sa kallade narco kompanjon

Flamur är en pank alban som älskar att synas och älskar att skryta. Jag minns när han krita gång på gång av tamer och andra killar i stan. Han sålde även sin syster till en annan alban från Danmark.

Flamur och eboy skickar hasch till Sverige via Rotterdam. Men flamur bränner pengarna lika snabbt.
Citera
2019-11-03, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Jag vet jo personligen att han har kontakt med den riktiga italienska maffian, hahah kasse hit o dit? Killen hämtar 100tals kassar när han hämtar, märks du lever på nätet och har ingen insyn i verkligheten. Dani sitter på hundratals miljoner grabben. Dani är en av dom större aktörerna i europa tack vare sitt kontakt nätverk han har byggt upp genom att alltid vara korrekt men fuckar man med han så slår han ut dig omedelbart. Han är bland dom sista på denna jord jag hade velat få emot mig, killen har så sjukt stor makt med dom pengarna han sitter med så tror inte du kan förstå. Han gör precis som han vill och känner för, men han är alltid korrekt och ärlig. Knullar man dani knullar han dig x100. Han är ingen lek, han är verklighet. Alltid haft stor respekt för honom sedan way back in days för jag vet hur han fungerar och att han alltid kört raka rör. Men som sagt trampar man på hans tår så tar han hela din fot.

Haha vi säger så, har absolut inte sagt han ej har pengar, det är. Många som har pengar avhans generation. I st 5 st ligger på såna pengar i hans ålder, sa bara vad han har gjort ett antal gånger så va fan pratar du om helt ärligt, om du vill höja honom gör det men sitt inte och överdriv till mig är du snäll, jag vet. Mycket mer saker en va du tror och kanske vet, skit samma finns inget o diskutera här,han e en snäll bra korrekt person stämmer men farlig e han inte någonstans so. Du säger, hallå vakna till liv alla skickar alla idag han e inte den enda som betalat mord de gör alla idag nu för tiden
Citera
2019-11-03, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abozzza
Flamur är en pank alban som älskar att synas och älskar att skryta. Jag minns när han krita gång på gång av tamer och andra killar i stan. Han sålde även sin syster till en annan alban från Danmark.

Flamur och eboy skickar hasch till Sverige via Rotterdam. Men flamur bränner pengarna lika snabbt.

Antingen så är du jävligt svartsjuk eller har du kanske fel info om honom.
Citera
2019-11-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwenne

Mitt enda intressant är att bränna alla kriminella och upplysa samhället om dem... vad ska jag vara svartsjuk på? En alban? Ta det lugnt nu fanboy
Citera
2019-11-03, 14:37
Medlem
Man kände av hatet mot just hans nationalitet men det kvarstår dock att du önskar att du levde hans liv.
I det som händer nu så får man se de riktiga affärsmännen skydda sitt, vi får också se oerfarna lämna oss. Inte för att jag vet saker och ting men det är rätt tydligt.
Citera
2019-11-03, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwenne
Är det Flamur Dibrani ni pratar om ?
Citera
2019-11-03, 14:51
Medlem
GiDDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00-00
Är det Flamur Dibrani ni pratar om ?

Tror ni pratar om flamur beqiri.
Citera
2019-11-03, 15:09
Medlem
undercover-racists avatar
Finns det bild på dani jude?
Citera
2019-11-03, 15:41
Medlem
ljudkellgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
En klassisk psykopat med andra ord. Intressant att pappan är dömd för människosmuggling. Det är inget brott enligt miljöpartiet utan snarare en handling utförd i äkta humanistisk och feministisk anda. Enligt MP hade pappan fått fortsätta och till och med uppmuntrats att pumpa in kriminellt slödder till Sverige
Definitivt inte en klassisk psykopat, jag är rätt bra på att upptäcka dem och jag är nog den här i tråden som träffat BO flest gånger.
Jag får nog anta att en hel del som står i tråden stämmer, men i så fall var han en kille som gick under radarn. Han framstod alltid som en lugn, blyg och trevlig kille.
Citera
2019-11-03, 15:45
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Finns det bild på dani jude?
Killen verkar vara ett spöke, alla vet tydligen vem han e men ingen vet hur han ser ut
Citera
2019-11-03, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Jag vet jo personligen att han har kontakt med den riktiga italienska maffian, hahah kasse hit o dit? Killen hämtar 100tals kassar när han hämtar, märks du lever på nätet och har ingen insyn i verkligheten. Dani sitter på hundratals miljoner grabben. Dani är en av dom större aktörerna i europa tack vare sitt kontakt nätverk han har byggt upp.

Snälla vakna nu. Inse att du lever i en fantasivärld.
Alla dessa fantasier om olika kriminella visar bara att ni har noll koll på verkligheten.
Bara idioter tror att någon som är vad du beskriver här skulle åka runt och vara allmänt känd som nån form av utrotare av konkurrenter, det funkar inte så.
Skulle killen ha 100-tals miljoner skulle han inte vara inblandad i ett internkrig i Sveriges rövhål...
Han skulle leva gott i en fin villa i ett soligt land och låta andra pajasar göra upp sina hämnd-spriraler.

Sen kan ni glorifiera dessa IQ befriade nollor hur mycket ni vill, fakta är att de alla kommer dö unga.
Så går det om man utmanar folk genom att bete sig korkat och respektlöst. Utan hjärna i den branschen dör man tidigt.
Så har det alltid varit och endast ett fåtal har klarat sig med livet i behåll efter att ha gått in i såna uppgörelser, och nästan alla har klarat sig för att de antingen flytt utomlands eller åkt in och tagit avstånd från tidigare liv. Man överlever inte på det sättet, men det fattar inte ointelligenta korkade förortkids som tror att man kan bli störst bara man kör över folk.
Se alla som historiskt sett försökt med samma, alla går samma öde tillmötes.
Läs bara Flashback några år bakåt, samma folk som blir mördade kan man läsa om hur odödliga, rika, tuffa och farliga de är om man läser om dem innan de mördas.
Men sen ligger de där, och alla visar sig vara fattiga och dödade utan många sörjande.
Likadant kommer det sannolikt bli för de som nämns som tyngst i denna tråden.
Räddningen kan vara ett långt fängelsestraff.
Tro mig.
Citera
2019-11-03, 17:28
Citat:
Ursprungligen postat av Hulahex
Snälla vakna nu. Inse att du lever i en fantasivärld.
Alla dessa fantasier om olika kriminella visar bara att ni har noll koll på verkligheten.
Bara idioter tror att någon som är vad du beskriver här skulle åka runt och vara allmänt känd som nån form av utrotare av konkurrenter, det funkar inte så.
Skulle killen ha 100-tals miljoner skulle han inte vara inblandad i ett internkrig i Sveriges rövhål...
Han skulle leva gott i en fin villa i ett soligt land och låta andra pajasar göra upp sina hämnd-spriraler.

Sen kan ni glorifiera dessa IQ befriade nollor hur mycket ni vill, fakta är att de alla kommer dö unga.
Så går det om man utmanar folk genom att bete sig korkat och respektlöst. Utan hjärna i den branschen dör man tidigt.
Så har det alltid varit och endast ett fåtal har klarat sig med livet i behåll efter att ha gått in i såna uppgörelser, och nästan alla har klarat sig för att de antingen flytt utomlands eller åkt in och tagit avstånd från tidigare liv. Man överlever inte på det sättet, men det fattar inte ointelligenta korkade förortkids som tror att man kan bli störst bara man kör över folk.
Se alla som historiskt sett försökt med samma, alla går samma öde tillmötes.
Läs bara Flashback några år bakåt, samma folk som blir mördade kan man läsa om hur odödliga, rika, tuffa och farliga de är om man läser om dem innan de mördas.
Men sen ligger de där, och alla visar sig vara fattiga och dödade utan många sörjande.
Likadant kommer det sannolikt bli för de som nämns som tyngst i denna tråden.
Räddningen kan vara ett långt fängelsestraff.
Tro mig.

Hahah din pajas kom till verkligheten du lever för mkt bakom datorskärmen, dani gör inget själv han har folk som gör allt pt honom, han äger massa grejer av investerat cash i, klubbar, kebab u name it, killen e ekonomiskt oberoende punkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in